Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 7,8

Afspraken nakomen 7,7

Vakmanschap 8

Advies 7

Communicatie 7,2

Prijs/kwaliteit 6,9

Reviews voor Nikkels bouwbedrijf bv pagina 30

  0-2 2-4 4-6 6-8 8-10

Grijze scores zijn minder recent en tellen niet mee in de totale score i

18 februari 2018

Anoniem, Apeldoorn

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Vervelend
Nalatig, slordige afwerking van de woning. Slechte communicatie. Langzaam in het oplossen van de problemen. Niet serieus nemen van problemen. Punten snel en onvoldoende afwerken.

Orde en netheid 2

Afspraken nakomen 2

Vakmanschap 2

Advies 2

Communicatie 2

Prijs/kwaliteit 2

2

13 februari 2018

Anoniem, zevenaar

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Communicatie is slecht en maakt massaproductie
Wij kochten een 2 onder 1 kap bij de firma nikkels. ondanks dat wij het huis vrijwel casco afnamen bleek in veel zaken dat het huis tegen minimale kosten gebouwd diende te worden. tijdens de oplevering kwamen meer dan 15 opleverpunten naar boven die vakkundig op een ander formulier werden genoteerd. op een 2e lijst kwamen de 3 'grotere' punten. Met 2 weken zijn de meeste van de 15 punten vlugjes opgelost. Nu bijna 4 maanden verder zijn de 3 grote punten nog steeds niet opgelost. ik had liever 10k meer betaald en dan een goed opgeleverd huis gehad. Een huis waarvan de houten delen binnen gelakt waren, de ramen gelapt waren en was schoongemaakt. Nu kregen we te horen: dit is het opleverniveau waarvoor u getekend en betaald heeft...

Orde en netheid 2

Afspraken nakomen 4

Vakmanschap 4

Advies 4

Communicatie 2

Prijs/kwaliteit 4

4

10 februari 2018

Anoniem, Zevenaar

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Kantoorpersoneel onvriendelijk en niet betrokken. Medewerkers bouw vriendelijk, creatief, betrokken
Communicatie vanuit kantoor is minimaal en klantonvriendelijk. Men neemt minimale verantwoordelijkheid en komen afspraken over communicatie over problemen niet na. Om zaken geregeld te krijgen is er veel initiatief van de klant nodig. De uitvoerder en de medewerkers op de bouw zijn vriendelijk en betrokken. Ze doen hun best voor de klant. Het is wel lastig met hen afspraken te maken over het uitvoeren van taken. Als je zelf niet aanwezig kunt zijn is het maar de vraag of het gedaan wordt. Een aantal punten zijn dan ook niet uitgevoerd in mijn woning die tijdens de oplevering geconstateerd zijn. Dit mede omdat men niet kwam en/of te laat kwam.

Orde en netheid 2

Afspraken nakomen 4

Vakmanschap 6

Advies 6

Communicatie 2

Prijs/kwaliteit 4

4

09 februari 2018

Anoniem, Apeldoorn

Nieuwbouw: Vrijstaande woning

Hoop gedoe, stress, onduidelijkheid en gezeur
We zijn op zich blij met de woning, en hoe het is gebouwd en de afwerking. Maar het hele proces is ons wel enorm tegengevallen. We werden in t diepe gegooid en kregen hierbij naar ons idee beperkte hulp. We zijn misschien ook wel erg kritisch, hadden graag alles recht gehad en tot in de puntjes perfect. Dat gaat blijkbaar niet, met zo’n project.

Orde en netheid 2

Afspraken nakomen 8

Vakmanschap 6

Advies 4

Communicatie 4

Prijs/kwaliteit 4

6

09 februari 2018

Anoniem, Apeldoorn

Nieuwbouw: Vrijstaande woning

Mooi huis opgeleverd, contact en informatievoorziening minder goed
We zijn tevreden met ons huis. We zijn minder tevreden met de informatievoorziening over extra opties in het huis. We hebben hier uitdrukkelijk naar gevraagd in een persoonlijk gesprek. Wat we wilden was niet mogelijk. Een paar maanden later was dit bij een ander huis wel het geval. Ons is niet geinformeerd dat deze optie inmiddels wel mogelijk was. De andere kopers gaven aan dat dit als extra standaard optie van Nikkels werd aangeboden. Wij vinden het jammer dat dit ons niet is verteld toen het wel mogelijk was. Daarnaast vind ik de samenwerking van Nikkels met Filippo slecht. Ik zou niet aanraden om daar je badkamer door te laten plaatsen. Het contact met de koperbegeleider verliep niet heel vlot. Op antwoord moest je lang wachten of er werd niet geantwoord en moest je er zelf achteraan bellen. We zijn blij met de woning, maar het proces verdient nog wel wat aandachtspunten.

Orde en netheid 4

Afspraken nakomen 6

Vakmanschap 8

Advies 2

Communicatie 2

Prijs/kwaliteit 6

6

09 februari 2018

Anoniem, Apeldoorn

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

.
.

Orde en netheid 8

Afspraken nakomen 8

Vakmanschap 10

Advies 10

Communicatie 6

Prijs/kwaliteit 6

8

07 februari 2018

Anoniem, Apeldoorn

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Vakmensen maar de communicatie kan beter.
We zijn tevreden over ons opgeleverde huis. Ontevreden zijn we over de manier van afhandelen can oplever en garantiepunten. De communicatie is daarin niet goed en verloopt traag. Meerdere malen moesten wij herinneringen sturen.

Orde en netheid 8

Afspraken nakomen 6

Vakmanschap 10

Advies 6

Communicatie 4

Prijs/kwaliteit 6

6

07 februari 2018

Anoniem, ZEVENAAR

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Verrasend
Voor ons was dit een hele nieuwe ervaring. Door dat wij ervaringen hebben in de bouw, merkte wij dat de samenstelling door gebrek aan vast personeel soms ook nadelig kon werken, waardoor het er niet altijd een goede eindcontrole op het werk was, slordigheden of fouten die niet hadden gehoeven

Orde en netheid 4

Afspraken nakomen 8

Vakmanschap 6

Advies 6

Communicatie 6

Prijs/kwaliteit 6

6

07 februari 2018

Anoniem, Zevenaar

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

...
...

Orde en netheid 6

Afspraken nakomen 6

Vakmanschap 6

Advies 6

Communicatie 4

Prijs/kwaliteit 6

6

07 februari 2018

Anoniem, Apeldoorn

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Goede service personeel vriendelijk. Maar wat problemen die ik genoemt heb en dat voelt niet fijn.
Wat bouw betreft zeer goed maar afwerking ben ik teleur gesteld op bepaalde dingen

Orde en netheid 6

Afspraken nakomen 8

Vakmanschap 8

Advies 8

Communicatie 6

Prijs/kwaliteit 6

6