Logo Bouwnu

Bouwen met vertrouwen

Gemiddelde scores

Afspraken nakomen
0
Advies
0
Communicatie
0
Vakmanschap
0
Prijs/kwaliteit
0
Orde en netheid
0

Recensies van klanten

27 juni 2026

I., Wehl

stroeve communicatie bij planning etc, prima werkzaamheden en uitvoering.

waarschijnlijk hadden wij de pech dat de werknemer die bij ons een offerte had gemaakt daarna weg was/ging bij Takkenkamp. Vragen werden door hem niet meer beantwoord en wij bleven met vraagtekens zitten.
Ineens werden we ingepland terwijl wij nog niet alles akkoord hadden gegeven.
Daarna werd er een nieuwe offerte gemaakt. Fijn communicatie met de medewerker.
Vrij vlot konden wij de offertes akkoord geven. Daarna was het wachten om ingepland te worden. Nadat wij er zelf achteraan gebeld hebben werd dit in touw gezet.

We kregen smiddags een belletje dat de volgende dag een team langs zou komen. Terwijl wij meerdere keren aan de planning hadden doorgegeven zelf een stuk stijger te moeten opbouwen ivm platte dak van de aangrenzende buren en mijn vriend thuis wilde zijn als er werkzaamheden plaats vonden. Dus ook even vrij moest regelen.

De uitvoering verliep daarin tegen prima. Fijne mensen die alles netjes en nauwkeurig uitvoerde! (al wisten zij dus ook niet van het platte dak waar ze niet op mochten komen, de man die kwam voor het imprigneren)

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
7

11 juni 2026

Sofie Verder, Zevenaar

Heel fijn

Super! De adviseur was vrolijk, professioneel en duidelijk. Hij heeft betonrot gespot en mij geïnformeerd, waar zijn concullega niets heeft gezien/gemeld.

De service was fijn en een stap verder. Ik heb veel vragen gehad en de adviseur heeft mij boven verwachting geholpen. Ik ben hem dankbaar.

Ook de uitvoering was vlot en de mannen waren vriendelijk, meedenkend en hardwerkend.

Alle lof voor Takkenkamp!

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
8

8 juni 2026

Wil, Malden

Fijn bedrijf

Zeer vriendelijk, behulpzaam bedrijf.

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
10

8 juni 2026

Yvonne Kooi, Velsen

Zeer goed betrouwbaar bedrijf

Vanaf dag 1 een hele goede communicatie mbt dagen dat de werkzaamheden plaats zouden vinden.
Hele vriendelijke werknemers en zeer vakkundig.
Het hele proces is zeer goed verlopen en wij zijn zeer tevreden.

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
10

4 mei 2026

J., Bilthoven

Uitstekend

Wat je van de uitvoering van deze activiteit verlangt, is gebeurd.

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
10

4 mei 2026

Jacques Martens, Tiel

Schoon en netjes

Aardige mensen en na afloop alles keurig opgeruimd.

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
10

4 mei 2026

Tuur, De Ridder

Betrouwbare verduurzamer

Via Takkenkamp isolatieglas laten plaatsen.
Duidelijke communicatie en vriendelijke medewerkers die met de klant meedenken.

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
9

4 mei 2026

Paul, Wijchen

Wisselend

Glaslatten waren verwisseld en werden daardoor onnodig verkort en zijn op sommige plekken slecht passend aangebracht. Het ruitenschoonmaakspul wat we kregen werkt niet. De kit is matig overschilderbaar. Ik had jullie gekozen op advies VEH maar het was dus geen topervaring. Verder was de ervaring goed qua werkzaamheden.

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
7

10 april 2026

Madelon, Barendrecht

Tevreden met resultaat gevelrenovatie

Het was een behoorlijke klus.
Alle muren waaronder zijgevel voegen verwijderd, gezandstraald , opnieuw gevoegd en na 3 weken impregneren.
Prettige vaklui, werkten netjes. Alles werd steeds opgeruimd en na afloop schoongemaakt. Ook bij de buren.
Communicatie vanuit planner kan wel beter.
Soms kwam men niet of onverwachts wel of was er wat mis met bestellen steiger.

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
8

7 april 2026

Yvonne, Amsterdam

duidelijk en netjes gewerkt

Na de offerte had ik nog wat vragen en die werden goed beantwoord. De dag van de werkzaamheden kwamen ze voorrijden met de vrachtwagen. Alles netjes afgeplakt nadat ze het luik open gemaakt hadden. Daarna gingen ze aan het werk en dat deden ze zorgvuldig. Toen ze klaar waren lieten ze het netjes achter, alsof er niets gebeurd was.

Reactie Takkenkamp:

Beste Yvonne, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. Goed om te horen dat je tevreden bent met onze werkzaamheden. Wij wensen je veel wooncomfort toe! Groeten, Lotte - Takkenkamp Vastgoed Verduurzamers

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
9