Kroon & de Koning bv
Ohmstraat 6
3335 TL Zwijndrecht
T. 078 6121511
www.kroondekoning.nl
Kroon & de Koning bv
Ohmstraat 6
3335 TL Zwijndrecht
T. 078 6121511
www.kroondekoning.nl
Orde en netheid 7,8
Afspraken nakomen 7,3
Vakmanschap 8,3
Advies 7,3
Communicatie 7,2
Prijs/kwaliteit 7
01 november 2021
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Drama aannemer komt contractuele afspraken niet na!!
Een moeilijk te benaderen aannemer die het qua Service in 9 van de 10 gevallen zeer traag is! Niet reageren en contractuele afspraken niet na komen.. je dwingen om een procedure te starten. De service is een drama.. Dat er dingen zijn die niet goed gaan oke. Zorg wel voor een snelle oplossing binnen het project buytengewoon in HI-Ambacht.. De projectleider I. A. Klantvriendelijkheid staat niet in zijn woordenboek. Rondje in de wijk waar 70 andere woningen zijn gebouwd..... Het ligt altijd aan de koper!
KROON EN DE KONING ga eens orde op zaken stellen. Volkerwessel onderneming...
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 4
Vakmanschap 7
Advies 4
Communicatie 2
Prijs/kwaliteit 6
17 oktober 2021
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Prima Aannemer, communicatie kan beter
Wij zijn zeer tevreden met het nieuwbouwhuis! Snel gebouwd in lastige tijden en ook de oplevering ging volgens plan. Enige minpunt - maar dat is met vrijwel alle aannemers - is dat er weinig communicatie is tijdens de bouw. Begrijpelijk, omdat die extra aandacht ook weer geld kost, maar als koper zou je toch wat meer betrokken willen worden bij de bouw van je woning... Daar zou een aannemer zeker nog het verschil kunnen maken. Verder prima resultaat!
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 6
Communicatie 4
Prijs/kwaliteit 8
13 oktober 2021
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Communicatie, klantvriendelijkheid en nazorg beneden peil
Communicatie tijdens de bouw kan beter. Kwaliteit huis prima in orde, behalve het verfwerk want dat is slecht. De zogenoemde ‘nazorg’ is drama! Alle punten die we na oplevering tegenkwamen en doorgaven aan de service afdeling werden genegeerd, op afgehandeld gezet zonder dat er uberhaupt iemand is langsgeweest om te kijken, of na meerdere keren melden weggeschoven onder het mom van hun voorwaarden. Als het bijvoorbeeld tijdens de oplevering slecht weer is en je daardoor pas de volgende dag 2 pitten/krassen aan de buitenzijde van een raam op de eerste verdieping ontdekt heb je gewoon pech en krijg je de reactie dat we dat zelf gedaan kunnen hebben. Regel is ook dat binnen 3 maanden de laatste handtekening gezet moet worden maar hebben nu 5 maanden de sleutel en nooit meer iets gehoord??
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 4
Vakmanschap 7
Advies 4
Communicatie 4
Prijs/kwaliteit 7
06 oktober 2021
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Huis goed en op tijd opgeleverd
Wij zijn zeer te spreken over de kwaliteit van ons huis. Zeer weinig restpunten gehad bij oplevering en we wonen met plezier in het huis.
Communicatie over het afhandelen van de restpunten mag wel wat beter. Dit moest steeds vanuit ons opgevolgd worden.
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 8
Advies 8
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 8
14 juli 2021
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Komen afspraken niet na en na oplevering blijft het oppakken van opleverpunten uit
Komen afspraken niet na en na oplevering blijft het oppakken van opleverpunten uit.
Communicatie beneden peil en nemen de koper niet serieus en zien het eerder als een lastpost als een klant
Beste heer Weber,
We betreuren het zeer dat u niet tevreden bent over de gang van zaken bij Kroon & de Koning.
Deze week zal een van onze collega's contact met u opnemen om te kijken wat we voor u kunnen betekenen.
Ik wil u in ieder geval bedanken dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten.
Met vriendelijke groet,
Kroon & de Koning
Manon van Dongen
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 6
Advies 2
Communicatie 2
Prijs/kwaliteit 9
11 juli 2021
Nieuwbouw: Nieuwbouw overig
Verbouw: Indelingswijziging
Degelijk advies en uitvoering in de voorfase, desinteresse in de nafase
Ik ben erg tevreden over de kennis van de begeleiders van K&K, met name in het voortraject.
In het traject na de oplevering werd er op wat automatische emailreacties na niet meer adequaat gereageerd. De voorzorg is goed van K&K maar de nazorg laat te wensen over.
Orde en netheid 5
Afspraken nakomen 6
Vakmanschap 9
Advies 6
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 4