Kroon & de Koning bv
-
Ohmstraat 6
3335 TL Zwijndrecht - Contactgegevens van dit bedrijf
- 078 6121511
- info@kroondekoning.nl
- www.kroondekoning.nl
Gemiddelde scores
Recensies van klanten
Liesbeth, Boskoop
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Nette woning afgeleverd
In het hele nieuwbouw proces fijn meegenomen. Bij oplevering een nette woning met weinig opleveringen. Nazorg moet nog blijken, daarvoor is de oplevering nog te kort
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste Liesbeth,
Hartelijk dank voor je mooie review en de complimenten!
Fijn te lezen dat je het zo hebt ervaren.
Heel veel woonplezier in je nieuwe woning!
Hartelijke groet,
Romy, Sandra en Manon
Lizzy, Westmaas
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Een prima bouwer: snel en goed!
Mijn huis is eerder opgeleverd en had maar 1 opleverpunt. En dat wordt binnenkort hersteld. Meestal hoor ik dat bij andere aannemers de oplevering maanden wordt uitgesteld en dat er veel opleverpunten waren, maar deze bouwer is echt goed. Ik kreeg zelfs nog tips als ik ernaar vroeg. Dat was ook heel fijn. Kroon en de Koning is echt een aanrader!
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste Lizzy,
Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review! We zijn blij te horen dat je het zo hebt ervaren.
We wensen je namens het gehele bouwteam heel veel woonplezier toe in je nieuwe woning.
Met vriendelijke groet,
Manon, Romy en Sandra
Anita, Boskoop
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Prima bouw en goede communicatie
Fijn huis
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste Anita,
Bedankt voor het plaatsen van de review. We zijn blij te horen dat je het een fijn huis vindt.
We wensen je namens het gehele bouwteam heel veel woonplezier toe in je nieuwe woning.
Met vriendelijke groet,
Manon, Romy en Sandra
Ruud, Boskoop
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Verbouw: Keuken
Goede en prettige ervaring
Mijn ervaring met deze bouwer is prettig. In het voortraject,
Goede informatie, goed advies. Prettige en snelle communicatie.
Bouwtraject,
Ging voorspoedig, 1 kijkdag is wat weinig.
Oplevering en garantietraject,
Ging goed, maar de communicatie kan beter. Ook de opleverpunten kunnen beter worden uitgevoerd.
Over de garantie kan ik nog niet goed beoordelen omdat dit door de bouwvak even stil ligt.
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste Ruud,
Bedankt voor het plaatsen van de review. We zijn blij om te horen dat je het zo hebt ervaren en we nemen je advies mee in onze gesprekken.
We wensen je namens het gehele bouwteam heel veel woonplezier toe in je nieuwe woning.
Met vriendelijke groet,
Manon, Romy en Sandra
Joan, Boskoop
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Verbouw: Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Keuken, Badkamer
Fijn wonen!
We wonen er heerlijk!
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste Joan,
Bedankt voor het plaatsen van een review. We zijn blij om te horen dat jullie daar heerlijk wonen.
We wensen jullie namens het gehele bouwteam veel woonplezier toe in jullie nieuwe woning.
Met vriendelijke groet,
Manon, Romy en Sandra
Joris, Leidschendam
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Duidelijk, vriendelijk & snel
Zeer tevreden over dit bouwbedrijf! De communicatie verliep vlot, vriendelijk en snel. De woning werd keurig op tijd opgeleverd en er waren nauwelijks opleverpunten. Een betrouwbare partij die doet wat ze beloven.
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste Joris,
Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review! Blij te horen dat je het zo hebt ervaren.
We wensen je namens het gehele bouwteam heel veel woonplezier toe in je nieuwe woning.
Hartelijke groet,
Romy, Sandra en Manon
Ander Paz, Den Haag
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Goed resultaat en bouw met weinig hiatten
De kwaliteit van de bouw is hoog en de afwerking is zeer goed. Optie of extras zijn m.i. beperkt en soms duur.
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste Ander,
Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review! Blij te horen dat je het zo hebt ervaren.
We wensen je namens het gehele bouwteam heel veel woonplezier toe in je nieuwe woning.
Hartelijke groet,
Romy, Sandra en Manon
Rutger, Den Haag
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Verbouw: Dakkapel/dakraam, Garage/schuur, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Onderhoud/service
erg goed geholpen met nieuwbouw Leidschendam
mooi project op Schakebosch landgoed. Erg positief over de kwaliteit van begeleiding en bouw.
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste Rutger,
Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review! Blij te horen dat je het zo hebt ervaren.
We wensen je namens het gehele bouwteam heel veel woonplezier toe in je nieuwe woning.
Hartelijke groet,
Romy, Sandra en Manon
Anne Salman-Vonk, Boskoop
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Verbouw: Aanbouw/dakopbouw, Keuken, Zonnepanelen/zonneboiler, Beglazing en kozijnen
Duidelijk en maatwerk
We hebben de communicatie en begeleiding vanuit Kroon & de Koning bv als zeer prettig ervaren. Ze denken met je mee en er was zelfs maatwerk mogelijk om toch onze droom voor een bad in de badkamer te realiseren. Super! Bij vragen gesteld via het portaal kwam er altijd snel en duidelijk antwoord.
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste Anne,
Wat een mooie review heb je geplaatst.
Bedankt daarvoor en we wensen je heel veel woonplezier in je nieuwe woning.
Met vriendelijke groet,
Manon, Romy en Sandra
Vikram, Rotterdam
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Geleverd zoals afgesproken, niets minder, niets meer
Als laatste kopers van het pand hadden we beperkte mogelijkheden om wijzigingen aan te vragen, en helaas werd geen enkele verzoek gehonoreerd door Kroon en de Koning BV. Desondanks was de kwaliteit van de bouw uitstekend en werd er geleverd zoals beloofd. Hoewel ze enigszins inflexibel waren en de kosten aan de hoge kant waren, was hun professionaliteit duidelijk gedurende het hele proces. Indrukwekkend genoeg werd het hele project ruim voor de geplande tijd afgerond.
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste Vikram,
Bedankt voor het plaatsen van de mooie review.
Helaas jammer dat er nog beperkte mogelijkheden waren.
We wensen je veel woonplezier in je nieuwe woning.
Met vriendelijke groet,
Manon, Romy en Sandra