Kroon & de Koning bv
-
Ohmstraat 6
3335 TL Zwijndrecht - Contactgegevens van dit bedrijf
- 078 6121511
- info@kroondekoning.nl
- www.kroondekoning.nl
Gemiddelde scores
Recensies van klanten
Kim Corstjens, ROZENBURG ZH
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Alleen maar goede ervaringen
Onze fysieke afspraak verliep heel prettig. Er was een vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg, er werd goed de tijd genomen. Als wij via de portal vragen stellen, wordt er doorgaans vriendelijk, snel en duidelijk gereageerd.
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste Kim,
Dankjewel voor de mooie review, dat waarderen we enorm!
We gaan er een mooi project van maken en kijken samen met jullie uit naar de oplevering.
Hartelijke groet,
Sandra, Romy en Manon
Ellen, Heinenoord
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Super
Gedurende het bouwproces zijn wij goed geïnformeerd.
Bij vragen kregen we altijd een snelle reactie.
De oplevering van onze nieuwe woning verliep uitstekend, er waren weinig onvolkomenheden.
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste Ellen,
Hartelijk dank voor je mooie review! En vooral ook fijn te horen dat je het zo hebt ervaren.
Namens het gehele bouwteam wensen we je heel veel woonplezier in je nieuwe woning.
Hartelijke groet,
Romy, Sandra en Manon
JoAnn, Schiedam
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Verbouw: Aanbouw/dakopbouw
Top!
De aankoop van mijn eerste woning was voor mij een nieuwe en spannende stap, maar ik ben gedurende het hele traject zeer zorgvuldig, vriendelijk en deskundig begeleid. Er werd helder gecommuniceerd, mijn vragen werden serieus genomen en ik voelde mij steeds goed ondersteund in alle keuzes die moesten worden gemaakt.
Reactie Kroon & de Koning bv:
Goedemorgen Jo-Ann,
Dankjewel voor je ontzettend mooie review, dat waarderen we enorm en super fijn te lezen dat je het zo hebt ervaren.
We gaan er een mooi project van maken en kijken samen met jullie uit naar de oplevering.
Hartelijke groet,
Sandra, Romy en Manon
Saskia, Bergschenhoek
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Gelukkig heeft Manon veel goed gemaakt....
We zijn niet tevreden over de informatieverstrekking bij de aankoop van onze nieuwbouwwoning van Kroon & de Koning.
Er zijn in het verkoopproces bij ons vele fouten de revue gepasseerd, waarvan de grootste fout: De foutieve informatie over de vermoedelijke opleverdatum bij de aankoop. Hier zat een jaar verschil in!! Er is nooit helder gecommuniceerd hierover.
De verkoopbegeleiders proberen veel goed te maken wat de organisatie laat liggen. Knap dat deze dames hun werk nog leuk vinden. Als je zoveel onzin aan de verkopers moet 'verkopen' zou ik toch niet meer met plezier mijn werk doen.
Reactie Kroon & de Koning bv:
ankjewel dat je de moeite neemt om een review te plaatsen, dat waarderen we zeer zeker.
Vervelend te lezen dat er tijdens het eerdere verkooptraject onjuistheden zijn geweest. Vanaf het moment dat jullie bij ons "aan tafel" kwamen hebben we onze planning voor de bouw met jullie gedeeld en e.e.a. ook uitgebreid besproken. Zoals tevens in mijn recente persoonlijke mail aan jullie beschreven wil ik wil jullie bedanken voor je openheid.
We lopen met de bouw gelukkig goed op schema ten opzichte van de door ons tijdens het koperstraject afgegeven prognose en proberen dat uiteraard zo vol te houden.
We gaan er een mooi project van maken en kijken met jullie uit naar de oplevering.
Hartelijke groet,
Sandra, Romy en Manon
Francesca De Micheli, Rotterdam
Nieuwbouw: Vrijstaande woning
Uitstekende service en professionele begeleiding
Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking. Alles is op een professionele manier verlopen en de tijd die we kregen om onze woning te personaliseren was ruim voldoende. Het online portaal is erg gebruiksvriendelijk en een grote hulp in het hele proces.
Manon was altijd beschikbaar, vriendelijk en professioneel. We hebben de mogelijkheid gehad om wijzigingen aan het oorspronkelijke ontwerp aan te brengen, en we kregen daarbij waardevolle en nuttige adviezen.
Kortom, we zijn erg blij en tevreden met de service!
Reactie Kroon & de Koning bv:
Goedemorgen Francesca,
Dankjewel voor je ontzettend mooie review, dat waarderen we enorm en super fijn te lezen dat je het zo hebt ervaren.
Op naar de oplevering en namens het gehele bouwteam wensen we alvast heel veel woonplezier in jullie nieuwe thuis!
Hartelijke groet,
Sandra, Romy en Manon
Marja, Zoetermeer
Nieuwbouw: Vrijstaande woning
Betrokken aannemer en kopersbegeleiding met uitstekende kennis van zaken
Betrokken mensen van aannemer tot kopersbegeleiding. Nette bouwplaats. Snelle communicatie en update’s. Bouw van het huis ziet er heel goed uit. En ook nog eens eerdere oplevering dan gedacht
Reactie Kroon & de Koning bv:
Goedemorgen Marja,
Dankjewel voor de mooie review, dat waarderen we enorm en fijn dat jullie dat zo ervaren.
Op naar de oplevering en namens het gehele bouwteam wensen we alvast heel veel woonplezier in jullie nieuwe thuis!
Hartelijke groet,
Sandra, Romy en Manon
Ozcan, Wateringen
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Goed werk
De dames doen heel goed hun best. Dankjewel.
Reactie Kroon & de Koning bv:
Goedemorgen Ozcan,
Dankjewel voor de mooie review, dat waarderen we enorm!
We gaan er een mooi project van maken en kijken samen met jullie uit naar de oplevering.
Hartelijke groet,
Sandra, Romy en Manon
Sharon, Boskoop
Nieuwbouw: Vrijstaande woning
Wij zijn zeer tevreden over De Kroon en De Koning
Wij zijn erg tevreden over De Kroon en De Koning. Tijdens de bouw van onze woning werden we regelmatig goed op de hoogte gehouden van het verloop van de werkzaamheden. Het team hield ons duidelijk geïnformeerd over wat er van ons verwacht werd, waardoor alles soepel en overzichtelijk verliep. Daarnaast werden er regelmatig foto’s gedeeld van de bouwstatus, wat het voor ons gemakkelijk maakte om het proces te volgen, zelfs als we er niet fysiek aanwezig konden zijn. De communicatie en transparantie maakten de hele ervaring zeer prettig.
Reactie Kroon & de Koning bv:
Goedemorgen Sharon,
Dankjewel voor de mooie review, dat waarderen we enorm! En goed te lezen dat jullie het hele proces als zeer prettig hebben ervaren.
Op naar de oplevering en namens het gehele bouwteam wensen we alvast heel veel woonplezier in jullie nieuwe thuis!
Hartelijke groet,
Sandra, Romy en Manon
Karin, Berkel & Rodenrijs
Nieuwbouw: Vrijstaande woning
Vriendelijke en kundig
Het contact met de koperbegeleider was zeer positief. Zij was vriendelijk en kundig. Als zij het antwoord niet wist zocht ze het uit en kwam vlot met een antwoord. De informatie over de verschillende woonwensen was helder. Ook de reminders dat termijnen bijna zouden sluiten waren handig. En nu de bouw begonnen is worden de foto’s ook zeer gewaardeerd.
Reactie Kroon & de Koning bv:
Goedemorgen Karin,
Dankjewel voor de mooie review, dat waarderen we enorm! En goed te lezen dat jullie het proces tot dusver zo hebben ervaren.
We gaan er een mooi project van maken en kijken samen met jullie uit naar de oplevering.
Hartelijke groet,
Sandra, Romy en Manon
Michel, Berkel en Rodenrijs
Fijn bedrijf en zijn erg behulpzaam
Goed geholpen en worden duidelijk op de hoogte gehouden van de bouw van onze nieuwbouw woning!
Reactie Kroon & de Koning bv:
Goedemorgen Michel,
Dankjewel voor de mooie review, dat waarderen we enorm!
En goed te lezen dat jullie het proces tot dusver zo ervaren.
We gaan er een mooi project van maken en kijken samen met jullie uit naar de oplevering.
Hartelijke groet,
Sandra, Romy en Manon