Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 6,2

Afspraken nakomen 5,8

Vakmanschap 6,8

Advies 6,0

Communicatie 5,1

Prijs/kwaliteit 5,9

Reviews voor Van Mierlo Bouw & Ontwikkeling

0-2 2-4 4-6 6-8 8-10

12 december 2023

heer/mevrouw Van Leeuwen, De Lier

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Prima verlopen
Op een paar kleine dingen na die bijna zijn opgelost dat kom door het weer dat het even blijft zitten zijn wij zeer tevreden met de woning

JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.

Orde en netheid 8

Afspraken nakomen 8

Vakmanschap 8

Advies 8

Communicatie 9

Prijs/kwaliteit 7

8,0

2 december 2023

heer/mevrouw Boeters, De Lier

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Verbouw: Dakkapel/dakraam

<
<

Orde en netheid 6

Afspraken nakomen 3

Vakmanschap 7

Advies nvt

Communicatie 3

Prijs/kwaliteit 3

6,0

2 november 2023

Heer Zwinkels, De Lier

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Goede deskundige bouwer
Goede deskundige bouwer, die zijn afspraken nakomt. Communicatie t/m oplevering top, na oplevering kan het beter maar er wordt nog steeds met zorg gekeken naar servicepunten.

JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.

Orde en netheid 9

Afspraken nakomen 10

Vakmanschap 8

Advies 9

Communicatie 9

Prijs/kwaliteit 10

8,0

2 november 2023

heer/mevrouw Smit, De Lier

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Planologisch goed, infra slecht.
Bouwen en woning ruime voldoende , is prima. Infra, zoals stoepen en parkeer vakken bijzonder slecht aangelegd,

JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.

Orde en netheid 7

Afspraken nakomen 8

Vakmanschap 8

Advies 8

Communicatie 7

Prijs/kwaliteit 6

8,0

2 november 2023

heer/mevrouw Korteland, De Lier

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Verbouw: Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Vloer, Keuken

In de basis prima, maar veel slordigheidsfouten.
De voormannen van Van Mierlo zijn echte vakmannen, maar door de vele slordigheden valt dat een beetje in het niets, zonde. Daarnaast is de klantenservice niet zo servicegericht.

Orde en netheid 3

Afspraken nakomen 2

Vakmanschap 4

Advies 4

Communicatie 4

Prijs/kwaliteit 6

4,0

2 november 2023

Nick, De Lier

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Verbouw: Dakkapel/dakraam

Oke, met een beetje hoofdpijn
Begin van het proces gaat soepel. Tijdens de bouw krijg je niet op elke vraag goed antwoord. Doorvragen wordt niet gewaardeerd. Ze dekken zich goed in voor beschadigingen, zodat ze niet alles hoeven te reparen met de oplevering. Dat is natuurlijk van tevoren allemaal bekend, maar maakt het niet beter. Achteraf nog dingen oplossen is erg lastig. Blijven aandringen is bijna een vereiste. Firma de kroon, van de schuifpui, is absoluut het minst vriendelijke onprofessionele bedrijf waar ik ooit mee te maken heb gehad. De monteur verzon een verhaal om van de melding af te komen. Van mierlo zelf nog wel naar gekeken en proberen op te lossen. De eindstand is een erg mooie woning, maar proces kan zeker beter.

JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.

Orde en netheid 6

Afspraken nakomen 8

Vakmanschap 5

Advies 6

Communicatie 5

Prijs/kwaliteit 4

6,0

2 mei 2023

Barry Zwinkels, De Lier

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Zeer goede bouwer, tevreden over het contact & service over de gehele periode
Bij een nieuwbouwproject gaat niet altijd alles volgens plan. Na een moeizame start in de corona tijd (alle contactmomenten, incl. eerste paal digitaal) verliep de bouw in grote lijnen volgens schema. Communicatie met de aankoopadviseur erg goed. Ruwbouw en afbouw kwaliteit prima, met wat gebreken hier en daar. Verbeterpunten voor mij zijn: 1. Communicatie over de opleverdatum; naast dat de oplevering een kwartaal later was dan gepland, was er een hoop onduidelijkheid over de oplevering én kwam de definitieve opleverdatum vrij laat wat o.a. zorgde voor frustratie bij de kopers, en miscommunicatie met de keukenleverancier aangeboden vanuit het bouwproject. 2. Communicatie & afhandeling in serviceperiode; die is voldoende, je moet een melding maken van alle gebreken en hier zelf achteraan, duurde bij sommige servicepunten soms even voor er actie werd ondernomen, maar werden tijdig opgelost. 3. Kwaliteit afhandeling; Ik heb melding gemaakt van een beschadiging op mijn voordeur, die werd erg slecht afgehandeld. Na een extra melding is dit hersteld, maar met zo weinig verf dat ik het dit seizoen nog wel een keer over kan doen. Al met al ruim tevreden over de bouw & oplevering, en algemene afhandeling achteraf. Bedankt!

JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.

Orde en netheid 8

Afspraken nakomen 8

Vakmanschap 8

Advies 10

Communicatie 9

Prijs/kwaliteit 9

8,0

25 december 2022

heer/mevrouw Steentjes, De Lier

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Huis top, na oplevering begeleiding flop
Klant is geen koning maar een nummer

Orde en netheid 6

Afspraken nakomen 3

Vakmanschap 7

Advies 6

Communicatie 3

Prijs/kwaliteit nvt

5,0

15 november 2022

heer/mevrouw Spaans, De Lier

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Zowel tijdens de bouw als direct na de oplevering is men afhoudend
Je moet als koper zelf overal achteraan. Een dag na de oplevering geconstateerde gebreken werden niet behandeld.

Orde en netheid 6

Afspraken nakomen 5

Vakmanschap 5

Advies 1

Communicatie 3

Prijs/kwaliteit 6

4,0

15 november 2022

mevrouw Korteland-Hoekveen, De Lier

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Goeie mensen
Mensen weten wat ze doen.

JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.

Orde en netheid 8

Afspraken nakomen 8

Vakmanschap 8

Advies 10

Communicatie 10

Prijs/kwaliteit 6

8,0