Logo Bouwnu

Bouwen met vertrouwen

Gemiddelde scores

Afspraken nakomen
0
Advies
0
Communicatie
0
Vakmanschap
0
Prijs/kwaliteit
0
Orde en netheid
0

Recensies van klanten

6 juni 2025

Bart, Geulle

Helemaal goed

Doen wat ze moeten doen.

Reactie Takkenkamp:

Beste Bart,

Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat we onze taak naar behoren hebben uitgevoerd. Met vriendelijke groet, Kay

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
9

6 juni 2025

Huib, Etten-Leur

Voldoende tot goed

De werkzaamheden zijn goed uitgevoerd. De mannen hebben alles netjes afgewerkt en achtergelaten.
Of de bodemisolatie ervoor zorgt dat ik warme voeten heb, kan ik pas in het najaar en winter beoordelen.

Met vriendelijke groet,
Huib Rufi

Reactie Takkenkamp:

Beste Huib,

Bedankt voor uw reactie! Goed om te horen dat de uitvoering en afwerking naar wens waren! We hopen dat u het verschil straks duidelijk merkt in de koudere maanden. Met vriendelijke groet, Kay

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
8

6 juni 2025

Ton, Borne

Snelle en deskundige uitvoering

Maarten gaf me goede info over onze mogelijkheden om te isoleren .
Vloerisolatie verliep prima ; ben nu in afwachting wanneer gevelisolatie gaat plaatsvinden

Reactie Takkenkamp:

Beste Ton,

Dank voor uw reactie! Fijn dat de vloerisolatie goed is verlopen en dat u tevreden bent over het advies van Maarten. We hopen dat de gevelisolatie straks net zo naar wens zal zijn. Met vriendelijke groet, Kay

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
8

6 juni 2025

Arjan, West-Knollendam

Prima... snel, schoon

De werkzaamheden zijn snel en schoon uitgevoerd. Nu nog zien of e.e.a. meer comfort gaat bieden.

Reactie Takkenkamp:

Beste Arjan,

Bedankt voor uw reactie! Fijn dat alles snel en netjes is verlopen, we hopen dat u het extra comfort binnenkort duidelijk merkt. Met vriendelijke groet, Kay

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
8

6 juni 2025

Leon, Groenlo

Perfect!

Bij ons is Takkenkamp geweest voor de dakisolatie.

Echt een aanrader.

Naast de prettige klantenservice hebben ze echte vakmensen in dienst die komen installeren. Ook zij waren erg vriendelijk en behulpzaam.

Reactie Takkenkamp:

Beste Leon,

Bedankt voor uw enthousiaste reactie! Mooi om te horen dat zowel onze service als de uitvoering door onze vakmensen zo goed is bevallen. Met vriendelijke groet, Kay

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
10

1 juni 2025

Pieter, Stiens

Prima werk, zeer vakkundig personeel en alles netjes achtergelaten

De mannen waren vroeg aanwezig. Het werk werd vlot gedaan en netjes afgehandeld

Reactie Takkenkamp:

Beste Pieter,

Dank voor uw mooie woorden! Fijn om te horen dat alles vlot, vakkundig en netjes is verlopen. Met vriendelijke groet, Kay

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
9

19 mei 2025

Hans Jansen, Houten

Keurig gewerkt

Bijzonder vriendelijke mensen
Netjes op tijd, nu pas onder de vloer gekeken, ziet er prima uit, hoeken niet vergeten, ventilatie roosters open gelaten. Prima!
Na het werk keurig opgeruimd!!!!
We konden niet zien dat er iemand binnen was geweest.

Reactie Takkenkamp:

Beste Hans,

Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Bedankt voor de mooie woorden over onze collega’s en de uitvoering van het werk. We vinden het belangrijk om zorgvuldig en netjes te werk te gaan, en het is prettig om terug te krijgen dat dit ook zo is ervaren. Met vriendelijke groet, Kay

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
10

14 mei 2025

Hendrik van Velzen, Hoofddorp

Prima afspraken nagekomen

Snelle en professionele afhandeling

Reactie Takkenkamp:

Beste Hendrik,

Dank voor uw reactie! Fijn om te horen dat alles soepel en volgens afspraak is gegaan. Met vriendelijke groet, Kay

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
9

12 mei 2025

Jan, Heemskerk

vloer- en bodemisolatie uiteindelijk naar tevredenheid uitgevoerd

Door de aanwezigheid van te veel grondwater moesten bij het eerste bezoek van de monteurs van Duurzaam Wonen (aan welk bedrijf het werk was uitbesteed) de werkzaamheden m.b.t. vloer- en bodemisolatie ondanks enige uren pompen worden uitgesteld. Na enkele maanden zijn de werkzaamheden in een droge kruipruimte alsnog uitgevoerd. Kort daarna meldde Duurzaam Wonen echter dat bij de bodemisolatie geen noppenfolie was aangebracht en dat dat alsnog moest gebeuren. Dat leidde er toe, dat er 2 andere monteurs werden ingeschakeld om dat probleem alsnog op te lossen. Tijdens de werkzaamheden stuitten deze monteurs echter ook op andere problemen die te maken hadden met niet goed uitgevoerde werkzaamheden door de vorige monteurs. Deze onvolkomenheden zijn uiteindelijk door hen opgelost. Ondanks de nodige problemen tijdens de uitvoering kan ik dus uiteindelijk dankzij de inzet van de laatste monteurs tevreden zijn over het eindresultaat

Reactie Takkenkamp:

Beste Jan,

Bedankt voor uw uitgebreide terugkoppeling. Jammer dat het traject met wat hobbels begon, maar goed om te horen dat alles uiteindelijk naar tevredenheid is opgelost. Fijn dat u de inzet van onze monteurs waardeert! Met vriendelijke groet, Kay

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
8

11 mei 2025

Henk, Amsterdam

Spouwmuurisolatie. Betrouwbaar en heldere afspraken

Betreft verduurzaming door spouwmuurisolatie. Adviseur kwam langs en heeft goed geluisterd naar onze wensen.
Heeft eerst grondige inspectie uitgevoerd om te kijken wat wel of niet kon worden gerealiseerd. Direct offerte uitgebracht. Dit viel ons zeker niet tegen. Na definitieve opdracht werden alle werkzaamheden uitgevoerd. Zeer vriendelijk personeel en alles werd na afloop keurig schoongemaakt en opgeruimd. Hulde.
Enige minpunt is, dat ik geen 10 gegeven heb, is dat de kleur van het voegsel aan de voorzijde van het huis afwijkt van de originele kleur.

Reactie Takkenkamp:

Beste Henk,

Bedankt voor uw reactie. Goed om te lezen dat u zich gehoord voelde en tevreden bent over de uitvoering en afhandeling van het werk. Jammer dat de kleur van de voeg niet helemaal aansluit bij de oorspronkelijke kleur – we nemen deze terugkoppeling mee en kijken intern wat we hieruit kunnen meenemen voor de toekomst. Met vriendelijke groet, Kay

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
9