Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 8,8

Afspraken nakomen 9,0

Vakmanschap 9,0

Advies 8,8

Communicatie 8,9

Prijs/kwaliteit 8,2

Reviews voor Hoedemakers bouw en ontwikkeling pagina 30

  0-2 2-4 4-6 6-8 8-10

Grijze scores zijn minder recent en tellen niet mee in de totale score i

27 december 2015

Anoniem, Rosmalen

Nieuwbouw

JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.

Algemene organisatie 7

Organisatie/verkoopfase 7

Bouwfase 6

Oplevering/nazorgfase 7

6,8

23 december 2015

Anoniem, Rosmalen

Nieuwbouw

JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.

Algemene organisatie 7

Organisatie/verkoopfase 8

Bouwfase 8

Oplevering/nazorgfase 8

7,8

22 december 2015

Anoniem, Rosmalen

Nieuwbouw

Voortraject goed in communicatie. Nazorg zeer slecht: geen inzicht in welke gebreken wanneer opgelost worden/ zijn, meerdere emailadressen/ personen worden gebruikt, kleine problemen (makkelijk oplosbaar) worden snel opgelost, bij grote problemen wordt niet gereageerd of afgeschoven naar een onderaannemer (waarschijnlijk omdat Hoedemakers zelf te weinig kennis/ informatie heeft over de betreffende problemen: verwarming/ afzuiging).

JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.

Algemene organisatie 6

Organisatie/verkoopfase 8

Bouwfase 8

Oplevering/nazorgfase 5

6,8

16 december 2015

Anoniem, Rosmalen

Nieuwbouw

Wij verwachten van een kopersbegeleiding een helpende hand. Er is weinig advies gegeven en niet meegedacht wat tot onaangename verassingen heeft geleid (een raam waar we niet bij kunnen, geen leidingwerk bij het bad, geen dekvloer in de badkamer, bepaalde koperskeuzes die niet konden worden doorgevoerd waar we niet over zijn geinformeerd. Duurde vaak lang voordat er een antwoord kwam op vragen en dan was het antwoord vaak nog onduidelijk.

Algemene organisatie 4

Organisatie/verkoopfase 5

Bouwfase 5

Oplevering/nazorgfase 5

4,8

15 december 2015

Anoniem, 's-Hertogenbosch

Nieuwbouw

Na veel aandringen (contact kwam alleen vanaf onze zijde) werd erkend dat er een fout was gemaakt. Contactpersoon was slecht bereikbaar, kwam terugbelafspraken niet na, gaf geen volledig antwoord op vragen. Hoedenmakers nam geen verantwoordelijkheid voor de gemaakte fout. Pas na zeer lang (!!) aandringen van onze kant kwam ze ons tegemoet.

JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.

Algemene organisatie 5

Organisatie/verkoopfase 5

Bouwfase 7

Oplevering/nazorgfase 4

5,3

13 december 2015

Anoniem, Rosmalen

Nieuwbouw

JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.

Algemene organisatie 7

Organisatie/verkoopfase 7

Bouwfase 6

Oplevering/nazorgfase 6

6,5

13 december 2015

Anoniem, Rosmalen

Nieuwbouw

JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.

Algemene organisatie 9

Organisatie/verkoopfase 8

Bouwfase 9

Oplevering/nazorgfase 10

9,0

11 december 2015

Anoniem, Rosmalen

Nieuwbouw

Voortgang tijdens verschillende fases van de bouw kan wat beter toegelicht worden d.m.v. hogere frequentie nieuwsbrieven of bewonersbijeenkomsten. Ook aanpassingen tijdens de bouw kunnen eerder toegelicht worden.

JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.

Algemene organisatie 8

Organisatie/verkoopfase 6

Bouwfase 6

Oplevering/nazorgfase 8

7,0

11 december 2015

Anoniem, Rosmalen

Nieuwbouw

JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.

Algemene organisatie 8

Organisatie/verkoopfase 8

Bouwfase 7

Oplevering/nazorgfase 8

7,8

5 december 2015

Anoniem, Rosmalen

Nieuwbouw

JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.

Algemene organisatie 8

Organisatie/verkoopfase 8

Bouwfase 8

Oplevering/nazorgfase 8

8,0