Heijmans Woningbouw BV West
Oostmaaslaan 71
3063 AN Rotterdam
T. 010 266 26 00
info@heijmans.nl
www.heijmans.nl
Heijmans Woningbouw BV West
Oostmaaslaan 71
3063 AN Rotterdam
T. 010 266 26 00
info@heijmans.nl
www.heijmans.nl
Orde en netheid 4,3
Afspraken nakomen 4,0
Vakmanschap 4,3
Advies 3,7
Communicatie 3,0
Prijs/kwaliteit 3,7
29 augustus 2016
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Te vaak meegemaakt dat we zelf achter dingen aan moesten bellen of navraag moesten doen, geen actieve houding van de bouwer. Het feit dat zowel de ontwikkelaar als de bouwer niet bij verkoop hebben gemeld dat dit project een pilot is zie ik als het 'bewust' achter houden van relevante informatie. Ik koop NOOIT meer een huis dat door Heijmans gebouwd is, en ik heb sterke twijfels over de deskundigheid van de verkopers van BPD
Orde en netheid 5
Afspraken nakomen 2
Vakmanschap 6
Advies 2
Communicatie 2
Prijs/kwaliteit 6
28 augustus 2016
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
De mannen op de bouw maken de slechte communicatie vanuit het hoofdkantoor (kopersbegeleiding West) goed. Daarnaast zijn wij tweemaal een proef geweest (prefab-proef en bouwcontrole-proef) en daarover zijn wij nooit geïnformeerd. Mede hierdoor hebben wij geen volledig vertrouwen in het bouwresultaat gehad.
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 7
Advies 7
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 7
25 augustus 2016
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Door onduidelijke documentatie en schermen met co-creatie in de verkoop fase en gebrekkige en onduidelijke communciatie worden verwachtingen geschept die niet nagekomen worden. Ook is de gekozen afwerking niet in lijn met het prijs niveau van de woning, en wordt hier ook geen keuze in geboden
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 5
Vakmanschap 7
Advies 5
Communicatie 4
Prijs/kwaliteit 7
25 augustus 2016
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Na lang aandringen opties mogelijk. Beroerde communicatie met kopers. Heijmans steekt geld in eigen zak bij minderwerk (geconstateerd bij niet te noemen showroom). Ruim 3+ maanden moeten wachten op warm water. Projectleider vind zijn kinderen belangrijker dan de kopers op de (enige) kijkmiddag. Dakkapellen van woning A op woning B gezet en andersom. Pilotproject voor zelfcontrole kwaliteit bouw. Via NOS.nl geconstateerd ons project een fiasco was/is. Uiteraard niet geïnformeerd door Heijmans.
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 5
Advies 3
Communicatie 2
Prijs/kwaliteit 5
25 augustus 2016
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
In het proces is veel niet goed gegaan, waarbij zelfs nadat de gehele bewonersgroep bij een extra ingelaste vergadering aangaf dat de communicatie onder de maat is niets gedaan om dit te verbeteren. Het project was drie maanden vertraagd, kijkmomenten worden enkele dagen van te voren kenbaar gemaakt en we hebben meerdere malen dezelfde woonwensenlijsten opnieuw moeten tekenen omdat er niets van klopte.
Orde en netheid 1
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 1
Advies 1
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 3
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 6
Vakmanschap 7
Advies 5
Communicatie 4
Prijs/kwaliteit 7