13 december 2020
B, Tilburg
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Slechte afhandeling oplever punten
Plafond zolder was niet volgens koopovereenkomst afgewerkt, Bam verwijst de fout naar verkopend makelaar en homestudio.
Je wordt van het katje naar de muur gestuurd.
Uiteindelijk komen we schriftelijk tot een oplossing. Echter zijn de latten van tevoren geschilderd om vervolgens daarna met nietjes te monteren en wilden ze de gaatjes niet dichten. Dit lijkt mij ook de tegengestelde werk richting. Eerst schilderen en daarna nieten!!!
Verder was het huis vuil en slecht afgewerkt opgeleverd.
De manier hoe ze communiceren om tot oplossing te komen, om de leverpunten te verhelpen verliep moeizaam. Ze probeerde sommige punten te verwerpen door te zeggen dat het zo hoort, het meevalt of niet goed is gecommuniceerd door andere.
De uitvoerder liep soms mee tijdens oplossen van op leverpunten. Uiteindelijk was het punt nog niet opgelost volgens afspraak.
Ik heb het erbij gelaten, ben aardig gebleven.
Ik werd er moe van. De werklui 2 maanden regelmatig over de vloer en te moeten blijven zeuren.
We hebben het hier over een nieuw huis, je koopt toch ook geen nieuwe auto met beschadigingen.
Ik ben van mening dat je uit jezelf je werk goed moet afleveren en niet de kopers als dom te beschouwen, de koper continu achter de feiten aan laat lopen en je eigen tekortkomingen aan een ander toe te schuift.
Ik heb een handtekening gezet om er van af te zijn. Los het zelf wel op!!