Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 2,1

Afspraken nakomen 2,5

Vakmanschap 6,6

Advies 2,2

Communicatie 1,5

Prijs/kwaliteit 4

09 juni 2021

Anoniem, HAARLEM

Nieuwbouw: Nieuwbouw overig

Geen communicatie mogelijk met Thuis de Showroom

Sinds 20 mei, nu 13 dagen, probeer ik contact te krijgen met Thuis de Showroom om een afspraak te maken voor de inrichting van onze nieuwbouwwoning (Bossa Nova). Dit mede op advies van onze verkoopadviseur, want de sluitingsdatum om alles aan te geven is half juli. Omdat wij naar het buitenland moeten voor ons werk hebben we niet veel mogelijkheden, dus we pakten meteen de telefoon. Je krijgt vriendelijke medewerkers aan de lijn van het service-centre die zeggen dat je teruggebeld wordt. Maar ondanks dat we aangeven onder tijdsdruk te staan kunnen ze niet anders dan je gegevens noteren met vermelding van spoed erbij (4x gebeurd). We horen niets. Dat vinden ook de servicemedewerkers slordig. Op mijn vraag of ik doorverbonden kan worden met iemand van de planning krijg ik een nee te horen en ook zij kunnen geen direct contact leggen. Er is ook geen meerdere naar wie ik doorverbonden kan worden. De "servicedesk" fungeert als een cordon in plaats van dat ze service kunnen verlenen. Wat dat betekent na een bestelling en plaatsing laat zich raden. Hoe aantrekkelijk ook om alles bij 1 bedrijf af te nemen en straks in een kant en klare woning te komen, wij gebruiken toch maar ons verstand en gaan voor service bij een ander bedrijf/bedrijven.

Orde en netheid nvt

Afspraken nakomen 2

Vakmanschap nvt

Advies nvt

Communicatie 2

Prijs/kwaliteit nvt

1