Logo Bouwnu

Bouwen met vertrouwen

Gemiddelde scores

Afspraken nakomen
8,6
Advies
8,7
Communicatie
8,3
Vakmanschap
9
Prijs/kwaliteit
8,2
Orde en netheid
8,5

Recensies van klanten

21 april 2025

Joelle, Sommelsdijk

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Prima tevreden

Prima tevreden over de bouw van hof van lucard! Ben benieuwd en kijk tevreden uit naar de toekomst

Reactie Kroon & de Koning bv:

Beste Joelle,

Bedankt voor je mooie review.

Met vriendelijke groet,
Manon, Romy en Sandra

Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 9
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 6
10

20 april 2025

Anita, Alphen Aan De Rijn

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Wat een fijn en goed bedrijf

Het huis is goed gebouwd
Erg netjes opgeleverd

Zelf een half jaar eerder de sleutel

Reactie Kroon & de Koning bv:

Beste Anita,

Bedankt voor je mooie review.
Veel woonplezier in je nieuwe woning.

Met vriendelijke groet,
Manon, Romy en Sandra

Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 8
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 8
10

19 april 2025

Robbie, Boskoop

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Goed verlopen

Mooie en gestructureerde bouw fijne communicatie

Reactie Kroon & de Koning bv:

Beste Robbie,

Bedankt voor je mooie review.
Veel woonplezier in je nieuwe woning.

Met vriendelijke groet,
Manon, Romy en Sandra

Orde en netheid 9
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 9
Advies 9
Communicatie 9
Prijs/kwaliteit 7
9

19 april 2025

Manoek, Boskoop

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Kundige en nette vakmensen!

Wij zijn super tevreden over onze, nu inmiddels opgeleverde woning. Het huis is opgeleverd boven verwachting, er is echt vakwerk afgeleverd. De communicatie via verschillende platformen was super fijn. Ik heb er niets op aan te merken. De oplevering was uiteindelijk veel eerder dan verwacht, wanneer hoor je dat nu nog?! We kunnen niet wachten om er te gaan wonen.

Reactie Kroon & de Koning bv:

Beste Manoek,

Wat een mooie review. Altijd mooi om te horen en heel fijn dat je het zo hebt ervaren.

We wensen je veel woonplezier in je nieuwe woning.

Met vriendelijke groet,
Manon, Romy en Sandra

Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 7
10

18 april 2025

Quin, Zeist

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Soepel verlopen

Proces verliep soepel, oplevering maanden eerder dan de planning

Reactie Kroon & de Koning bv:

Beste Quin,

Bedankt voor je mooie review.
Veel woonplezier in je nieuwe woning.

Met vriendelijke groet,
Manon, Romy en Sandra

Orde en netheid 9
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 8
8

17 april 2025

J., Boskoop

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Goede bouw van ons nieuwe huis

We zijn blij met de bouw van ons nieuwbouwhuis, degelijk, netjes en goed afgewerkt.

Reactie Kroon & de Koning bv:

Beste J,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review.
We wensen je veel woonplezier in je nieuwe woning.

Met vriendelijke groet,
Manon, Romy en Sandra

Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 9
Vakmanschap 9
Advies 9
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 8
10

11 april 2025

Britt, Boskoop

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Verbouw: Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler

Fijne aannemer

De aannemer van ons nieuwbouwhuis was Kroon & de Koning. We zijn tijdens het proces goed op de hoogte gehouden en ons huis is zelfs 6 maanden eerder opgeleverd dan in eerste instantie gepland was.

Reactie Kroon & de Koning bv:

Beste Britt,

Bedankt voor je mooie review.
We wensen je veel woonplezier in je nieuwe woning.

Met vriendelijke groet,
Manon, Romy en Sandra

Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 8
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 8
8

6 april 2025

R., Heinenoord

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Slechter kan niet

Ik heb helaas een zeer teleurstellende ervaring gehad met Kroon & de Koning. Er waren verschillende problemen die mijn vertrouwen in dit bouwbedrijf ernstig hebben geschaad:

- Gebrek aan communicatie: Zowel intern als extern was de communicatie ver onder de maat. Nieuwe bewoners werden aan hun lot overgelaten zonder duidelijke instructies of updates.
- Onbetrouwbaarheid: Er werd regelmatig gelogen over de voortgang en status van onze service meldingen, wat leidde tot veel frustratie en onzekerheid.
- Slechte bouwkwaliteit: De kwaliteit van de bouw was ondermaats. Het opgeleverde werk leek niet goed getest te zijn, wat resulteerde in meerdere problemen na oplevering.
- Slechte service: Bij het melden van problemen was er slechts één medewerker beschikbaar die niet capabel bleek om haar werk goed uit te voeren.
- Onbeschoft gedrag: De bouwbegeleider vertoonde onbeschoft gedrag, wat de ervaring nog onaangenamer maakte.

Het enige positieve aspect was het voortraject, waarbij de kopersbegeleiding redelijk goed verliep. Helaas weegt dit niet op tegen de vele negatieve ervaringen die ik heb gehad.

Orde en netheid 1
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 1
Advies 2
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 1
1

6 april 2025

Rob, Heinenoord

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Prima, op elke vraag snel antwoord

Deskundig en klantgericht

Reactie Kroon & de Koning bv:

Beste Rob,

Bedankt voor je mooie review.
Veel woonplezier in je nieuwe woning.

Met vriendelijke groet,
Manon, Romy en Sandra

Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 9
Advies 9
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 8
9

2 april 2025

Aartjan, Heinenoord

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Gewoon goed

Het huis is opgeleverd volgens afspraak. Er zijn altijd wel kleine gebreken en dingen, maar dat hoort erbij.

Reactie Kroon & de Koning bv:

Beste Aartjan,

Bedankt voor de mooie review.
Wij wensen je heel veel woonplezier in je nieuwe woning.

Met vriendelijke groet,
Manon, Romy en Sandra

Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 9
Vakmanschap 9
Advies 9
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 8
8