Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 1,1

Afspraken nakomen 1,4

Vakmanschap 1,4

Advies 2,1

Communicatie 1,1

Prijs/kwaliteit 1,1

3 december 2021

Conny, Ede

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Laten je letterlijk in de kou staan.

Geprobeerd om een servicemonteur voor de vloerverwarming te regelen wat alleen via een Bam serviceverzoek op internet zou kunnen. Hoezo alleen via de Bam? daar gaan dagen (in de kou) overheen! Per telefoon (tussen 9:00 en 11:00 zou dat ook kunnen op een speciaal nummer) vergeet het maar er werd niet eens naar mijn probleem geluisterd, laat staan serieus op ingegaan. Het moest perse via internet, waar een verzoek doen ook niet mogelijk was, er moesten foto's bijgevoegd worden anders kreeg je het niet verzonden. Hoezo foto's? Het enige wat ik wilde weten was wie ik moest inschakelen om de storing opgelost te krijgen en intussen waren we al 2 dagen verder. Waarom niet een service- storingsnummer op de apparatuur geplakt? Dat zou veel frustratie (en kou) hebben voorkomen. (Gelukkig waren ze bij de leverancier van de apparatuur wel klantvriendelijk en behulpzaam anders had ik nu nog in de kou gezeten)

Orde en netheid nvt

Afspraken nakomen nvt

Vakmanschap nvt

Advies nvt

Communicatie 1

Prijs/kwaliteit nvt

1,0