Dura Vermeer Bouw Zuid West BV
Rotterdam Airportplein 21
3045 AP Rotterdam
T. 010 280 85 00
dvb-zw@duravermeer.nl
www.duravermeer.nl
Dura Vermeer Bouw Zuid West BV
Rotterdam Airportplein 21
3045 AP Rotterdam
T. 010 280 85 00
dvb-zw@duravermeer.nl
www.duravermeer.nl
Orde en netheid 1,8
Afspraken nakomen 2,1
Vakmanschap 4,8
Advies 1,9
Communicatie 1,4
Prijs/kwaliteit 2,3
25 april 2016
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Matige afwerking, vooral het schilderwerk in de badkamer, ook het voegwerk is op bepaalde plekken niet top. Veel lijmresten op de vloeren in de badkamer en WC. Aantal punten die nog niet zijn opgelost, radiotor mist in de badkamer? Optie wasmachine/droger had eigenlijk niet op zolder gemogen? Openingen deuren onlogisch, stoten op verschillende plekken tegen iets aan; tegen de trap, tegen het dak.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 7
Advies 7
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 6
24 april 2016
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Hebben hekwerk niet volgens tekening afgewerkt en willen dit niet herstellen, zitten scheuren in het huis en lossen dit niet op, staan nog punten open en je ziet of hoort niemand meer, dakpannen waaiden van het dak omdat ze los zaten en weigerden hiervoor langs te komen(levens gevaarlijk) en dreigden hiervoor kosten te berekenen bij hoger op spelen, reageren niet op mails, bellen niet terug.
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 6
Vakmanschap 7
Advies 7
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 5
21 april 2016
Nieuwbouw: Vrijstaande woning
9 Maanden na oplevering is er nog een gebrek waarvoor de uitvoerder nodig is. Daar krijg ik na herhaaldelijk bellen met de klantenservice nog steeds geen contact mee. Dat is mijn grootse minpunt in de ervaring met Dura Vermeer.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 8
Advies 8
Communicatie 9
Prijs/kwaliteit 7
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 7
Advies 7
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 7
15 april 2016
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Heldere communicatie over te verwachten periode van oplevering. Het is beter om tussentijds de verwachtingen te managen dan op het laatste moment met uitstel te komen
Het was voor ons de 1e keer een nieuwbouwwoning. Het gehele traject was daarom voor ons onduidelijk. Wat ons betreft had de communicatie rondom de bouw dan ook beter gekund. Pas tegen de oorspronkelijke opleverdatum kwam ineens de mededeling dat er onwerkbare dagen waren geweest en de oplevering weken werd uitgesteld tot na de bouwvak (nog meer extra weken). Het voortraject inclusief de onderaannemers (elektra, toilet+badkamer, etc.) is prettig verlopen en ook de nazorg bij oplevering is zeer goed verlopen. We hadden iemand van Vereniging Eigen huis meegenomen en alle punten die hij aanbracht ter verbetering werden direct verholpen of afspraken gemaakt om op te lossen.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 9
Afspraken nakomen 9
Vakmanschap 9
Advies 6
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 9