Takkenkamp
Nijverheidsweg 6
7021 BX Zelhem
T. 0314 - 622 134
info@takkenkamp.com
www.takkenkamp.com
Takkenkamp
Nijverheidsweg 6
7021 BX Zelhem
T. 0314 - 622 134
info@takkenkamp.com
www.takkenkamp.com
Orde en netheid 5
Afspraken nakomen 2
Vakmanschap 6
Advies 8
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 2
22 december 2022
Snelle plaatsing van Bodemisolatie
De adviseur gaf aan dat de kruipruimte volledig leeg moest.
De installateurs van de bodemisolatie waren hier erg blij mee, want dan konden ze snel en netjes werken, zonder dat ze nog van alles op moesten ruimen. Uiteindelijk liep het allemaal lekker vlot en werd er netjes gewerkt. de heren dekten de toegang tot de kruipruimte netjes af met een deken. Helaas kwam er nog veel stof uit de kruipruimte.
Dat er veel stof zou komen had bij et doorgeven van de afspraak even vermeld moeten orden, dan ha ik maatregelen genomen.
verder perfect geholpen.
Orde en netheid nvt
Afspraken nakomen nvt
Vakmanschap nvt
Advies nvt
Communicatie nvt
Prijs/kwaliteit nvt
Orde en netheid nvt
Afspraken nakomen nvt
Vakmanschap nvt
Advies nvt
Communicatie nvt
Prijs/kwaliteit nvt
Orde en netheid nvt
Afspraken nakomen nvt
Vakmanschap nvt
Advies nvt
Communicatie nvt
Prijs/kwaliteit nvt
Orde en netheid nvt
Afspraken nakomen nvt
Vakmanschap nvt
Advies nvt
Communicatie nvt
Prijs/kwaliteit nvt
22 december 2022
Voldoende
Intakegesprek was erg prettig.
Offerte correct.
Datum planning werd begin december terwijl bij intakegesprek oktober min of meer werd toegezegd.
Leeghalen spouwmuur was een flinke extra kostenpost maar bleek om 1 royale emmer te gaan. Geen idee hoe reëel deze meerkosten zijn maar laat ik ook verder zitten.
Uitvoerders hebben volgens mij hard gewerkt maar communicatief vond ik het lastig. Ik zet aanbevelen om ja omdat de misschien optie ontbreekt
Orde en netheid nvt
Afspraken nakomen nvt
Vakmanschap nvt
Advies nvt
Communicatie nvt
Prijs/kwaliteit nvt
22 december 2022
Prima.
Duidelijk gesprek met de adviseur, kon alle vragen naar tevredenheid beantwoorden en advies leek goed gericht op de persoonlijke situatie en niet met als doel zoveel mogelijk producten af te nemen.
Lange tijd niets van de planning gehoord, uiteindelijk zelf moeten bellen om te plannen, wat dan wel weer vlot geregeld was.
Werkzaamheden startten op de afgesproken tijd. Er werd netjes gewerkt en opgeruimd.
Enige punt van aandacht was de communicatieve vaardigheden van de (leidinggevende) werknemer (er waren er 2). Dit was vrij beperkt en bot (met name ook naar zijn eigen collega toe), en zou klantvriendelijker gekund hebben, waarbij er meer aandacht was voor specifieke vragen van de klant, en uitleg waar nodig.
Orde en netheid nvt
Afspraken nakomen nvt
Vakmanschap nvt
Advies nvt
Communicatie nvt
Prijs/kwaliteit nvt