Kroon & de Koning bv
-
Ohmstraat 6
3335 TL Zwijndrecht - Contactgegevens van dit bedrijf
- 078 6121511
- info@kroondekoning.nl
- www.kroondekoning.nl
Gemiddelde scores
Recensies van klanten
P. S., Bergschenhoek
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Super fijne samenwerking!
Ik heb de samenwerking met de dames van de koopbegeleiding als zeer prettig ervaren. Niets was te veel voor ze, als ik verzoeken indiende. Totaal geen nare ervaringen gehad, bij behoefte aan meer info, stonden zij klaar om deze te geven. Ook werd alles snel behandeld op de dagen dat ze beschikbaar waren. Ga zo door dames!
Ik ben voor de rest goed op de hoogte gehouden via nieuwsbrieven en alle documenten waren netjes online in het dossier van de woning te vinden.
Reactie Kroon & de Koning bv:
Goedemorgen P.,
Fijn te lezen dat je het zo hebt ervaren en mooi dat je het benoemt als "samenwerking", ik denk dat je daarmee de spijker op zijn kop slaat.
Dankjewel voor het invullen van deze mooie review.
We wensen je namens het hele bouwteam heel veel woonplezier in je nieuwe woning!
Hartelijke groet,
Romy, Sandra en Manon
Jaap van Kleeff, Zoetermeer
Nieuwbouw: Vrijstaande woning
Mooi van buiten, troep van binnen
Onwijs mooi nieuwbouwhuis van buiten. Alle details kloppen. Maar…. Het moment dat je binnenstapt een bak troep.
In de vloer een Leidingen vergeten te leggen, vloer met vloerverwarming erin niet een kanaal uitfrezen zoals verwacht mag worden… hakken met risico op beschadiging van de vloerverwarming en daarna heel slecht afwerken.
Stroomleidingen in de muur niet met 90 graden bocht of naar het stroompunt recht van onderen of boven, gewoon ergens uit de grond laten komen en dat in allerlei S-bochten gleuven maken naar het stroompunt… hele kerstbomen in de muren… dat wordt geen fotootje meer ophangen zonder het risico door een leiding te boren.
Plafond spuiten en stukjes (midden keuken of woonkamer) niet meenemen of oneffenheden achterlaten.
Afdeklatten scheef monteren, installateurs zien dat maar draaien om en lopen weg.. lat zit, job done.
Riool ontluchting niet aansluiten aan de dakdoorvoer, wel zeggen dat ze het gedaan hebben.
Ga zo maar door, maar van buiten heel mooi.
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste Jaap,
Zoals vorige week besproken tijdens ons telefonisch contact is je woning op dit moment nog in aanbouw en worden de genoemde punten opgepakt door het uitvoeringsteam. Er gaan zeker wel eens dingen mis tijdens het bouwproces en constateren we dingen tijdens een kijkdag dan is dat alleen maar fijn. Hoe eerder we iets constateren, hoe eerder we er mee aan de slag kunnen.
Nogmaals dank voor je openheid tijdens ons contact en verder hoop ik zoals we telefonisch ook uitgesproken hebben dat we ten tijde van de oplevering er met een ander en vooral beter gevoel op terug kunnen kijken.
Hartelijke groet,
Romy, Sandra en Manon
C.J.M. de, Leidschendam
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
prettige organisatie met een persoonlijk contact
Reageren snel en komen afspraken na en vriendelijke persoonlijke benadering.
Tijn, Leidschendam
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Zorgvuldig professioneel bouwbedrijf
Kroon en de Koning hebben onze nieuwbouwwoning gebouwd. Over de bouwkwaliteit en oplevering zijn we zeer tevreden. Niet in de minste plaats door een goede bouwopzichter die veel aandachtspunten zelf aankaartte, en waarschijnlijk nog veel meer waar we niet eens weet van hadden.
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste Tijn,
Fijn te lezen dat jullie het zo hebben ervaren en dankjewel voor het invullen van deze mooie review.
Een goede uitvoerder is zeker een hele belangrijke spil in het bouwproces.
We wensen jullie namens het hele bouwteam heel veel woonplezier in jullie nieuwe woning!
Hartelijke groet,
Romy, Sandra en Manon
D P, Leidschendam
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Verbouw: Keuken, Badkamer
Erg snel gebouwd!
Goede communicatie! En mooi afgewerkt.
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste Daphne,
Hartelijk dank voor je mooie review, daar zijn we uiteraard erg blij mee!
Namens het gehele team wensen we je heel veel woonplezier in je nieuwe woning!
Hartelijke groet,
Romy, Sandra en Manon
Thijmen, Bergschenhoek
Nieuwbouw: Appartement
Meedenkend en prettig
Wat zaken die rondom de grond en rente niet duidelijk was, direct opgelost. Erg fijn
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste Thijmen,
Hartelijk dank voor je mooie review, daar zijn we uiteraard erg blij mee!
Hartelijke groet,
Romy, Sandra en Manon
L. Fengler, Heinenoord
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
De oplevering was een bekroning op jullie werk!
Ik ben heel blij dat Kroon en de Koning de aannemer was. Ze hebben mij n huis heel goed opgeleverd. Dank jullie wel!
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste Lizzy,
Hartelijk dank voor je mooie review, wat een mooi compliment!
Heel veel woonplezier in je woning namens het gehele team.
Hartelijke groet,
Romy, Sandra en Manon
Gerard, Rotterdam
Nieuwbouw: Appartement
Fijn en duidelijk contact
Alles goed en duidelijk uitgelegd wat voor ons als koper zeer op prijs werd gesteld.
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste Gerard,
Hartelijk dank voor je mooie review, fijn dat je dat zo hebt ervaren!
Namens het gehele team wensen we je heel veel woonplezier in je nieuwe woning!
Hartelijke groet,
Romy, Sandra en Manon
Cb, Bergschenhoek
Top
Goede samenwerking met ons nieuwbouw project
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste Cheryl,
Hartelijk dank voor je mooie review, fijn dat je dat zo ervaart!
Hartelijke groet,
Romy, Sandra en Manon
E. van Tol, Boskoop
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Erg tevreden
Fijne aannemer, duidelijke en goede communicatie en ons huis is netjes opgeleverd !
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste Elsemieke,
Hartelijk dank voor je mooie review en het compliment, daar zijn we uiteraard erg blij mee!
En fijn dat je het zo hebt ervaren.
Namens het gehele team wensen we je heel veel woonplezier in je nieuwe woning!
Hartelijke groet,
Romy, Sandra en Manon