BAM Wonen bv
Runnenburg 19
3981 AZ Bunnik
T. 030 659 89 44
info.wonen@bam.nl
www.bamwonen.nl
BAM Wonen bv
Runnenburg 19
3981 AZ Bunnik
T. 030 659 89 44
info.wonen@bam.nl
www.bamwonen.nl
Orde en netheid 7,1
Afspraken nakomen 7,7
Vakmanschap 7,7
Advies 7,5
Communicatie 7,5
Prijs/kwaliteit 6,6
06 juni 2021
Nieuwbouw: Appartement
Verbouw: Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
Dit bedrijf is zeer slecht als het gaat om klanteservice, en regels omtrent COVID
De flats in de Lourdesstraat in Kerkrade zijn verbouwt door BAM.
Ik werk in de zorg als vrijwilliger en zat in het begin van de corona in een bubbel, echt hele strenge regels.
BAM zal zeggen hier rekening mee te houden , maar dat doen ze dus helemaal niet.
Mondkapjes bij de werkers moet je bijna om smeken.
Mijn vader is onder in corona tijd overleden aan kanker,
Operaties waren tot 2x uitgesteld, en dus te laat.
Ik kon hierdoor heel lastig thuis zijn , en heb meerdere afspraken helaas moeten afzeggen.
Ook omdat de crematie 1x is uitgesteld.
Waarna ik een laatste telefoontje kreeg van BAM, met de mededeling als ik nog 1 x een afspraak zou verzetten, het als een weigering werd gezien, en zo zou worden doorgegeven aan Heemwonen.
Ze laten ook spullen die ze kapot maken, zoals gordijnen, helemaal links liggen, hopen dat je het niet ziet.
Toen ik het zag, werd me verteld dat het me eigen schuld was.
Maar met die wat in mijn woning waren, voordat de werkzaamheden begonnen, gevraagd of alles zo kon blijven hangen.
Konden de gordijnen na links en na rechts schuiven, was geen probleem.
Ga je kijken zijn ze kapot door het frezen of iets.
En houden zich dan muis stil.
Pas echt op met BAM Zullen overal mee akkoord gaan, totdat je iets getekend heb, en dan zeggen ze val maar om!
Orde en netheid 1
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 1
Advies 1
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 1
26 maart 2021
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Lekkage vloerverwarming wordt maar niet opgelost!
Lekkage in de vloerverwarming doordat de leidingen niet volgens de tekening lopen en daardoor is het mis gegaan.
Na lang wachten komt er eerst een afwijzing!!! Daarna accepteren ze de fout omdat we gewoon hard bewijs hebben en nu wachten we al twee weken in de kou totdat er iemand komt om dit op te lossen!!!! Elke dag beloven ze om het op te lossen maar niemand komt opdagen. SCHANDALIG NAZORG BAM. We zijn nog steeds aan het wachten en ook voor vandaag werd ons belooft dat er een monteur langs zou komen. Jullie bezorgen niks anders dan stress.
Orde en netheid 1
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 1
Advies 1
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 1
25 januari 2021
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Verbouw: Onderhoud/service
Ruim een jaar verder en geen enkele terugkoppeling
Na een jaar brieven, mails en telefoon contact werd beloofd dat het probleem met onze voordeur voor het einde van het jaar zou worden opgelost. Helaas hebben wij niets meer gehoord.
Orde en netheid 1
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 1
Advies 1
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 1
Orde en netheid 1
Afspraken nakomen 3
Vakmanschap 1
Advies nvt
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 1
13 december 2020
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Slechte afhandeling oplever punten
Plafond zolder was niet volgens koopovereenkomst afgewerkt, Bam verwijst de fout naar verkopend makelaar en homestudio.
Je wordt van het katje naar de muur gestuurd.
Uiteindelijk komen we schriftelijk tot een oplossing. Echter zijn de latten van tevoren geschilderd om vervolgens daarna met nietjes te monteren en wilden ze de gaatjes niet dichten. Dit lijkt mij ook de tegengestelde werk richting. Eerst schilderen en daarna nieten!!!
Verder was het huis vuil en slecht afgewerkt opgeleverd.
De manier hoe ze communiceren om tot oplossing te komen, om de leverpunten te verhelpen verliep moeizaam. Ze probeerde sommige punten te verwerpen door te zeggen dat het zo hoort, het meevalt of niet goed is gecommuniceerd door andere.
De uitvoerder liep soms mee tijdens oplossen van op leverpunten. Uiteindelijk was het punt nog niet opgelost volgens afspraak.
Ik heb het erbij gelaten, ben aardig gebleven.
Ik werd er moe van. De werklui 2 maanden regelmatig over de vloer en te moeten blijven zeuren.
We hebben het hier over een nieuw huis, je koopt toch ook geen nieuwe auto met beschadigingen.
Ik ben van mening dat je uit jezelf je werk goed moet afleveren en niet de kopers als dom te beschouwen, de koper continu achter de feiten aan laat lopen en je eigen tekortkomingen aan een ander toe te schuift.
Ik heb een handtekening gezet om er van af te zijn. Los het zelf wel op!!
Orde en netheid 4
Afspraken nakomen 5
Vakmanschap 5
Advies 2
Communicatie 2
Prijs/kwaliteit 6
20 september 2020
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Te teleurstellend voor woorden
Bij aankoop woning incl woonklaar pakket kon uiteraard alles en wordt je goed geholpen
Helaas laat de uitvoering en kwaliteit sterk te wensen over.
Bij klachten wordt er niet gereageerd, ze wachten gewoon tot je het beu bent.
Mocht je een nieuwe woning willen kopen, kijk dan even of het wordt gebouwd door de BAM... indien dat zo is - NIET DOEN!!!
Iedereen hier in de wijk denkt er hetzelfde over... service is totaal onbekend bij dit bedrijf en communicatie hebben ze waarschijnlijk nog nooit van gehoord.
Als ik -10 sterren (negatief dus) zou kunnen geven dan deed ik dat direct.
Orde en netheid 1
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 1
Advies nvt
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit nvt
29 juni 2020
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Hoge kwaliteit, goede ervaring
Hoge kwaliteit woning opgeleverd met zeer mooie details. Erg tevreden over het geleverde werk dankzij vakkundig personeel. Ook de omgeving wordt goed en snel opgepakt vanuit de bouw om er iets moois van te maken! Contact met woonadviseur was goed, nazorg gaat wat trager maar wordt uiteindelijk wel goed opgepakt.
Orde en netheid 9
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 10
08 april 2020
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Ver ondermaats
Mijn ervaringen met BAM zijn echt te amateuristisch voor woorden. Het woord klant(gericht-vriendelijkheid) komt simpelweg niet voor in het woordenboek. De omgang, communicatie, inleven, flexibiliteit, te woord staan etc etc etc is TE erg voor woorden. Nu ben ik zeer kritisch in het bekijken van de woning maar na oplevering komen er nog zaken aan het licht wat gewoonweg te simpel voor woorden zijn. De afwerking van de woning is echt ver beneden maats. Je merkt gewoon dat de economie volop draait! Het meest schandalige vond ik nog wel dat na het aangeven van lopende zaken NA oplevering dat men de brutaliteit heeft om de 2de handtekening te vragen en dat ik over de verdere punten wil nadenken om te accepteren??! Klacht indienen rechtstreeks? Kansloos.
Orde en netheid 1
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 1
Advies 1
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 1
10 maart 2020
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Slechte afhandeling bij klachten en problemen
Woning gekocht met warmte pomp en elke ruimte een thermostaat die apart in te regelen zou zijn, dit bleek helaas niet te werken, na vele monteurs die zijn geweest en hier niks aan konden doen of vertelden dat dit zowiezo niet gaat werken kwam bam met een oplossing, maar hiervoor moet dan 350 euro meerwerk worden betaald door ons, kan toch niet zo zijn dat wij iets moeten betalen wat niet goed werkt volgens het in het koopcontract vermelde specificaties
Orde en netheid 3
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 3
Advies 1
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 1