Dura Vermeer Bouw Zuid West BV
Rotterdam Airportplein 21
3045 AP Rotterdam
T. 010 280 85 00
dvb-zw@duravermeer.nl
www.duravermeer.nl
Dura Vermeer Bouw Zuid West BV
Rotterdam Airportplein 21
3045 AP Rotterdam
T. 010 280 85 00
dvb-zw@duravermeer.nl
www.duravermeer.nl
Orde en netheid 1,8
Afspraken nakomen 2,1
Vakmanschap 4,8
Advies 1,9
Communicatie 1,4
Prijs/kwaliteit 2,3
21 december 2020
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Zeer slecht
Advies mensen koop geen woning van deze aannemer. Los zijn problemen niet op!! Een woning gekocht van 522.000€ Wijst iedere klacht gewoon van de hand omdat deze niet op proces verbaal genoteerd staat. Klachten die gemeld zijn 24 uur na oplevering worden gewoon hierop afgewezen!!
Orde en netheid 1
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 1
Advies 1
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 1
18 oktober 2020
Nieuwbouw: Appartement
Na oplevering van nieuwbouw appartement
Waardeloze firma, na oplevering van nieuwbouwappartement, sturen ze je van kastje naar de muur, aftersales, dat is een woord wat niet in hun in woordenboekje staat. Bij oplevering aantal punten gemeld werd direct een monteur op gezet, dus teken het formulier af en vrijwel direct daarna ging de monteur na een klein klusje weg en zei kom het snel wel even afmaken. Dus niet en dan probeer je contact te maken met DuraVermeer en zeggen ze ja maar ik heb hier een afgetekend formulier!!!.
Orde en netheid 5
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 5
Advies 3
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 1
21 augustus 2020
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Vreselijk
Wat een vreselijke service. Om mij heen hoor ik ook alleen maar dezelfde verhalen. Ik heb een storing aan mijn thermostaat. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ze hebben ook geen controle over hun onderaannemer Giesbers. Met een storing duurt het een week voordat ze bij je langs komen. Vraag me af of het niet te goed gaat met deze bedrijven en dat ze misschien eens hun boel op orde moeten krijgen
Orde en netheid nvt
Afspraken nakomen 2
Vakmanschap nvt
Advies 2
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit nvt
17 maart 2020
Verbouw: Onderhoud/service
Asociaal personeel
Wat een asociaal personeel lekker om 6;30 machines aangooien en 7:30 radio keihard heel fijn als je ziek in bed ligt ze hebben m’n voortuin overhoop gegooid en uitgegraven zonder wat te zeggen of te overleggen en als je ze dan aanspreekt krijg je een grote mond
Orde en netheid 3
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 1
Advies 1
Communicatie 2
Prijs/kwaliteit 1
17 maart 2020
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Waardeloos
Als ik van te voren had geweten over de kwaliteit van onze nieuwbouwwoning, qua afwerking, communicatie en samenwerking met onderaannemers had ik NOOIT mijn handtekening onder koopakte gezet!
Bijna een jaar na oplevering nagenoeg NIETS opgelost!
Orde en netheid 4
Afspraken nakomen 5
Vakmanschap 6
Advies 4
Communicatie 3
Prijs/kwaliteit 3
18 februari 2020
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Thuisshowroom van duravermeer is het kleine onprofessionele dochterbedrijfje
De badkamer / sanitair afdeling van de thuisshow-room is beschamend slecht. Wij dachten voor het ' gemak ' ons nieuwbouw huis van Dura vermeer door thuisshowroom in te laten richten, dat was alles behalve gemak. Let wel, wij zijn redelijk goede afnemers van een nieuwbouwhuis boven de 5 ton met badkamer, toilet, keuken, uitbouw etc.
De afdeling verkoop weet niet wat ze verkoopt, zeggen op alles ja of ' dat moeten we uitzoeken' en komen er of niet op terug of 8 weken later. Ons tegelwerk is daar de dupe van zonder enig oog voor design, niet strokend, lelijke kleur voeg, voeg breedtes ook niet overal hetzelfde is het tegen de muur gekwakt. Dura vermeer laat vervolgens weten dat zij nooit strokend tegelen en verwijzen naar de technische voorwaarden van dura vermeer op pagina 100. De afdeling verkoop had die pagina moeten lezen en ons niet iets moeten verkopen wat niet kan, wij hebben het notabene genoemd. De afwikkeling is slecht, het antwoord hierop uit dura vermeer thuis showroom en ik citeer:
De technische omschrijving maakt onderdeel uit van de verkoopcontractstukken van uw woning binnen het project. In de technische omschrijving staat onder hoofdstuk 12 “Plafond-, wand- en vloerafwerking” onder tegelwerk het volgende omschreven: “De wandtegels worden liggend verwerkt. De wand- en vloertegels worden niet strokend aangebracht.”
Dura Vermeer trekt vervolgens de handen af van de Thuisshowroom, ze hebben het in een aparte bv onder gebracht met een aparte aansprakelijkheid, het is dus een apart bedrijf. Ze leveren niet de kwaliteit waar duravermeer als bouwbedrijf voor staat en dura vermeer trekt zich weinig aan van de klachten (omdat ze het vaker horen was het antwoord) en ze er niets mee kunnen. Geen slecht woord over de uitvoerder van het nieuwbouwproject die zich hard in zet voor tevreden nieuwbouwhuis eigenaren maar ook daar waren verbaasde gezichten met de beloftes die thuisshowroom gedaan heeft.
Wees verstandig, gebruik de thuisshowroom voor inspiratie en ko
Orde en netheid 1
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 1
Advies 1
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 1
22 oktober 2019
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Een niet-klantgerichte organisatie
Een huis kopen is toch een hele stap in iemands leven. Toch lukt het Bouwend Nederland niet om daar een goede klantervaring mee te geven. Dura Vermeer spant daarbij wel de kroon. Hun " klantenservice" in Hengelo is goed getraind om alle verantwoordelijkheid van zich af te laten gelden. Dat doen ze zelfs bij zaken die overduidelijk onder de garantie vallen. Tenenkrommend hoe dat gebeurt. Trap er niet in een neem deze recensies mee wanneer je gaat tekenen voor een koopovereenkomst. Zo te lezen ben ik namelijk niet de enige die deze ervaring heeft met Dura Vermeer
Orde en netheid 1
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 4
Advies 2
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 1
24 maart 2019
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Vriendelijke mensen maar je moet ze overtuigen
Als je een klacht indient dan gaan ze eerst kijken of ze eronder uit kunnen komen in plaats van kijken hoe ze het voor de klant kunnen oplossen. Pluspunt is dat ze wel snel reageren zodat ze de klacht kunnen sluiten.
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 3
Vakmanschap 5
Advies 5
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 5
12 oktober 2018
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Een organisatie van leugens en sprookjes
Wij hebben drie jaar geleden een woning gekocht bij deze organisatie en we zijn drie jaar lang bestookt met leugens en sprookjes over kwaliteit, opleverdatum, etc.
Zelfs na oplevering worden er nog dingen beloofd die niet nagekomen worden. Ik zal de details besparen.
Ik heb werkelijk nog nooit met zo'n verschrikkelijke organisatie te maken gehad. Als dit mijn bedrijf zou zijn, dan zou ik mij werkelijk kapot schamen voor deze cultuur.
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 2
Vakmanschap 6
Advies 2
Communicatie 2
Prijs/kwaliteit 6
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 2
Vakmanschap 2
Advies 2
Communicatie 2
Prijs/kwaliteit 2