Waal
Schiedamsedijk 24
3134 KK Vlaardingen
T. 010-2482828
info@waal.nl
www.waal.nl
Waal
Schiedamsedijk 24
3134 KK Vlaardingen
T. 010-2482828
info@waal.nl
www.waal.nl
Orde en netheid 7,9
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 7,5
Communicatie 7,4
Prijs/kwaliteit 7,4
03 maart 2019
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Prima aannemer, open en eerlijk contact
Ondanks dat er nog openstaande punten zijn (wat ook wel logisch is bij nieuwbouw) is de communicatie met Waal in het natraject prima. We hebben het gevoel dat er naar ons geluisterd wordt en dat Waal zn best doen de openstaande punten op te lossen.
Verbeterpunt is dat de mondelinge en schriftelijke informatie in het voortraject niet klopte. Daardoor zijn problemen ontstaan die voorkomen hadden kunnen worden.
Ik zou Waal zeker aanbevelen. Met name om de prettige communicatie.
Ik heb het gevoel dat zij het afleveren van een prachtig en compleet huis net zo belangrijk vinden als wij.
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 6
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 8
01 februari 2019
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Verbouw: Indelingswijziging, Zonnepanelen/zonneboiler, Badkamer, Keuken, Vloer
Slechte service en incapabel personeel op een uitzondering bij de uitvoering.
Bar en boos. Niks verloopt smooth bijna niks kan en informeren van de koper is er al helemaal niet bij.
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 4
Vakmanschap 2
Advies 2
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 1
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 7
Advies 8
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 7
19 december 2018
Nieuwbouw: Appartement
Zowel technisch als qua bejegening en servicegerichtheid een zeer positieve ervaring.
Gedurende het hele proces was Kelly Kortleve een grote steun voor ons.
Ze luisterde goed, zette zich zonodig in, kon technische zaken geduldig uitleggen. Ook was zij oplossingsgericht zelfs als het een verzoek was dat in korte tijd geregeld moest worden.
Je kreeg altijd antwoord, ze kwam haar afspraken na.
Het is gedurende deze twee jaar een zeer plezierig en zinvol kontakt geweest. Kortom een bekwame medewerker waar Waal trots op kan zijn. Ook met opzichter Douwe alleen maar zeer positieve ervaringen sinds de oplevering. Rustig en geduldig zorgde hij dat alles naar tevredenheid werd afgewerkt.
Orde en netheid 9
Afspraken nakomen 9
Vakmanschap 9
Advies 9
Communicatie 9
Prijs/kwaliteit 7
19 december 2018
Nieuwbouw: Appartement
Goede service, personeel blijft vriendelijk en geduldig terwijl ik vaak flink loop te klagen.
Voor nog af te handelen manco's na de oplevering is er een Waal Portaal beschikbaar gesteld, waarin jij je verhaal kwijt.
Op het Waal portaal bekijk en beheer je, je gemaakte meldingen en maak nieuwe meldingen aan.
Ik heb nu nog 4 meldingen lopen. Persoonlijk vind ik dat het nu wat sneller opgelost moet worden, maar tja, ik ben niet de enige met klachten.
Wat ik wel kwijt wil, is, als ik een auto of tuinmeubilair koop, dan krijg ik altijd reparatie setje (kwast+verf) om eea. bij te werken.
Graag had ik dit ook gezien bij mijn nieuwe appartement met extra meerwerk voor de deuren en omlijstingen van hout.
Dus een reparatie setje voor spullen van € 1200 is standaard, maar bij een appartement VON boven de €420.000 is het veel te veel gevraagd.
Ik heb er meerdere keren om gevraagd, aan mij is toegezegd dat Waal als laatste daad langs wil komen om eea. bij te werken.
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 9
Vakmanschap 8
Advies 8
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 8