Kroon & de Koning bv
-
Ohmstraat 6
3335 TL Zwijndrecht - Contactgegevens van dit bedrijf
- 078 6121511
- info@kroondekoning.nl
- www.kroondekoning.nl
Gemiddelde scores
Recensies van klanten
Joelle, Sommelsdijk
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Prima tevreden
Prima tevreden over de bouw van hof van lucard! Ben benieuwd en kijk tevreden uit naar de toekomst
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste Joelle,
Bedankt voor je mooie review.
Met vriendelijke groet,
Manon, Romy en Sandra
Anita, Alphen Aan De Rijn
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Wat een fijn en goed bedrijf
Het huis is goed gebouwd
Erg netjes opgeleverd
Zelf een half jaar eerder de sleutel
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste Anita,
Bedankt voor je mooie review.
Veel woonplezier in je nieuwe woning.
Met vriendelijke groet,
Manon, Romy en Sandra
Robbie, Boskoop
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Goed verlopen
Mooie en gestructureerde bouw fijne communicatie
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste Robbie,
Bedankt voor je mooie review.
Veel woonplezier in je nieuwe woning.
Met vriendelijke groet,
Manon, Romy en Sandra
Manoek, Boskoop
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Kundige en nette vakmensen!
Wij zijn super tevreden over onze, nu inmiddels opgeleverde woning. Het huis is opgeleverd boven verwachting, er is echt vakwerk afgeleverd. De communicatie via verschillende platformen was super fijn. Ik heb er niets op aan te merken. De oplevering was uiteindelijk veel eerder dan verwacht, wanneer hoor je dat nu nog?! We kunnen niet wachten om er te gaan wonen.
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste Manoek,
Wat een mooie review. Altijd mooi om te horen en heel fijn dat je het zo hebt ervaren.
We wensen je veel woonplezier in je nieuwe woning.
Met vriendelijke groet,
Manon, Romy en Sandra
Quin, Zeist
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Soepel verlopen
Proces verliep soepel, oplevering maanden eerder dan de planning
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste Quin,
Bedankt voor je mooie review.
Veel woonplezier in je nieuwe woning.
Met vriendelijke groet,
Manon, Romy en Sandra
J., Boskoop
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Goede bouw van ons nieuwe huis
We zijn blij met de bouw van ons nieuwbouwhuis, degelijk, netjes en goed afgewerkt.
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste J,
Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review.
We wensen je veel woonplezier in je nieuwe woning.
Met vriendelijke groet,
Manon, Romy en Sandra
Britt, Boskoop
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Verbouw: Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler
Fijne aannemer
De aannemer van ons nieuwbouwhuis was Kroon & de Koning. We zijn tijdens het proces goed op de hoogte gehouden en ons huis is zelfs 6 maanden eerder opgeleverd dan in eerste instantie gepland was.
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste Britt,
Bedankt voor je mooie review.
We wensen je veel woonplezier in je nieuwe woning.
Met vriendelijke groet,
Manon, Romy en Sandra
R., Heinenoord
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Slechter kan niet
Ik heb helaas een zeer teleurstellende ervaring gehad met Kroon & de Koning. Er waren verschillende problemen die mijn vertrouwen in dit bouwbedrijf ernstig hebben geschaad:
- Gebrek aan communicatie: Zowel intern als extern was de communicatie ver onder de maat. Nieuwe bewoners werden aan hun lot overgelaten zonder duidelijke instructies of updates.
- Onbetrouwbaarheid: Er werd regelmatig gelogen over de voortgang en status van onze service meldingen, wat leidde tot veel frustratie en onzekerheid.
- Slechte bouwkwaliteit: De kwaliteit van de bouw was ondermaats. Het opgeleverde werk leek niet goed getest te zijn, wat resulteerde in meerdere problemen na oplevering.
- Slechte service: Bij het melden van problemen was er slechts één medewerker beschikbaar die niet capabel bleek om haar werk goed uit te voeren.
- Onbeschoft gedrag: De bouwbegeleider vertoonde onbeschoft gedrag, wat de ervaring nog onaangenamer maakte.
Het enige positieve aspect was het voortraject, waarbij de kopersbegeleiding redelijk goed verliep. Helaas weegt dit niet op tegen de vele negatieve ervaringen die ik heb gehad.
Rob, Heinenoord
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Prima, op elke vraag snel antwoord
Deskundig en klantgericht
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste Rob,
Bedankt voor je mooie review.
Veel woonplezier in je nieuwe woning.
Met vriendelijke groet,
Manon, Romy en Sandra
Aartjan, Heinenoord
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Gewoon goed
Het huis is opgeleverd volgens afspraak. Er zijn altijd wel kleine gebreken en dingen, maar dat hoort erbij.
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste Aartjan,
Bedankt voor de mooie review.
Wij wensen je heel veel woonplezier in je nieuwe woning.
Met vriendelijke groet,
Manon, Romy en Sandra