Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 7

Afspraken nakomen 7,1

Vakmanschap 7,1

Advies 7,3

Communicatie 7

Prijs/kwaliteit 6,5

Reviews voor BAM Wonen bv pagina 8

  0-2 2-4 4-6 6-8 8-10

Grijze scores zijn minder recent en tellen niet mee in de totale score i

08 juli 2018

Anoniem, Utrecht

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Aardige mensen
Prima bouwers maar graag wat meer meedenken na oplevering en bij het oplossen van de opleverpunten

Orde en netheid 6

Afspraken nakomen 6

Vakmanschap 6

Advies 4

Communicatie 6

Prijs/kwaliteit nvt

6

22 juni 2018

Anoniem, Utrecht

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Mooie woning, duidelijkere communicatie is gewenst
De BAM heeft ons een mooie nieuwbouwwoning geleverd met vele gemakken. Sommige onderdelen gingen gemakkelijk (keuken, sanitair, meerwerkopties). Belangrijkste aandachtspunt is de communicatie, deze kan eerlijker en sneller, met name na de oplevering.

Orde en netheid 6

Afspraken nakomen 6

Vakmanschap 8

Advies 6

Communicatie 6

Prijs/kwaliteit 8

8

19 juni 2018

Anoniem, Utrecht

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Zie elders
Zie elders

Orde en netheid 4

Afspraken nakomen 8

Vakmanschap 10

Advies 8

Communicatie 6

Prijs/kwaliteit 6

8

12 juni 2018

Anoniem, Utrecht

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Mooi huis, ondanks problemen in communicatie.
Mooi huis, ondanks problemen in de communicatie.

Orde en netheid 4

Afspraken nakomen 4

Vakmanschap 6

Advies 4

Communicatie 4

Prijs/kwaliteit 6

6

11 juni 2018

Anoniem, Utrecht

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Prettig bedrijf, goede service en zeer bekwaam personeel
Prettig bedrijf, goede service en zeer bekwaam personeel

Orde en netheid 10

Afspraken nakomen 10

Vakmanschap 10

Advies 10

Communicatie 10

Prijs/kwaliteit 10

10

11 juni 2018

Anoniem, Utrecht

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Mooi huis; niet genoeg helpen gevolgen te overzien
De gevolgen van een bepaalde keuze konden we niet goed overzien. We zijn teleurgesteld in de medewerking in deze.

Orde en netheid 8

Afspraken nakomen 6

Vakmanschap 8

Advies 2

Communicatie 4

Prijs/kwaliteit 8

8

11 juni 2018

Anoniem, Utrecht

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Onvoldoende gekwalificeerd personeel.
Er is ons ook meerdere keren verteld dat dit project weinig heeft opgeleverd voor de BAM en dat ze om die reden snel naar een volgend project wilden. Die snelheid is gepaard gegaan met slordigheid vinden wij.

Orde en netheid 4

Afspraken nakomen 4

Vakmanschap 4

Advies 4

Communicatie 4

Prijs/kwaliteit 4

4

11 juni 2018

Anoniem, Utrecht

Nieuwbouw: Appartement

Denk prima gezien ik totaal geen idee had wat ik kon verwachten
Eerste aanschaf huis dus heb geen vergelijkings materiaal. Vond het in het begin allemaal iets te snel gaan en de prijzen voor het meerwerk zijn achteraf gezien veel te hoog. Afwerking laat ook te wensen over de trap van op de begane grond zag er echt niet uit! Lever hem dan helemaal kaal op ipv in deze toestand

Orde en netheid 6

Afspraken nakomen 6

Vakmanschap 8

Advies 8

Communicatie 8

Prijs/kwaliteit 8

6

27 april 2018

Anoniem, VLAARDINGEN

Nieuwbouw: Appartement

Het is dat er een opzichter rondloopt die je kunt aanspreken
Communicatie kan beter. Afwerking kan beter. En hou de verschillende onderaannemers in de gaten en controleer. Dat voorkomt slordigheidjes en kwaliteitsverlies maar bovenal ontevreden klanten.

Orde en netheid 4

Afspraken nakomen 6

Vakmanschap nvt

Advies 6

Communicatie 4

Prijs/kwaliteit 4

6

18 april 2018

Anoniem, Mierlo

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Matige service, matige communicatie en niet altijd goede oplossingen.
Tijdens de bouw waren we tevreden over een heel aantal zaken en hadden we goede hoop dat we een mooie woning zouden krijgen tijdens oplevering. Ook het streven naar een woning met 0 opleverpunten sprak ons aan. Bij oplevering bleek dat er behoorlijk wat gebreken waren en wisten we eigenlijk wel dat er een aantal dingen afgeraffeld zijn wat uiteraard ten koste van de kwaliteit gaat. Het traject daarna om zaken opgelost te krijgen verliep moeizaam en moest vooral op initiatief van ons iedere keer gestart worden. Het heeft ons (en nu nog steeds) veel energie en tijd gekost en 4 maanden na oplevering zijn er nog steeds punten die opgelost moeten worden. Daarnaast is het ook nog vervelend dat wanneer er een afspraak gemaakt wordt om iets op te lossen dat de mensen die het komen doen niet altijd op de hoogte zijn van de afspraken die gemaakt zijn en dus niet altijd alles kunnen oplossen zoals wel besproken was.

Orde en netheid 6

Afspraken nakomen 4

Vakmanschap 6

Advies 6

Communicatie 2

Prijs/kwaliteit 4

4