Knaap Maatwoningen B.V.
Groeneweg 38
3059 LC Rotterdam
T. 010 2221000
www.knaap.nl
Knaap Maatwoningen B.V.
Groeneweg 38
3059 LC Rotterdam
T. 010 2221000
www.knaap.nl
Orde en netheid 8,4
Afspraken nakomen 8,2
Vakmanschap 9,4
Advies 8,6
Communicatie 8,4
Prijs/kwaliteit 8,3
26 april 2016
Nieuwbouw: Vrijstaande woning
Communicatie, daar ontbreekt het enorm aan. Richting klant, maar ook tussen binnen- en buitendienst. Hun adviesfunctie kan nog fors verbeteren, waarbij ze zelfs zelf meer budget zouden kunnen genereren door de klant van betere informatie te voorzien. Waardoor deze geregeld andere keuzes zal maken, die hem of haar ongetwijfeld meer kosten. Maar waar ze na afloop nog jarenlang plezier van hebben.
Onze opstart was moeizaam, maar dat kwam door de Gemeente en het te wijzigen bestemmingsplan. Vervolgens verliep de bouw vlot, binnen 7 maanden stond onze woning er. Wel jammer dat we in de aanloop veel gewisseld zijn van bouwbegeleider, daardoor was er weinig communicatie en volgden vervelende discussies of 'wat er met wie was' afgesproken. Bij oplevering slechts weinig opleverpunten. Wel jammer dat afhandeling daarvan zo lang op zich laat wachten. Na 5 maanden is nog niet alles opgelost.
Orde en netheid 9
Afspraken nakomen 4
Vakmanschap 9
Advies 3
Communicatie 5
Prijs/kwaliteit 8
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 8
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 8
27 januari 2015
Knaap is tot start bouw klantgericht. Hierna wordt de kwaliteit van de communicatie snel minder. Met name vanuit werkvoorbereiding en projectleiding. Knaap zou customer-intimacy moeten omarmen van begin tot eind. Met name de afwerking\afronding van het project en de communicatie hieromtrent heeft het plezier van het bouwen voor ons totaal vergald. Knaap zou een klantgerichte bouwer kunnen zijn indien ze ervoor kiest om de klant door het hele proces serieus nemen. Dat is nu niet het geval.
Orde en netheid nvt
Afspraken nakomen nvt
Vakmanschap nvt
Advies nvt
Communicatie nvt
Prijs/kwaliteit nvt