Trebbe Wonen B.V.
Tubantiasingel 63
7514 AB Enschede
T. 088 2590000
www.trebbe.nl
Trebbe Wonen B.V.
Tubantiasingel 63
7514 AB Enschede
T. 088 2590000
www.trebbe.nl
Orde en netheid 7,3
Afspraken nakomen 7,3
Vakmanschap 7,9
Advies 7,2
Communicatie 6,7
Prijs/kwaliteit 7,3
05 februari 2021
Nieuwbouw: Appartement
Goede begeleiding door kopersbegeleider!
De aankoop is een gestroomlijnd en duidelijk traject! Makelaar heeft helder verhaal, onestopshopping met keuken en badkamer in zelfde showroom bij LIV wonen net als kopersbegeleiding. Deze volgt de deadlines perfect. Ondanks Corona beperkingen blijft alles aangepast doorlopen en kunnen keuzen gemaakt worden. Heb een hoge verwachting van het bouwproject.
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 8
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 8
05 februari 2021
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Vriendelijk en behulpzaam
Onze nieuwbouwwoning hebben ze heel netjes afgewerkt en opgeleverd. De oplever punten die we hadden waren snel en goed opgelost.
Qua communicatie kan het beter. Het duurde heel lang voordat we een nieuwsbrief kregen, terwijl we die regelmatig zouden krijgen.
Je wordt niet echt op de hoogte gehouden van het bouwproces, dat is jammer. Als koper ben je nieuwsgierig en wil je weten wat ze aan het doen zijn en nog moeten doen. Moet erbij zeggen dat je ook wat verwacht van je wooncoach bij LIV (samenwerking met Trebbe) die je op de hoogte houdt. Dit gebeurde niet of nauwelijks. Ik zou Trebbe niet aanraden om de samenwerking met LIV voort te zetten. Geen fijne ervaring gehad bij LIV in Nijmegen. Ze noemen zich adviseurs, maar ze zijn allesbehalve dat. Ze nemen je niet mee in de offerte en geven geen advies.
Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 10
29 januari 2021
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Voldoende, maar had beter gekund
Zie andere toelichting. De slechte en weinig informatie/communicatie is erg jammer. Helemaal tijdens de bouw leverde dit veel onzekerheid op. Ik snap dat corona hierin een rol speelt, maar dit had makkelijk opgevangen kunnen worden met vaker een mailtje/nieuwsbrief. Al was het een kort mailtje met kort status van de bouw, waar ze op dat moment mee bezig waren etc.
Voorbeeld:
“Vandaag begonnen met het dak! Over .. dagen/weken is het dak af en jullie huis waterdicht. Wel zo fijn nu de herfst begint.”
Paar zinnen was al voldoende geweest.
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 10
Advies 5
Communicatie 4
Prijs/kwaliteit 6
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 9
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 10
23 december 2020
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Vriendelijk, welwillend om gebreken op te lossen
Erg vriendelijke mensen met de intensie om een goed produkt te leveren. Daarom heb ik toch het vertrouwen in dat ze de mankementen uiteindelijk oplossen.
Na oplevering blijkt verwarming het niet te doen. Hebben ze dus niet getest voor oplevering. Je moet erg lang volhouden wil het mankement worden aangepakt. Beloftes over tijd komen ze niet na.
(ik heb geen ervaring met andere aannemers)
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 4
Vakmanschap 8
Advies 9
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 8
17 december 2020
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Oplevering goed, daarna wat minder
Tot aan de oplevering verliep alles soepel. De woning is op tijd opgeleverd. Na de oplevering ging het contact met de aannemer wat moeizamer. De opleverpunten zijn uiteindelijk wel op tijd hersteld (binnen 3 maanden). De communicatie mbt gebreken die na de oplevering door ons zijn geconstateerd, waaronder een slechtwerkende vloerverwarming, is onvoldoende. We wisten lang niet waar we aan toe waren en hier zit een verbeterpunt voor de aannemer: proactiever zijn naar de kopers toe zodat zij in ieder geval weten dat er aan een oplossing gewerkt wordt.
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 6
Vakmanschap 7
Advies nvt
Communicatie 2
Prijs/kwaliteit 4