Aan de Stegge Roosendaal
Elementweg 2
4706 NN Roosendaal
T. 0165 560 602
www.adsr.nl
Aan de Stegge Roosendaal
Elementweg 2
4706 NN Roosendaal
T. 0165 560 602
www.adsr.nl
Orde en netheid 6,4
Afspraken nakomen 6,7
Vakmanschap 6,8
Advies 5,8
Communicatie 5,9
Prijs/kwaliteit 6,4
02 september 2024
Nieuwbouw: Appartement
Volgende keer liever een andere aannemer
ADSR heeft een wat aparte invulling van klanttevredenheid en luisteren naar wensen van klanten. Waar bij een vorige aannemer consructief werd meegedacht over door de bewoners geconstateerde tekortkomingen houdt ADSR zijn poot stijf. Als bij oplevering drie mensen zeggen dat de afwerking niet is zoals die zou moeten zijn en ADSR volhardt in haar mening.... tja.
Ben benieuwd of ze zelf initiatief nemen na een vermelde tekortkoming in het opleveringsrapport. Ik vrees het ergste.
Orde en netheid 1
Afspraken nakomen nvt
Vakmanschap 3
Advies 6
Communicatie 4
Prijs/kwaliteit 2
28 mei 2024
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Redelijk tevreden
Redelijk tevreden met de woning alleen qua indeling van de kamers en zolder heb ik wel wat vraagtekens. Vraag me af of de architect wel rekening heeft gehouden met waar bedden moeten staan in de slaapkamers. Zolderindeling valt ook tegen met een grote warmetepomp in het midden van de ruimte. Tevens vind ik het hoge prijs voor wat je krijgt maar dat heeft denk ik nu te maken met de woningmarkt en hoge bouwkosten.
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 6
Advies 6
Communicatie 5
Prijs/kwaliteit 5
28 mei 2024
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Netjes gebouwd. Jammer dat sommige herstelpunten tot op heden nog niet hersteld zijn.
De bouw ging erg vlot en netjes. Verder was alles via het portaal aardig goed geregeld.
We vonden het jammer dat een aantal aangesloten partijen wel erg ver weg waren.
De opleverpunten duurde erg lang eer deze hersteld zijn. (loopt nog steeds)
Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 6
Vakmanschap 10
Advies 6
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 10
Orde en netheid 9
Afspraken nakomen 9
Vakmanschap 10
Advies 5
Communicatie 5
Prijs/kwaliteit 8
27 mei 2024
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Redelijk tevreden. Duidelijkheid naar klant zou beter kunnen.
Bij vragen kwamen er regelmatig antwoorden die niet het antwoord waren wat de klant vroeg. Bij een vraag tot 3 keer toe.
Het leek alsof de klant zelf moest zoeken in de informatie die er niet was.
Klantvriendelijkheid kan dus beter.
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 7
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 8
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 8
Advies 8
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 8
27 mei 2024
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Transparent organisation, good experience and quality
I had a good experience purchasing my new home with ADSR. We were new to the building process, but our project leader Yvonne helped us along the way. Construction and delivery went smoothly. The house and work done is of good quality and customer service is quick in responding.
Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 9
Vakmanschap 9
Advies 10
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 9