Hendriks Bouw en Ontwikkeling
Kanaalstraat 12
5347 KM Oss
T. 0412 669444
www.hb-oss.nl
Hendriks Bouw en Ontwikkeling
Kanaalstraat 12
5347 KM Oss
T. 0412 669444
www.hb-oss.nl
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 8,4
Vakmanschap 8,4
Advies 7,9
Communicatie 7,9
Prijs/kwaliteit 7,7
01 december 2020
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Verbouw: Aanbouw/dakopbouw
Mooi perceel met een huis naar tevredenheid waarbij een later gerealiseerde aanbouw de plus heeft ge
Zie opmerkingen elders.
Volgende vraag m.b
t. aanbeveling wordt bepaald door uitgangssituatie die voor de kopers verschillende kunnen zijn.
Voor ons uiteindelijk een nee.
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 8
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 7
01 december 2020
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Verbouw: Garage/schuur, Keuken, Badkamer, Beglazing en kozijnen
Prettige communicatie en een hoge kwaliteit woning
Hendriks heeft een hele nette woning opgeleverd. Uitdagingen welke zich tijdens de bouw hebben voorgedaan zijn netjes gecommunicieerd met de klant en op een correcte manier afgehandeld. De opleverpunten zijn goed opgepakt en snel verholpen. Al met al zijn wij zeer tevreden met de complete doorloop van dit project en de opgeleverde woning.
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 6
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 8
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 7
Advies 6
Communicatie 5
Prijs/kwaliteit 9
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 4
Vakmanschap 7
Advies 7
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 6
05 november 2020
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Zeer klantonvriendelijk.
Vakkundige mensen op de bouwplaats, maar zeer onbekwaam en klantonvriendelijke medewerkers op kantoor. Vooral de kopersbegeleider en projectontwikkelaar hebben echt geen benul van hoe je klantvriendelijk kunt zijn, maar überhaupt vriendelijk is al moeilijk voor ze.
Orde en netheid 1
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 8
Advies 1
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 1
Orde en netheid 9
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 8
Communicatie 9
Prijs/kwaliteit 6
01 november 2020
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Tot aan de oplevering redelijk goed.
Na de oplevering leek het of customer satisfaction niet meer belangrijk was of is. We geven niet voor niets dingen aan die niet goed zijn en dan zou je verwachten dat je dan samen naar een oplossing gaat kijken. Ik verwacht niet dat er excuses worden gezocht om niets aan de aangegeven punten te hoeven doen. Verwijzen naar normen lost het probleem niet op. Die normen interesseren mij niets. Het gaat erom dat als er iets gemeld wordt, dat daar een oplossing voor wordt gevonden. en niet redenen waarom de bouwer en/of leverancier niets hoeft te doen. Want dat is wat er nu gebeurd. En zoveel punten staan er niet eens op de onze lijst. Gewoon oplossen, dat is het enige dat we vragen.
Orde en netheid 9
Afspraken nakomen 6
Vakmanschap 8
Advies 7
Communicatie 5
Prijs/kwaliteit 6
21 oktober 2020
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Mijn ervaring is naar behoren geweest
Tijdens de bouw hebben wij ons nog al eens geïrriteerd aan de kopersbegeleiding van dit project. Wellicht had hier iemand Jeffrey moeten ondersteunen. We kregen het idee dat hij het gewoonweg te druk had.
Na oplevering (op het moment dat de uitvoerder Jeroen instapte) is het voor ons een prettige ervaring geweest. Punten werden snel en vakkundig afgehandeld. Jeroen was daarnaast een uiterst vriendelijke man en bovendien dacht hij mee met onze ''probleempjes''.
Orde en netheid 9
Afspraken nakomen 4
Vakmanschap 8
Advies 7
Communicatie 4
Prijs/kwaliteit 3