Logo Bouwnu

Bouwen met vertrouwen

Gemiddelde scores

Afspraken nakomen
8,6
Advies
8,7
Communicatie
8,3
Vakmanschap
9
Prijs/kwaliteit
8,2
Orde en netheid
8,5

Recensies van klanten

22 oktober 2022

Edwin & Edith, Waddinxveen

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Kroon & de koning hebben een mooi woning opgeleverd.

We hebben goed kunnen communiceren met Manon die vervolgens het contact had met de bouw. We hadden weinig oplever punten de puntjes die we hadden werden direct opgelost.
Erg prettige ervaring.

Reactie Kroon & de Koning bv:

Beste Edwin en Edith,
Dankjewel voor jullie mooie review. Fijn om te horen dat jullie dat zo hebben ervaren.
Wij wensen jullie nog heel veel woonplezier in jullie nieuwe woning. Met vriendelijke groet, Sandra en Manon

Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 9
Advies 8
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 10
8

20 oktober 2022

Kamal, Waddinxveen

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Prettige samenwerking in de zin van bouw en oplevering

We hebben we prettige samenwerking ervaren met de kroon & koning. Regelmatig op de hoogte gehouden van stand van zaken. Helder in de prognose dus strak en geen loze beloftes. Top.

Reactie Kroon & de Koning bv:

Beste Kamal,
Dankjewel voor jullie mooie review! De inzet vinden we vanzelfsprekend, je koopt tenslotte niet elke dag een nieuw (t)huis. Fijn om te horen dat jullie dat zo hebben ervaren.
Wij wensen jullie nog heel veel woonplezier in jullie nieuwe woning. Met vriendelijke groet, Sandra en Manon

Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 9
Communicatie 9
Prijs/kwaliteit 9
9

20 oktober 2022

Renee & Remco, Waddinxveen

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

We hebben een schitterend huis waarbij we geen zorgen hadden over de communicatie en de bouw.

Wij hebben Kroon & de Koning als een prettig en deskundig aannemer ervaren. Vooral de kopersbegeleiding waarmee wij voornamelijk contact hadden (Sandra & Manon) zijn we zeer over te spreken. Deze dames deden altijd een stapje extra voor ons als we iets wilden en niets leek te veel.
Wat betreft het bouwen hebben we een mooi huis opgeleverd gekregen met een goede nette afwerking.

Reactie Kroon & de Koning bv:

Beste Renee en Remco,
Dankjewel voor jullie hele mooie review! De inzet vinden we vanzelfsprekend, je koopt tenslotte niet elke dag een nieuw (t)huis. Fijn om te horen dat jullie dat zo hebben ervaren.
Wij wensen jullie nog heel veel woonplezier in jullie nieuwe woning. Met vriendelijke groet, Sandra en Manon

Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 9
Advies 9
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 8
9

2 juli 2022

heer Peters, Ouddorp

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Niet duidelijke wat hier moet! (behalve dan dat het verplicht is)

Niet duidelijke wat hier moet! (behalve dan dat het verplicht is)

Orde en netheid 9
Afspraken nakomen 5
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 5
Prijs/kwaliteit 7
7

18 juni 2022

Fabian, Ouddorp

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Uitstekend

Als je op zoek bent naar een betrouwbare partij voor het bouwen van een kwalitatief hoogwaardige nieuwbouwwoning waarbij je tijdens iedere stap in de bouwproces nauwkeurig op de hoogte wordt gehouden is Kroon & de Koning een uitstekende keuze. Vakwerk!

Reactie Kroon & de Koning bv:

Beste Fabian,

Bedankt voor het mooie compliment en we wensen jullie nog veel woonplezier.

Met vriendelijke groet,

Manon en Sandra

Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 9
Advies 10
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 9
10

14 juni 2022

heer Van Neck, Ouddorp

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Erg tevreden

Graag wil ik in het bijzonder Manon en Sandra danken voor het meedenken gedurende het project. Ons huis had een aantal uitdagingen wat betreft het plaatsen van de keuken, Zij hebben ons gedurende het traject bijgestaan en gerichte oplossingen geboden.

Ook hebben zij ondanks de coronagolven altijd de beschikbaarheid en de bereikbaarheid als servicedesk getoond. Het verdient een groot compliment en een pluim voor hun werkzaamheden!!

Reactie Kroon & de Koning bv:

Beste Lennart en Lucinda,

Wat een mooi compliment hebben wij gekregen van jullie, bedankt hiervoor. We hebben geprobeerd jullie zo goed mogelijk te begeleiden tijdens het bouwproces ondanks de corona maatregelen. Dat is ook ons werk maar het is toch heel leuk om te horen hoe jullie het hebben beleefd.

Wij wensen jullie nog heel veel woonplezier in jullie nieuwe woning.

Met vriendelijke groet,

Manon en Sandra

Orde en netheid 9
Afspraken nakomen 9
Vakmanschap 9
Advies 9
Communicatie 9
Prijs/kwaliteit 9
9

26 mei 2022

Marilyn, Rotterdam

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Voortgang project goed te volgen via webcam

Door de webcam die op de bouwplaats is geplaatst, kunnen wij de voortgang van het nieuwbouwproject real time volgen! Kroon & de Koning informeert ook goed via nieuwsbrieven over de voortgang en de planning in de tijd.

De bouw gaat gestaag door, zelfs op feest- en weekenddagen!

Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 8
Advies 0
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 7
7

4 mei 2022

heer Sluis, Schiedam

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Positief over het proces

Positieve ervaring aan over gehouden, dank jullie wel!

Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 9
Advies 8
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 7
8

21 april 2022

mevrouw Tettero, Schiedam

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Verbouw: Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Zonnepanelen/zonneboiler

Een huis kopen is iets wat je niet zo vaak doet dus goede begeleiding is heel belangrijkst

Tijdens de bouw goede reactie op vragen. Echter zoals gezegd is het best een moeilijke beslissing om voordat de 1e pap geslagen wordt om de badkamer en keuken uit te zoeken.

Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 6
Vakmanschap 6
Advies 7
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 7
7

20 april 2022

heer Tom, Schiedam

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Tevreden met mijn energie neutrale degelijk gebouwde eengezinswoning

Positieve ervaring over de begeleiding van het proces tot en met oplevering van mijn nieuwbouwwoning Ook over de kwaliteit van de woning. Nazorg kan beter.

Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 6
Vakmanschap 10
Advies 8
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 8
8