Kroon & de Koning bv
-
Ohmstraat 6
3335 TL Zwijndrecht - Contactgegevens van dit bedrijf
- 078 6121511
- info@kroondekoning.nl
- www.kroondekoning.nl
Gemiddelde scores
Recensies van klanten
anoniem, Schiedam
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Goede dienstverlening, trage reactietijd
Tijdens de bouwperiode goede en snelle communicatie. Helaas na de oplevering veel wachttijd en zelfs soms geen reactie. Helaas zelfs via aangetekende brief moeten bewerkstelligen dat er reactie kwam. Gelukkig daarna wel oplossingen. Het ligt er ook maar helemaal aan met welke personen je binnen K&deK te maken hebt.
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor het plaatsen van een review en wat vervelend om te horen dat u het traject op dat punt zo hebt ervaren. Dat is uiteraard niet de bedoeling.
Wij nemen uw opmerkingen mee en wensen u heel veel woonplezier!
Met vriendelijke groet,
Manon, Romy en Sandra
Umit, Schiedam
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Positief, zeker aan te bevelen.
Duidelijke afspraken, goed bereikbaar en een mooi resultaat.
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste heer, mevrouw,
Bedankt voor het mooie compliment en we wensen jullie nog veel woonplezier.
Met vriendelijke groet,
Manon, Romy en Sandra
LAMIAA AOULAD FARES, Rotterdam
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Verbouw: Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Badkamer
Prettig betrouwbaar en bereikbaar
Bij vragen werden wij altijd goed geholpen. Alles is heel duidelijk opgesteld op de site die gebruikt wordt. HIerin kun je alles terug vinden aan gemaakte afspraken. Meerdere kijk momenten van de woning hebben wij ook als prettig ervaren.
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste heer, mevrouw,
Bedankt voor het mooie compliment en we wensen jullie nog veel woonplezier.
Met vriendelijke groet,
Manon, Romy en Sandra
Shirley van den Bos, Schiedam
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Positieve ervaring met bouw en kopersbegeleiding
Wij hebben tot nu toe een positieve ervaring met Kroon & de Koning. Ons huis is goed opgeleverd met nauwelijks restpuntjes, alles is goed afgewerkt. Ook het contact met kantoor en met de opzichter hebben wij als prettig ervaren. Het stellen van vragen was altijd mogelijk en hier kregen wij, voor zover als mogelijk, heldere antwoorden op. Ook bij de oplevering werd de tijd genomen om e.e.a. uit te leggen en werden diverse tips gegeven.
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste mevrouw Van den Bos
Hartelijk dank voor het invullen van deze mooie review. Fijn om te horen dat u dat zo heeft ervaren.
Wij wensen u nog heel veel woonplezier in uw nieuwe woning.
Met vriendelijke groet,
Romy, Manon en Sandra
Fam hoogerwerf, Schiedam
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Er is niet veel medewerking en erg rommelig.
Heel het traject is helaas erg rommeling gegaan. Er was weinig medewerking en op antwoorden konden we lang wachten. Verkeerde tegels gezet in de badkamer en nog steeds niks gehoord over een oplossing. Nee ik zou zelf niet voor ze hebben gekozen en ik adviseer het ook niemand.
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste familie Hoogerwerf,
Hartelijk dank voor het invullen van de review en wat vervelend om te hroen dat u het traject zo heeft heeft ervaren. Dat is uiteraard niet de bedoeling.
Van mijn collega heb ik begrepen dat de leverancier van de tegels contact met u gaat opnemen of inmiddels heeft opgenomen. Hopelijk zorgt dat alsnog spoedig voor het gewenste resultaat.
Met vriendelijke groet,
Manon van Dongen
Kopersbegeleider
Maikel, Waddinxveen
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Erg tevreden
Als prettig ervaren en super blij met de nieuwe woning
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste Maikel,
Hartelijk dank voor het invullen van deze mooie review. Fijn om te horen dat je dat zo hebt ervaren.
Wij wensen je nog heel veel woonplezier in de nieuwe woning.
Met vriendelijke groet,
Romy, Manon en Sandra
Ranita Behary, Schiedam
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Verbouw: Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
Geweldig
Ze hebben geweldig werk geleverd. De punten die wij vonden werden meteen opgelost tijdens de voorschouw en oplevering. De woning werdt zeer netjes opgeleverd. Uitleg was zeer duidelijk. Van de uitvoeder veel tips meegekregen. Tijdens de bouw werdt er op vragen snel gereageerd. Goede begeleiding.
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste mevrouw Ranita,
Hartelijk dank voor het invullen van deze mooie review. Fijn om te horen dat u dat zo heeft ervaren.
Wij wensen u nog heel veel woonplezier in uw nieuwe woning.
Met vriendelijke groet,
Romy, Manon en Sandra
Jacques, Waddinxveen
Nieuwbouw: Appartement
Je bent als koper niet een van de velen, maar je hebt het gevoel dat je een beetje een band opbouwt.
Gedurende het bouwproces werden we prima begeleid door Sandra, Romy en Manon van kopersbegeleiding. Er werd snel gereageerd op onze vragen. Ook in het laatste stadium, die van de oplevering, hebben we fijne ervaring met de uitvoerder Michael gehad. een mooi voorbeeld waarin een groot bedrijf klein in is gebleven. De klant staat voorop. En kwalitatief is er heel goed werk afgeleverd. en een keurig schone oplevering. Chapeau!!!!
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste Jacques,
Hartelijk dank voor het invullen van de review. Fijn om te horen dat jullie dat zo hebben ervaren.
Wij wensen jullie nog heel veel woonplezier in jullie nieuwe woning.
Met vriendelijke groet,
Romy, Manon en Sandra
Gerry, Waddinxveen
Nieuwbouw: Appartement
Oefening in geduld
We werden soms wel blij gemaakt toen er gezegd werd voor de kerst wordt het in ieder geval opgeleverd. Dit was helaas niet zo.
Maar verder zeer tevreden over de bouw.
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste Gerry,
Hartelijk dank voor het invullen van de review. Fijn om te horen dat jullie dat zo hebben ervaren en bedankt voor jullie geduld.
Wij wensen jullie nog heel veel woonplezier in jullie nieuwe woning.
Met vriendelijke groet,
Romy, Manon en Sandra
Dick, Waddinxveen
Nieuwbouw: Appartement
Kroon en De Koning hebben gedurende de bouw van ons appartement boven onze verwachtingen gepresteerd
Kroon en De Koning hebben een goed appartement opgeleverd en gedurende de bouw hebben zij zich flexibel opgesteld. De communicatie is uitstekend verlopen. Aannemers hebben niet het beste imago, maar Kroon en De Koning hebben aangetoond dat dit ook anders kan.
Reactie Kroon & de Koning bv:
Beste Dick,
Hartelijk dank voor het invullen van de review. Fijn om te horen dat jullie dat zo hebben ervaren.
Wij wensen jullie nog heel veel woonplezier in jullie nieuwe woning.
Met vriendelijke groet,
Romy, Manon en Sandra