Trebbe Wonen B.V.
Tubantiasingel 63
7514 AB Enschede
T. 088 2590000
info@trebbe.nl
www.trebbe.nl
Trebbe Wonen B.V.
Tubantiasingel 63
7514 AB Enschede
T. 088 2590000
info@trebbe.nl
www.trebbe.nl
Orde en netheid 7,1
Afspraken nakomen 7,3
Vakmanschap 7,7
Advies 7,1
Communicatie 6,7
Prijs/kwaliteit 7,2
8 november 2018
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Verbouw: Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Garage/schuur, Dak, Vloer, Badkamer, Beglazing en kozijnen
Goed en duidelijke aanemer met goede communicatie
Algemeen duidelijk en snelle communicatie met begelieder. iets te weinig duiding van de flexibiliteit van intirieur. verdere afhandeling ook duidelijk.
overweeg om andere leverancier dan NIBE warmtepompen
Achitect betrokken bij het project heeft teleurstellende externe smaak.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 7
Advies 7
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 7
Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 10
Advies 8
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 6
8 november 2018
Nieuwbouw: Appartement
Betrouwbaar bouwen met Trebbe
Vind deze enquete wel erg uitgebreid en extra veel tijd kost! Bovendien is de oplevering al weer een poos geleden, waarbij ik mij weer herinner dat er iets niet is nagekomen door de electricien, ga ik nog achteraan.
Geen opmerkingen verder, goed tevreden, goede snelle oplossingen.
Ik zou zo weer met Trebbe willen bouwen, vertrouwd.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 8
Advies 7
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 6
8 november 2018
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
The naazorg showed lack of proffesionality!
Everything went well in the beginning, but not enough support for the items that wasn't ok in the house. I had a lot of challenges with the naazorg and still have one item which isn't solved!
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 5
Afspraken nakomen 5
Vakmanschap 8
Advies 5
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 6
Orde en netheid 4
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 7
Advies 7
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 6
6 november 2018
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Slechte service en communicatie.
Zie de ingevulde vragenlijst. Wij hopen op een betere communicatie , vooral voor nieuwe klanten. Ons hebben jullie al verloren.
Erg vervelend om te horen Nienke. We danken je voor de genomen moeite voor het invullen van de enquête. We nemen de antwoorden uit de enquête mee voor verbetering in de toekomst.
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 2
Vakmanschap 5
Advies 4
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 7
5 november 2018
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Voor oplevering prima, daarna ben je ze kwijt.
Voor oplevering zijn er in principe vrij veel dingen mogelijk qua opties, en zijn er duidelijke lijsten beschikbaar. Op zich was het huis vrij netjes opgeleverd, maar in ons geval was er een duidelijk punt: de badkamergoot was echt niet acceptabel geplaatst. Dit was al tijdens de eerste kijkdag aangekaart. Het heeft een hoop energie, mails en tijd gekost om uiteindelijk een schamele financiële compensatie te krijgen, na maandenlange radiostilte op verzoeken dit te repareren naar wens.
Na oplevering ben je volledig van de radar bij Trebbe en moet je zelf het lijstje met punten blijven nabellen en zelfs dreigen met het achterhouden van de laatste termijn, om iets gedaan te krijgen. Continu komen er 'mannetjes' kijken om de situatie te beoordelen en te bagatelliseren, maar repareren gebeurt niet. Maanden zijn wij meermaals speciaal thuisgebleven voor een reparatie die uitbleef.
Garantie kun je ook vergeten. Bij een spontane barst in de achterpui werden wij meermaals per mail afgepoeierd onder het motto 'thermische breuk valt niet onder garantie' terwijl inmiddels bij diverse wijkbewoners met hetzelfde probleem is gebleken dat de ramen veel te strak zijn geplaatst waardoor bij de kleinste uitzetting al een barst ontstaat. Tot op de dag van vandaag nog geen oplossing, het enige dat je kunt doen is blijven mailen (de toon wordt daar natuurlijk niet beter op). Ik moet me laten verleiden tot het inschakelen van de rechtsbijstand, terwijl ik dit liever gewoon netjes met elkaar had opgelost.
Fijn om te horen dat de woning netjes is opgeleverd. Maar we vinden het uiteraard erg vervelend om te horen dat we niet volledig aan de verwachtingen hebben voldaan. We hopen u binnenkort te kunnen berichten over de nog openstaande klacht.
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 5
Vakmanschap 6
Advies nvt
Communicatie 2
Prijs/kwaliteit 6
5 november 2018
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Over de veranda's is wat mij betreft minder goed nagedacht... tijdens regen worden de planken zeiknat en liggen de balken waar de planken op bevestigd zijn te ver uit elkaar, waardoor de planken doorbuigen en er veel water blijft staan.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 9
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 9
Advies 9
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 9
5 november 2018
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Goede organisatie met verstand van zaken.
Goede organisatie. Er werken mensen met verstand van zaken die duidelijk en snel communiceren. Kwalitatief prima. Vooral Wim Venema was een deskundige, flexibele en toegankelijke man en hij zat overal bovenop. Heb je een probleem dan werd het erg snel opgepakt tijdens de bouw. Openstaande punten worden na de oplevering niet meer snel opgepakt en (kwalitatief) afgehandeld.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 9
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 9
Advies 7
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 8