Logo Bouwnu

Bouwen met vertrouwen

Gemiddelde scores

Afspraken nakomen
8
Advies
7,8
Communicatie
7,9
Vakmanschap
8
Prijs/kwaliteit
6,9
Orde en netheid
7,4

Recensies van klanten

22 juli 2025

Ed en Wilma, Cruquius

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Maken verwachtingen waar

Fraaie woning die conform specificaties opgeleverd is.

Kleine punten direct opgelost.

Plezierige oplevering.

Order en netheid 8
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 8
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 8
10

28 oktober 2024

J.N. (Nico) van de Poel, Zwijndrecht

Nieuwbouw: Appartement

Professioneel en klantvriendelijk

Kwaliteit bouw
Meedenken met de klant

Service

Nakoming afspraken

Order en netheid 10
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 8
9

23 mei 2024

Madeline Croes, Rotterdam

Nieuwbouw: Appartement

Wij zijn met Oplevering Top geholpen

Wij zijn vandaag top geholpen bij onze oplevering. Goede uitleg gekregen en handige informatie over onze appartement

Order en netheid 10
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 10
10

22 mei 2024

Elvin, Rotterdam

Nieuwbouw: Appartement

Professioneel en hoge kwaliteit

Professionele begeleiding, weinig mis bij oplevering, hoogwaardige kwaliteit.

Order en netheid 10
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 10
10

9 oktober 2023

Sander, arnhem

Nieuwbouw: Appartement

Wat een slechte kopersbegeleiding door homestudios

Ik schrok van de staat van afwerking in t huis. Het is niet de eerste keer dat ik een nieuw huis koop, maar dit heb ik niet eerder meegemaakt. Zo is er bijna geen raam zonder schade en is de buitendeur naar het balkon achter kapot. Ook de deurpost daarvan is beschadigd. Al het schakelmateriaal bleek wit te zijn in plaats van mat zwart. Binnendeuren waren allemaal wit ipv zwart. De meterkast deuren sluiten niet. De inbouwspots waren zo ingebouwd dat er overal schade aan het spuitwerk is. Balkon van de loggia was er niet en ook geen vloertegels. Achterwand van de keuken was nog niet helemaal geplaatst en de badkamer ook niet af. Badkamermeubel lijkt scheluw waardoor deze niet sluit. Ombouw van de vloerverwarmverdeler ontbreekt. Ook ontdekte ik 2 fouten in het bestek. Zo zijn de inbouwspots (plafond) in de hal lichtpunten en dat was niet de bedoeling. Ik ben geen bouwkundige en heb de kruisjes in de hal op de tekening aangezien voor de inbouwspots. Ook zie ik achter 1 deur in de hal niet het woord zwart staan, terwijl alle deuren zwart moeten zijn. Verder vond ik t ook vreemd dat ik de berging niet kon bezichtigen noch de parkeerdecks. Elektra aansluiting ontbrak. Gelukkig is dit niet de officiële oplevering, waarbij ik VEH zal vragen om me bij te staan. Wat me ook opviel is dat ik inzage had in alle bestekken van huis 3. Die lagen gewoon op de vensterbank van mijn woonkamer. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Al na 10 minuten heb ik bij de uitvoerder aangegeven dat ik niet van plan was om het voorschouwformulier in te gaan vullen. De gebreken waren zo overduidelijk dat ik van hem verwacht dat hij die in de bouwfase al had kunnen onderkennen en had kunnen aanpassen. Het lijkt wel of er geen toezicht is geweest op de afbouw. Ook over de voortgang wordt je nauwelijks geïnformeerd. Prognoses worden er niet gegeven

Order en netheid 1
Afspraken nakomen 2
Vakmanschap 2
Advies 4
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 1
2

23 augustus 2023

Robert Koelewijn, Hoef en Haag

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Matig kwaliteit en extreem slechte service

Slechte advisering in het experience center, waar je praktisch geen keuze hebt door het zeer beperkte assortiment.
Makkelijke bijverkoop zoals een fonteintje in een losse wc wordt niet aangeboden en staat niet op de standaard meerwerk lijst, waardoor vele buren nu balen dat ze geen fonteintje hebben.
Ook geen muur loopt recht (zeer scheef zelfs), een kind van 4 kan netter kitten, over alle schade wordt laconiek gedaan...
"Een ethernetkabel kan niet stuk zijn". Na veel zeuren wordt de kabel uit de muur gehaald en blijkt hij wel doorboord te zijn.
Sokjes van elektrabuizen worden niet gelijmd en als je daar achter komt doordat je trekveer in de spouwmuur verdwijnt is het je eigen schuld.
Om nog maar te zwijgen van de hooghartige manier van communiceren als ze reageren.
Ow en na 4 maanden nog steeds een raam dat vervangen moet worden.

Order en netheid 1
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 1
Advies 1
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 1
1

7 april 2022

Kazim, Middenbeemster

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Heel slecht

Mijn huis is 8 februari 2022 opgeleverd. Vloerverwarming doet niet en 4 keer toe moest ik vrij van mijn werk nemen omdat ze een voor een even moesten kijken. Plafond is slecht gespoten zeggen ze dat het binnen de normen valt. De uitvoerder stuurt mij naar de onderaannemer terwijl ik deze niet ken en niet heb ingeschakeld. Als het te moeilijk word zeggen ze dat ik geduld moet hebben. Heb 3 kinderen van 2/3/10 jaar en met dubbel deken laten slapen omdat BAM kut werk heeft geleverd.

Order en netheid 2
Afspraken nakomen 2
Vakmanschap 2
Advies 2
Communicatie 2
Prijs/kwaliteit 2
1

3 december 2021

Anoniem, Ede

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Laten je letterlijk in de kou staan.

Geprobeerd om een servicemonteur voor de vloerverwarming te regelen wat alleen via een Bam serviceverzoek op internet zou kunnen.
Hoezo alleen via de Bam? daar gaan dagen (in de kou) overheen!
Per telefoon (tussen 9:00 en 11:00 zou dat ook kunnen op een speciaal nummer) vergeet het maar er werd niet eens naar mijn probleem geluisterd, laat staan serieus op ingegaan. Het moest perse via internet, waar een verzoek doen ook niet mogelijk was, er moesten foto's bijgevoegd worden anders kreeg je het niet verzonden. Hoezo foto's? Het enige wat ik wilde weten was wie ik moest inschakelen om de storing opgelost te krijgen en intussen waren we al 2 dagen verder. Waarom niet een service- storingsnummer op de apparatuur geplakt? Dat zou veel frustratie (en kou) hebben voorkomen. (Gelukkig waren ze bij de leverancier van de apparatuur wel klantvriendelijk en behulpzaam anders had ik nu nog in de kou gezeten)

Order en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 0
1

26 oktober 2021

Anoniem, Pekaar

Nieuwbouw: Vrijstaande woning
Verbouw: Onderhoud/service

Kastje naar de muur

Stel dat u een garantieprobleem heeft aan uw nieuwbouwwoning. Schakel direct een jurist in.

De mensen aan de telefoon zijn vriendelijk en doen hun best het gesprek ordentelijk te laten verlopen vandaar één ster in plaats van nul sterren.

Het punt is dat waarschijnlijk uw garantieprobleem niet wordt opgelost. Redenen die ik via BAM heb doorgekregen zijn:

- Autopech
- Jan is ziek
- Piet is met vakantie
- Henk is niet meer werkzaam
- We konden het adres niet vinden
- De materialen zijn niet beschikbaar
- Wij hebben u gebeld maar u neemt niet op

Uiteindelijk na negen maanden is het garantieprobleem op een vrijdag opgelost. De maandag erop volgde een e-mail met: uw garantieprobleem is opgelost. Chapeau nu wel een snelle reactie.

Order en netheid 1
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 0
2

26 juni 2021

Anoniem, Den haag

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Zeer slecht

Van af dag 1 best wel wat problemen die we zelf op moesten lossen . De bam zag het niet , snapte het niet of wou het niet zien . Nu zijn we al twee jaar aan het bellen en mailen omdat het dak niet in orde is . Bellen niet of nauwelijks terug en zijn nog steeds niet met een goede oplossing gekomen . Ondanks dat er een rapport ligt dat het niet in orde is . Zeer slecht

Order en netheid 1
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 1
Advies 1
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 1
2