Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 7,7

Afspraken nakomen 8

Vakmanschap 8,2

Advies 7,8

Communicatie 7,8

Prijs/kwaliteit 7,6

Reviews voor Jongen pagina 28

  0-2 2-4 4-6 6-8 8-10

Grijze scores zijn minder recent en tellen niet mee in de totale score i

31 januari 2019

Anoniem, Roermond

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Tevreden met algehele gang van zaken, ook na oplevering
Zie boven

Orde en netheid 9

Afspraken nakomen 10

Vakmanschap 8

Advies 8

Communicatie 8

Prijs/kwaliteit 7

8

29 januari 2019

Anoniem, Swalmen

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Slechte nazorg, vriendelijk personeel
Enquête is zo wel duidelijk

Orde en netheid 3

Afspraken nakomen 3

Vakmanschap 7

Advies 5

Communicatie 1

Prijs/kwaliteit 5

6

29 januari 2019

Anoniem, SWALMEN

Nieuwbouw: Vrijstaande woning

Is niet afgemaakt
Is niet afgemaakt

Orde en netheid 1

Afspraken nakomen 1

Vakmanschap 1

Advies 1

Communicatie 1

Prijs/kwaliteit 1

1

25 januari 2019

Anoniem, Roelfsema

Nieuwbouw: Vrijstaande woning

Goed Uitvoerend personeel buiten
Zeer goede en prettige ervaring met de uitvoerder op het project, wordt geluisterd en problemen worden opgelost. Begeleiding vanuit kantoor (kopersbegeleiding), nagenoeg niet. Hier moet men in verbeteren.

Orde en netheid 8

Afspraken nakomen 6

Vakmanschap 6

Advies 4

Communicatie 2

Prijs/kwaliteit 6

4

16 januari 2019

Anoniem, Soerendonk

Nieuwbouw: Nieuwbouw overig

Goed
Mooi huis opgeleverd

Orde en netheid 8

Afspraken nakomen 7

Vakmanschap 8

Advies 8

Communicatie 7

Prijs/kwaliteit 8

8

07 januari 2019

Anoniem, Reuver

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Uitvoerder zeer vriendelijk en onderneemt snel actie
-

Orde en netheid 8

Afspraken nakomen 7

Vakmanschap 7

Advies 7

Communicatie 8

Prijs/kwaliteit 7

7

01 januari 2019

Anoniem, Soerendonk

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Goed georganiseerd bedrijf
Van begin tot einde, is alles goed geregeld.

Orde en netheid 10

Afspraken nakomen 10

Vakmanschap 10

Advies 10

Communicatie 10

Prijs/kwaliteit 10

10

31 december 2018

Anoniem, Soerendonk

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Communicatie is een groot probleem.
Vanaf het begin hebben wij een moeizame communicatie gehad. Het duurde lang voordat we uberhoud iets hoorde over de startdatum. Tijdens de bouw is de communicatie minimaal en er is maar 1 kijkmoment, jammer. Nu wonen wij alweer 2 maanden in ons huis en hebben al veel problemen gehad. We waren niet aangesloten op het riool, hier kon het bouwbedrijf niet veel aan doen maar de gemeente. En twee keer een lekkage, waarvan er 1 voorkomen had kunnen worden. De noodlijn die er is wordt niet opgenomen. Als wij dit alles van te voren wisten weten wij niet of wij hieraan begonnen waren. Het huis zelf en de ruimte die we hebben zijn we blij mee.

Orde en netheid 6

Afspraken nakomen 6

Vakmanschap 6

Advies 4

Communicatie 1

Prijs/kwaliteit 6

4

31 december 2018

Anoniem, Hoensbroek

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Alles wat fout kan gaan, ging ook fout.
Alles wat bij Jongen BV gestandaardiseerd gaat uitstekend, maar zodra daar iets van afwijkt gaat het ook mis. Persoonlijke communicatie met een medewerker: niet eens een reactie Standaard brieven: perfect en duidelijk Vakmanschap: Hoogteverschil in tegels, Scheef geplaatste kozijnen, Sanitair niet goed op tegels geplaatst, Deuren beschadigd, Druipers in schilderwerk etc. Gestandaardiseerd vakmanschap: Prefabmuren, perfect! Zodra een huis kant en klaar uit de fabriek kan komen is Jongen vast een prima partij, maar zodra er ook maar 1 ding in je huis niet automatisch machinaal kan gebeuren maar een medewerker het moet doen, gaat het ook helemaal mis. Wanneer het mis gaat, duurt de oplossing ook lang, we wachten nu al +/- 6 maanden sinds oplevering en er is nog steeds niet bekend wanneer het wel opgelost gaat worden.

Orde en netheid 10

Afspraken nakomen 1

Vakmanschap 1

Advies nvt

Communicatie 1

Prijs/kwaliteit 7

1

31 december 2018

Anoniem, Soerendonk

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Uitstekend totdat je het volledige bedrag hebt overgemaakt.
Voor volledige betaling: Uitermate positief, duidelijke communicatie en heldere afspraken. Na volledige betaling: Belachelijke behandeling, fouten worden niet gecorrigeerd en ik dien als klant zelf alles te regelen. Wanneer ik de gemelde fouten niet zelf had hersteld was de waterlekkage op zolder niet hersteld. De afdeling nazorg is na 2 maanden niet verder gekomen dan: ''Waarom legt de monteur van Albrand de leidingen niet in 1x keer goed als hij toch bezig is>???'' Deze medewerker is absoluut geen visitekaartje van het bedrijf.

Orde en netheid 5

Afspraken nakomen 4

Vakmanschap 10

Advies 8

Communicatie 4

Prijs/kwaliteit 8

7