Hoedemakers bouw en ontwikkeling

De Grote Elst 40
5246 JP Rosmalen
T. 073 6410814
www.hoedemakers.nu

Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 9

Afspraken nakomen 9,1

Vakmanschap 9

Advies 8,9

Communicatie 9

Prijs/kwaliteit 8,3

Reviews voor Hoedemakers bouw en ontwikkeling pagina 33

  0-2 2-4 4-6 6-8 8-10

Grijze scores zijn minder recent en tellen niet mee in de totale score i

22 december 2015

Anoniem

Voortraject goed in communicatie. Nazorg zeer slecht: geen inzicht in welke gebreken wanneer opgelost worden/ zijn, meerdere emailadressen/ personen worden gebruikt, kleine problemen (makkelijk oplosbaar) worden snel opgelost, bij grote problemen wordt niet gereageerd of afgeschoven naar een onderaannemer (waarschijnlijk omdat Hoedemakers zelf te weinig kennis/ informatie heeft over de betreffende problemen: verwarming/ afzuiging).

Orde en netheid nvt

Afspraken nakomen nvt

Vakmanschap nvt

Advies nvt

Communicatie nvt

Prijs/kwaliteit nvt

6,8

16 december 2015

Anoniem

Wij verwachten van een kopersbegeleiding een helpende hand. Er is weinig advies gegeven en niet meegedacht wat tot onaangename verassingen heeft geleid (een raam waar we niet bij kunnen, geen leidingwerk bij het bad, geen dekvloer in de badkamer, bepaalde koperskeuzes die niet konden worden doorgevoerd waar we niet over zijn geinformeerd. Duurde vaak lang voordat er een antwoord kwam op vragen en dan was het antwoord vaak nog onduidelijk.

Orde en netheid nvt

Afspraken nakomen nvt

Vakmanschap nvt

Advies nvt

Communicatie nvt

Prijs/kwaliteit nvt

4,8

15 december 2015

Anoniem

Na veel aandringen (contact kwam alleen vanaf onze zijde) werd erkend dat er een fout was gemaakt. Contactpersoon was slecht bereikbaar, kwam terugbelafspraken niet na, gaf geen volledig antwoord op vragen. Hoedenmakers nam geen verantwoordelijkheid voor de gemaakte fout. Pas na zeer lang (!!) aandringen van onze kant kwam ze ons tegemoet.

Orde en netheid nvt

Afspraken nakomen nvt

Vakmanschap nvt

Advies nvt

Communicatie nvt

Prijs/kwaliteit nvt

5,2

13 december 2015

Anoniem

Orde en netheid nvt

Afspraken nakomen nvt

Vakmanschap nvt

Advies nvt

Communicatie nvt

Prijs/kwaliteit nvt

6,5

13 december 2015

Anoniem

Orde en netheid nvt

Afspraken nakomen nvt

Vakmanschap nvt

Advies nvt

Communicatie nvt

Prijs/kwaliteit nvt

9

11 december 2015

Anoniem

Voortgang tijdens verschillende fases van de bouw kan wat beter toegelicht worden d.m.v. hogere frequentie nieuwsbrieven of bewonersbijeenkomsten. Ook aanpassingen tijdens de bouw kunnen eerder toegelicht worden.

Orde en netheid nvt

Afspraken nakomen nvt

Vakmanschap nvt

Advies nvt

Communicatie nvt

Prijs/kwaliteit nvt

7

11 december 2015

Anoniem

Orde en netheid nvt

Afspraken nakomen nvt

Vakmanschap nvt

Advies nvt

Communicatie nvt

Prijs/kwaliteit nvt

7,8

05 december 2015

Anoniem

Orde en netheid nvt

Afspraken nakomen nvt

Vakmanschap nvt

Advies nvt

Communicatie nvt

Prijs/kwaliteit nvt

8

26 november 2015

Anoniem

Orde en netheid nvt

Afspraken nakomen nvt

Vakmanschap nvt

Advies nvt

Communicatie nvt

Prijs/kwaliteit nvt

7

24 november 2015

Anoniem

Zowel gedurende proces van koperskeuzes als na oplevering moeten wij voortgang bewaken. Bij koperskeuze traject weinig klantvriendelijk en onvolledig

Orde en netheid nvt

Afspraken nakomen nvt

Vakmanschap nvt

Advies nvt

Communicatie nvt

Prijs/kwaliteit nvt

4,8