ABB Bouwgroep BV
Stationspark 1000
3364 DA Sliedrecht
T. 0184 495495
info@abbbouwgroep.nl
www.abbbouwgroep.nl
ABB Bouwgroep BV
Stationspark 1000
3364 DA Sliedrecht
T. 0184 495495
info@abbbouwgroep.nl
www.abbbouwgroep.nl
Orde en netheid 9,0
Afspraken nakomen 9,2
Vakmanschap 9,3
Advies 8,8
Communicatie 8,6
Prijs/kwaliteit 8,6
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 8
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 7
16 januari 2017
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Bouw personeel van ABB (let wel van ABB) professioneel. Uitvoerder is een topper. Een groot aantal gebreken zijn bij de oplevereing, enkele zijn tot op heden niet verholpen, dat is een slechte zaak en stoort me. Wat opvallend is dat het verfwerk binnen en buiten slecht is. Communicatie, of die nu van uit kantoor is of omtrent de nieuwsbrief, kijkdagen, hier kan echt nog veel gewonnen worden waardoor er veel ruis en grijze gebieden/ vragen / teleurstelling / voorkomen kunnen worden.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 6
Advies 5
Communicatie 5
Prijs/kwaliteit 6
16 januari 2017
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Het is een mooie woning die over het algemeen goed gebouwd is. De aanschaf prijs is erg hoog. Het prijzen van het meerwerk is veel te hoog. Tijdens de aankoop is er geen goede voorlichting gegeven. De voorkeuren van de gesprekspartner leken belangrijker dan onze wensen.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 6
Vakmanschap 6
Advies 4
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 4
Orde en netheid 9
Afspraken nakomen 9
Vakmanschap 8
Advies 7
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 9
12 januari 2017
Nieuwbouw: Vrijstaande woning
Komt afspraken na. Kwalitatieve bouwer. Veel mogelijke meerwerkopties, maar wel tegen behoorlijke prijzen. Begeleiding bij kiezen meerwerkopties minimaal. Algemene communicatie (denk aan meer algemene zaken als wanneer moet hypotheek precies rond zijn, wanneer is de oplevering, etc.) kan beter.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 5
Communicatie 4
Prijs/kwaliteit 7
12 januari 2017
Nieuwbouw: Vrijstaande woning
Zoals al aangegeven hebben wij erg veel moeite gehad met de eerste kopersbegeleider. De tweede was wel beter maar daar hebben we minder gebruik van hoeven maken. Ik vind dat er veel meer klantcontact had moeten/kunnen zijn. We kregen constant te horen dat het zo druk was en moesten vaak op het laatste nippertje ineens belangrijke beslissingen nemen, waar we erg nerveus van werden. Ook van de makelaar hebben we nooit meer iets gehoord, oftewel, de begeleiding vonden wij onder de maat.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 6
Vakmanschap 8
Advies 5
Communicatie 5
Prijs/kwaliteit 6
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 8
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 8
11 januari 2017
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Informatie en communicatie was erg netjes en klantvriendelijk. De bouw is vlot en volgens afspraak verlopen. Het resultaat in vergelijking met andere verhalen die je wel eens hoort prima, alleen het kan nog heel eenvoudig veel beter
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 5
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 3
Advies 6
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 3
11 januari 2017
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Je krijgt een lijst met opties zonder uitleg over wat het precies betekent. Daar moet je echt zelf achteraan zitten en je moet echt alles zelf verzinnen. Ook al doe je dat voor het eerst. Als je dan keuzes maakt die eigenlijk niet stroken met je wensen dan wordt je daar niet voor gewaarschuwd. Zo ontbrak plotseling de afvoer voor ons toilet omdat wij de badkamer casco lieten opleveren. De woning is erg duur, maar ook kwalitatief erg goed.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 8
Advies 5
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 7