Hoedemakers bouw en ontwikkeling
De Grote Elst 40
5246 JP Rosmalen
T. 073 6410814
info@hoedemakers.nu
www.hoedemakers.nu
Hoedemakers bouw en ontwikkeling
De Grote Elst 40
5246 JP Rosmalen
T. 073 6410814
info@hoedemakers.nu
www.hoedemakers.nu
Orde en netheid 8,8
Afspraken nakomen 9,0
Vakmanschap 9,0
Advies 8,8
Communicatie 8,9
Prijs/kwaliteit 8,2
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 6
Vakmanschap 7
Advies 7
Communicatie 3
Prijs/kwaliteit 7
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 7
Advies 6
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 8
6 maart 2016
Nieuwbouw
Kopersbegeleiding moest je achteraan blijven bellen. Geen antwoord wanneer beloofd etc. Werd bijna geen voortgang gemeld van project. Moest allemaal komen vanuit iemand die voor de krant werkt. Erratum vergeten te melden, waar herstelwerkzaamheden uit voor kwamen. Heeft oplevering vertraagd. Voormannen waren altijd goed bereikbaar.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Algemene organisatie 7
Organisatie/verkoopfase 6
Bouwfase 8
Oplevering/nazorgfase 10
Algemene organisatie 5
Organisatie/verkoopfase 7
Bouwfase 6
Oplevering/nazorgfase 5
10 januari 2016
Nieuwbouw
Misschien is informatievoorziening in vooral de beginfase wat gering. Vooral voor mensen die totaal geen ervaring hebben is het misschien lastig om alles te begrijpen en in de gaten te hebben. Het is fijn dat er kijkmiddagen zijn om te zien hoe het vordert, maar dan zou het ook fijn zijn als er iemand met je mee ging om het een en ander toe te lichten. Misschien is het een idee om een checklist te maken met punten die belangrijk zijn om mee te nemen in de keuzes die je maakt?
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Algemene organisatie 7
Organisatie/verkoopfase 6
Bouwfase 7
Oplevering/nazorgfase 7
6 januari 2016
Nieuwbouw
Tijdens de bouw is de koper begeleiding ver in gebreken gebleven met goede informatie over oa de meerwerkkosten en wat wel en niet in de meerwerkkosten gedaan zou worden. Hierdoor regelmatig met de directie rond de tafel gezeten om oplossingen te zoeken. Oplossing zijn eenzijdig opgelost met meerwerkkosten voor de koper.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Algemene organisatie 3
Organisatie/verkoopfase 9
Bouwfase 1
Oplevering/nazorgfase 7