BAM Wonen bv
Runnenburg 19
3981 AZ Bunnik
T. 030 659 89 44
info.wonen@bam.nl
www.bamwonen.nl
BAM Wonen bv
Runnenburg 19
3981 AZ Bunnik
T. 030 659 89 44
info.wonen@bam.nl
www.bamwonen.nl
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 7,1
Vakmanschap 7,1
Advies 7,3
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 6,5
22 juni 2018
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Mooie woning, duidelijkere communicatie is gewenst
De BAM heeft ons een mooie nieuwbouwwoning geleverd met vele gemakken. Sommige onderdelen gingen gemakkelijk (keuken, sanitair, meerwerkopties). Belangrijkste aandachtspunt is de communicatie, deze kan eerlijker en sneller, met name na de oplevering.
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 6
Vakmanschap 8
Advies 6
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 8
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 6
Vakmanschap 8
Advies 2
Communicatie 4
Prijs/kwaliteit 8
11 juni 2018
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Onvoldoende gekwalificeerd personeel.
Er is ons ook meerdere keren verteld dat dit project weinig heeft opgeleverd voor de BAM en dat ze om die reden snel naar een volgend project wilden. Die snelheid is gepaard gegaan met slordigheid vinden wij.
Orde en netheid 4
Afspraken nakomen 4
Vakmanschap 4
Advies 4
Communicatie 4
Prijs/kwaliteit 4
11 juni 2018
Nieuwbouw: Appartement
Denk prima gezien ik totaal geen idee had wat ik kon verwachten
Eerste aanschaf huis dus heb geen vergelijkings materiaal. Vond het in het begin allemaal iets te snel gaan en de prijzen voor het meerwerk zijn achteraf gezien veel te hoog. Afwerking laat ook te wensen over de trap van op de begane grond zag er echt niet uit! Lever hem dan helemaal kaal op ipv in deze toestand
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 6
Vakmanschap 8
Advies 8
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 8
27 april 2018
Nieuwbouw: Appartement
Het is dat er een opzichter rondloopt die je kunt aanspreken
Communicatie kan beter.
Afwerking kan beter.
En hou de verschillende onderaannemers in de gaten en controleer. Dat voorkomt slordigheidjes en kwaliteitsverlies maar bovenal ontevreden klanten.
Orde en netheid 4
Afspraken nakomen 6
Vakmanschap nvt
Advies 6
Communicatie 4
Prijs/kwaliteit 4
18 april 2018
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Matige service, matige communicatie en niet altijd goede oplossingen.
Tijdens de bouw waren we tevreden over een heel aantal zaken en hadden we goede hoop dat we een mooie woning zouden krijgen tijdens oplevering. Ook het streven naar een woning met 0 opleverpunten sprak ons aan.
Bij oplevering bleek dat er behoorlijk wat gebreken waren en wisten we eigenlijk wel dat er een aantal dingen afgeraffeld zijn wat uiteraard ten koste van de kwaliteit gaat. Het traject daarna om zaken opgelost te krijgen verliep moeizaam en moest vooral op initiatief van ons iedere keer gestart worden. Het heeft ons (en nu nog steeds) veel energie en tijd gekost en 4 maanden na oplevering zijn er nog steeds punten die opgelost moeten worden.
Daarnaast is het ook nog vervelend dat wanneer er een afspraak gemaakt wordt om iets op te lossen dat de mensen die het komen doen niet altijd op de hoogte zijn van de afspraken die gemaakt zijn en dus niet altijd alles kunnen oplossen zoals wel besproken was.
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 4
Vakmanschap 6
Advies 6
Communicatie 2
Prijs/kwaliteit 4