Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 2,3

Afspraken nakomen 2,1

Vakmanschap 2,8

Advies 1,4

Communicatie 1,6

Prijs/kwaliteit 2,1

Reviews voor Dura Vermeer Bouw Zuid West BV

0-2 2-4 4-6 6-8 8-10

17 oktober 2023

P.C. Van Swelm, Nijmegen

Nieuwbouw: Appartement

Zeer slechte communicatie
Vraag zijn er mogelijkheden tot stoom op prive parkeerplaats. Antwoord nee mag niet van gemeente en brandweer. Dit antwoord klop niet want zowel gemeente en brandweer weten nergens van. Er moet logischer wijs betaald worden in termijnen, zoniet een rente boete van 6%. Maar tegen het einde wordt alles onduidelijk en laat Dura Vermeer je hangen. Beloofde datas blijken ineens prognoses. Aanbevolen bedrijven blijken allemaal alleen aan zich zelf te denken. Je krijgt geen enkele antwoord wanneer je erin kunt of afspraken kan maken met leveranciers zoals verhuizers kasten bouwers enz, enz.

Orde en netheid nvt

Afspraken nakomen 2

Vakmanschap nvt

Advies 1

Communicatie 2

Prijs/kwaliteit nvt

1,0

7 juli 2023

Joost, Rijswijk

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Verbouw: Onderhoud/service

Slechte onderhoudsservice na oplevering nieuwbouwhuis
Tijdens bouwproces was de indruk van DuraVermeer ok; bouwupdates; oplevering op tijd, etc. Daarna beginnen de problemen echter. DuraVermeer sluit onderhoudscontracten af met een aantal onderaannemers. Zodra je een probleem hebt wat niet contractueel ligt vastgelegd, kun je wel vergeten dat je geholpen gaat worden. Het is gekmakend hoe je van het kastje naar de muur gestuurd wordt zonder enig zicht op een oplossing. Een paar praktijkvoorbeelden: - Het balansventilatie bedieningspaneel op de 1ste verdieping was kort na opleveren stuk gegaan. Dat betekent dus er onvoldoende luchtverversing is, wat vooral s'nachts heel vervelend is. Het heeft 4 maanden (!!!) geduurd voordat er een nieuw paneel was geplaatst. Zogezegd wegens leveringsproblemen; terwijl dat onderdeel gewoon bij meerdere webshops besteld kon worden en direct leverbaar was. Mijn kind van 1 heeft maandenlang last gehad van continue hoest aanvallen s'nachts door de gebrekkige luchtverversing. Echt schandalig. - Na levering van nieuw bedieningspaneel bleeft luchtverversing slecht. Dat kun je namelijk vrij eenvoudig meten met een betrouwbare CO2 meter. Op basis van de automatische regeling op basis van de balansventilatie CO2 sensoren, komen CO2 waarden geregeld boven de 1500 PPM uit s'nachts. Ter verheldering, in de buitenlucht is het ong. 400, binnenshuis wordt 400-800 gezien als acceptabel, 800-1200 is ronduit slecht en >1200 is schadelijk voor de gezondheid (grotere kans op astma, COPD, etc). Je zou zeggen dat metingen van ruim boven de 1200 wat zorgen zou wekken bij DuraVermeer, maar interesseert ze helemaal niets. Ze wijzen naar een installateur die zegt dat ventilatie gewoon goed werkt en daarmee klaar. Door installateur werd tijdens een 2e bezoek aangegeven dat zolderverwarming (was een meerwerk optie) wellicht zorgde voor minder goede luchtstroming. Maar dat is niet het probleem van ventilatie installateur, dus daar houd het op. - Je krijgt niemand van DuraVermeer ooit telefonisch te spreken

Orde en netheid 4

Afspraken nakomen 4

Vakmanschap 6

Advies 2

Communicatie 2

Prijs/kwaliteit 4

1,0

16 maart 2022

Esra, Geffen

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Verbouw: Keuken, Badkamer, Beglazing en kozijnen, Onderhoud/service

Zeer zeer slecht!!
Een slecht bedrijf zoals Dura Vermeer heb ik nooit eerder gezien. Gestart op 18 januari met de grote onderhoud en wat denk je? 7 weken later is het nog steeds niet opgeleverd!!!! Het zou binnen 2,5 a 3 weken opgeleverd worden!! Elke week geven ze aan ‘deze week wordt het opgeleverd’ maar afspraken nakomen doet Dura Vermeer niet aan. Schots en scheve muren, slechte kit werk. Tot 2 keer toe hebben de aannemers de muren opnieuw moeten betegelen. Dura schuift alles af naar onderaannemers, partners of andere onbekenden. Zelf zijn ze te beroerd om actie te ondernemen. Dat is nog niet alles er is schade verricht aan onze auto, schade verricht op onze vloer. Zomaar wordt er opeens de deur van je slaapkamer geopend zonder te kloppen. Wat inbraak op privacy is!! Noem zo maar op. Wat een slechte bedrijf zijn jullie! Te belachelijk voor woorden!! Ik heb op 22 februari een klacht ingediend nog steeds geen terug koppeling, telefonisch contact opgenomen maar nog steeds niks gehoord. Ik ben er helemaal klaar mee en ga juridische stappen ondernemen. Wij gaan dus ook niet tekenen voor oplevering. Jullie komen jullie afspraken niet na, dan ook geen handtekening. Wat een slecht bedrijf, geen woorden voor!

Orde en netheid 1

Afspraken nakomen 1

Vakmanschap 1

Advies 1

Communicatie 1

Prijs/kwaliteit 1

1,0

27 januari 2022

Martijn, Alphen aan den Rijn

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Belabberd en service kennen ze niet.
Wij hebben te maken met onvoldoende afgebeugelde leidingen in ons nieuwbouwhuis. Wat zorgt voor ernstige waterslag. Erg vervelend, hinderlijk en slordig. Daarnaast maken de waterleidingen herrie als er water doorheen stroomt naar bijv het bad. Dura schuift alles af naar onderaannemers, partners of andere onbekenden. Zelf zijn ze te beroerd om actie te ondernemen. Sinds september 2021 zijn we al bezig maar tot op heden is er niemand langs gekomen ter inspectie. Op mails krijg je exact geen antwoord over het probleem. Telefoontjes worden aangenomen en de belofte dat de dame met wie ik contact heb via de mail me terugbelt, is sinds al die tijd nog nooit gebeurd. Wat een nare instantie. Indien u een keuze heeft: Dura lekker laten voor wat het is en met een ander in zee gaan. Kan nooit slechter zijn als Dura.

Orde en netheid 1

Afspraken nakomen 1

Vakmanschap 1

Advies 1

Communicatie 1

Prijs/kwaliteit 1

1,0

27 augustus 2021

De Laat, Liempde

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Zeer zeer slecht
Bouwkavel gekocht nr. 37 LangeLinden te Boxtel.

Orde en netheid 3

Afspraken nakomen 2

Vakmanschap 2

Advies 2

Communicatie 2

Prijs/kwaliteit 2

2,0

13 augustus 2021

Monica, Rijswijk

Verbouw: Dakkapel/dakraam, Garage/schuur, Dak, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Onderhoud/service

ZET NOOIT EEN HANDTEKENING
Heb hier een horror ervaring mee. Mijn huurwoning is door hen gerenoveerd maar de schade die ze veroorzaken vergoeden ze niet. Tijdens de renovatie in mijn straat stonden alle voordeuren open en liepen er heel veel mensen. Er was geen enkele controle op kwaadwillenden die hier ongehinderd tussendoor woningen konden binnenlopen. Op aangifte van vermissing van mijn goederen gaven ze geen gehoor. Reparaties die ik achteraf meld worden niet uitgevoerd. Ze hebben mij schriftelijke toegezegd met goedkeuring van de woningbouw een nieuw dakraam te plaatsen maar uiteraard gebeurde dat niet. Na contact met de woningbouw bleek die geclaimde goedkeuring nooit te zijn afgegeven. Dit alles deden ze om bij mij een handtekening los te peuteren. Toen ik weigerde te tekenen stonden ze heel intimiderend met drie man voor mijn deur aan te bellen, op het raam te tikken en naar binnen te gluren om zo alsnog de gewenste handtekening te bemachtigen. Uiteraard konden ze na dit alles naar die handtekening fluiten. Mijn huis zou inmiddels een A label moeten hebben maar vanwege mijn slechte ervaringen met hen heb ik het rapport van dit label opgevraagd zodat ik het zelf kan controleren op onwaarheden om onrechtmatige huurverhoging te voorkomen. Gelukkig heb ik vanaf het eerste begint met hen gemaild waardoor ik overal bewijs van heb. Maar woningbouwverenigingen dragen wel een verantwoording als zij ongevraagd dit soort lui bij mensen naar binnen sturen. Een bewoner kan niet weigeren en met alle klachten over dit bedrijf zou toch eerst gekozen moeten worden voor de veiligheid van de huurder boven de goedkoopste inschrijf offerte op een project.

Orde en netheid 1

Afspraken nakomen 1

Vakmanschap 1

Advies 1

Communicatie 1

Prijs/kwaliteit 1

1,0

9 juni 2021

Ida de Waal, HAARLEM

Geen communicatie mogelijk met Thuis de Showroom
Sinds 20 mei, nu 13 dagen, probeer ik contact te krijgen met Thuis de Showroom om een afspraak te maken voor de inrichting van onze nieuwbouwwoning (Bossa Nova). Dit mede op advies van onze verkoopadviseur, want de sluitingsdatum om alles aan te geven is half juli. Omdat wij naar het buitenland moeten voor ons werk hebben we niet veel mogelijkheden, dus we pakten meteen de telefoon. Je krijgt vriendelijke medewerkers aan de lijn van het service-centre die zeggen dat je teruggebeld wordt. Maar ondanks dat we aangeven onder tijdsdruk te staan kunnen ze niet anders dan je gegevens noteren met vermelding van spoed erbij (4x gebeurd). We horen niets. Dat vinden ook de servicemedewerkers slordig. Op mijn vraag of ik doorverbonden kan worden met iemand van de planning krijg ik een nee te horen en ook zij kunnen geen direct contact leggen. Er is ook geen meerdere naar wie ik doorverbonden kan worden. De "servicedesk" fungeert als een cordon in plaats van dat ze service kunnen verlenen. Wat dat betekent na een bestelling en plaatsing laat zich raden. Hoe aantrekkelijk ook om alles bij 1 bedrijf af te nemen en straks in een kant en klare woning te komen, wij gebruiken toch maar ons verstand en gaan voor service bij een ander bedrijf/bedrijven.

Orde en netheid nvt

Afspraken nakomen 2

Vakmanschap nvt

Advies nvt

Communicatie 2

Prijs/kwaliteit nvt

1,0
Reviews ouder dan 3 jaar bekijken Klik hier