Heijmans Woningbouw BV Zuid
Graafsebaan 65
5248 JT Rosmalen
T. 073 543 51 11
info@heijmans.nl
www.heijmans.nl
Heijmans Woningbouw BV Zuid
Graafsebaan 65
5248 JT Rosmalen
T. 073 543 51 11
info@heijmans.nl
www.heijmans.nl
Orde en netheid 8,2
Afspraken nakomen 8,6
Vakmanschap 8,7
Advies 7,8
Communicatie 7,6
Prijs/kwaliteit 8,6
12 juni 2021
Nieuwbouw: Vrijstaande woning
Te treurig voor woorden
Tijdens de oplevering werden alle gebreken genegeerd, totaal niet serieus genomen en slaan de alle regels van de swk in de wind, terwijl ze wel een woning bouwen met skw garantie. Ze dwingen je een handtekening te zetten, met zeer veel dreigingen om een handtekening te zetten. Te absurd voor woorden hoe ze handelen.
Orde en netheid 5
Afspraken nakomen 2
Vakmanschap 2
Advies nvt
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 4
3 april 2021
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Heijmans laat je in de kou staan
Het door Heijmans geïnstalleerde luchtwarmtesysteem (nieuwbouwwoning) heeft nooit gefunctioneerd. Het is systeem is nu al hele lange tijd bij ons uit de lucht en Heijmans wil hier geen verantwoordelijkheid voor nemen. We hebben geen warm water meer en kunnen niet meer douchen en het is al erg lang vreselijk koud in ons huis. We moeten helaas noodgedwongen ons nieuwbouwhuis uit met onze 3 kleine kinderen. We wonen hier nog geen jaar...... probeer deze aannemer te vermijden.
Orde en netheid 1
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 1
Advies 1
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 1
14 december 2019
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Bieden niet de kwaliteit en de service die we hadden verwacht
Kwaliteit van de bouw is niet wat we verwachten, scheve muren, slecht betegeld, de voegen slecht afgewerkt, maar volgens Heijmans alles volgens de tolerantie eisen.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 3
Afspraken nakomen 5
Vakmanschap 3
Advies 5
Communicatie 5
Prijs/kwaliteit 5
5 november 2019
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Goede bouw. Beschamend slecht communicatie
Bouwtechnisch goed afgeleverd op een aantal punten na. Veel frustratie door communicatie. Er wordt door Heijmans zeer slecht gecommuniceerd naar ons als klant. Nadat we dit een aantal keren schriftelijk hebben aangeven, werd dit niet beter.
Als wij als klant met vragen kwamen over de bouw, werd hier niet op in gegaan of overheen gepraat. Als het achteraf dan toch blijkt te kloppen of juist niet te kloppen, werd er gezegd hebben we toch gezegd.
Ook de asociale manier van communiceren van sommige mensen bij Heijmans vinden wij beschamend. Uiteindelijk is dit op ons initiatief, op een nette manier uitgepraat. Het feit dat het gebeurd is absoluut niet klant vriendelijk en dan drukken we ons netjes uit.
Heijmans komt dan ook over als een bedrijf die graag geld wilt verdienen en mensen te woord willen staan als het maar in het straatje van Heijmans is.
Wij hopen dan ook dat er daadwerkelijk iets met dit commentaar wordt gedaan en dat er eens om een fatsoenlijke manier een terugkoppeling wordt gedaan naar ons. Dit zou ons op een positieve manier verassen, maar als we naar de communicatie van het laatste anderhalf kijken, verwachten wij dat deze review een formaliteit is en wij hier niets meer van horen.
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 4
Vakmanschap 8
Advies 2
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 5
23 oktober 2019
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Mooie woning, goede materialen afwerking onvolde
Een heel mooie woning gekocht op basis van de brochure. Veel mogelijkheden wat betreft persoonlijke aanpassingen, hierin is goed meegedacht.
Tijdens de bouw maar zeer beperkt mogelijkheid gekregen om te kijken hoe eea vorderde. Eigenlijk maar twee keer nadat de fundering af was. Ook op het portal werden we amper op de hoogte gehouden (bij start bouw zijn enkele foto’s geplaatst, daarna niets meer).
Tijdens de vooroplevering kwamen er nogal wat gebreken aan het licht, bij de oplevering was daarvan slechts één punt opgelost. Met name het sanitair was zeer slecht geplaatst en er waren veel beschadigingen. Hetzelfde geldt voor de deuren en de kozijnen. Niet van alle apparaten en gekozen opties werd de handleiding geleverd en van de beloofde uitleg van het slimwonen systeem werd gezegd dat er besloten was die niet meer te geven.
Het oplossen van de gebreken gaat zeer traag, je hoort weken niks en als je dan eens belt hoe het er mee staat komt er een beetje beweging in. Ik heb niet het idee dat Heijmans een vinger aan de pols houdt in hoeverre de gebreken worden opgelost. Voortdurend wordt er over en weer gewezen naar en door onderaannemers. Als gevolg zijn nu ruim vier maanden na oplevering nog niet alle gebreken opgelost en de afwerking van de kap laat na reparatie evengoed weer gewoon los. Jammer dat er bij een woning met veel luxe zo een laag niveau van afwerking wordt geleverd.
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 4
Vakmanschap 6
Advies 8
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 6
22 oktober 2019
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Goed contact, mooi huis opgeleverd
Een nieuwbouwwoning (project) gekocht bij Heijmans. De communicatie met Heijmans is erg goed. In de voorbereiding en tijdens de bouw met de kopersbegeleiding, goed bereikbaar, vriendelijk. Na de oplevering veelal contact met de mannen van Heijmans om alle puntjes af te werken. Dit ging ook erg prettig. Uiteraard zijn er altijd kleine zaken tijdens het bouwen, maar alles is bespreekbaar en wordt netjes opgelost. Woning is goed opgeleverd.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 9
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 9
Advies 8
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 8
20 oktober 2019
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Vakmanschap en service staat bovenaan
Onze ervaring met Heijmans is heel goed. Vakmanschap en service staat bovenaan bij hun.
Toen we wat hadden na oplevering van onze woning werd er gelijk actie ondernomen, en gelijk opgelost. Helemaal super
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 9
Vakmanschap 10
Advies 7
Communicatie 9
Prijs/kwaliteit 9
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 8
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 8
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 8
Advies 8
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 8