Logo Bouwnu

Bouwen met vertrouwen

Gemiddelde scores

Afspraken nakomen
0
Advies
0
Communicatie
0
Vakmanschap
0
Prijs/kwaliteit
0
Orde en netheid
0

Recensies van klanten

9 mei 2025

Rachèl, Rijswijk

Zeer fijn geholpen

Ben goed geïnformeerd door de vertegenwoordiger over de mogelijkheden. De uitvoering is ook netjes gedaan. Nu op naar een warme winter!

Reactie Takkenkamp:

Beste Rachèl,

Wat leuk om te lezen, dank voor uw reactie! Fijn dat zowel het adviesgesprek als de uitvoering goed is bevallen. We wensen u alvast een comfortabele en warme winter toe! Met vriendelijke groet, Kay

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
9

29 april 2025

Anton, Zoetermeer

Goed werk!

Prettig contact bij telefonisch contact voorafgaande aan de opdracht. Zeer tevreden over het geleverde werk, het is netjes gedaan en verliep volgens plan, vriendelijke mannen! Ook alles steeds netjes opgeruimd. Top!

Reactie Takkenkamp:

Beste Anton,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen! Fijn om te horen dat alles soepel is verlopen en dat het contact als prettig is ervaren. Met vriendelijke groet, Kay

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
10

24 april 2025

Francisca, AKkrum

Efficent, keurig werk

Geweldig

Reactie Takkenkamp:

Beste Francisca,

Bedankt voor uw review en wat fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Met vriendelijke groet, Kay.

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
8

24 april 2025

Amber, Leeuwarden

Goed verhaal netjes uitgevoerd

Bette offerte thuis met veel informatie. Niet alleen wat wel kan maar ook wat niet kan. Vervolgens een nette uitvoering. Huis netjes gehouden, snel gewerkt en daarna ook weer netjes alles opgeruimd. Prima

Reactie Takkenkamp:

Beste Amber,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om uw ervaring met ons te delen! Fijn dat zowel het advies als de uitvoering u goed is bevallen. We vinden het belangrijk om eerlijk en duidelijk te zijn, dus mooi om terug te krijgen dat dat zo is overgekomen. Met vriendelijke groet, Kay

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
9

24 april 2025

H, Gorssel

opruimen nadat de klus geklaard was prima; wij waren niet thuis bij oplevering.

.

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
8

24 april 2025

Jan, Heemstede

In alle opzichten geweldig

Alles precies volgens afspraak, zeer deskundig advies en de juiste oplossingen

Reactie Takkenkamp:

Beste Jan,

Fijn dat u tevreden bent over het advies én de uitvoering. Dat horen we natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Kay

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
10

24 april 2025

Misael van Leeuwen, Bovenkarspel

Ambachtelijk vakmannen!

Duidelijke afspraken, punctueel, accuraat!

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
10

17 april 2025

Henk, Assen

Vriendelijke aanpakkers

Na korte vriendelijke kennismaking wordt na het checken van de werkplekken stevig aangepakt en ondertussen zijn ze ook niet vies van het geven van praktisch advies.

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
10

14 april 2025

Jon, Culemborg

Zowel de intake als de verwerking verliepen naar wens.

Na een eerste contact met een andere aanbieder was het een verademing om de medewerker van Takkenkamp op bezoek te krijgen. Als leek moet je het gevoel krijgen serieus genomen te worden. Intake verliep prettig met voor de kruipruimte een heel ander plan ivm de hoge luchtvochtigheid aldaar. Wij hebben twee kruipruimtes en in beide is de medewerker in geweest in tegenstelling tot da andere aanbieder die op zijn buik liggend onderste boven een observatie deed in één van de twee ruimtes.

Werkzaamheden zijn, na een planningsafspraak, correct en vlot uitgevoerd. Daarbij ontving ik uitleg over het maken van foto’s voor het aanvragen van de subsidies. Na afloop was alles weer spik en span.

Een hele fijne ervaring met Takkenkamp.

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
10

12 april 2025

Mirella, FRANEKER

Ze hadden alles goed geregeld

Alles was goed geregeld door dat bedrijf wij waren goed te vreden

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
10