Beoordeel deze aannemer Klik hier

Over ons

Ons product is pas geslaagd als de bewoners van onze huizen tevreden zijn. Heijmans streeft naar de hoogst mogelijke kwaliteit. Kwaliteit wordt echter niet alleen bepaald door technische en bouwkundige aspecten. Opdrachtgevers moeten kunnen rekenen op service tijdens de bouw en tevreden bewoners. Dit betekent dat we de behoeften van bewoners en opdrachtgevers als uitgangspunt nemen. Denk bijvoorbeeld aan de indeling van een huis of het gevelontwerp. Maar ook aan onderhoudsgarantie of renovatie van bestaande huizen, gericht op energiebesparing. Met voortdurende verbeteringen zoals hulp bij het verkooptraject, online dienstverlening en 24/7 bereikbaarheid voor klachten en storingen willen we onze klanten ontzorgen. We streven ernaar om onze opdrachtgevers en bewoners in hun verwachtingen te overtreffen.

Werkgebied

Reviews

  0-2 2-4 4-6 6-8 8-10

Grijze scores zijn minder betrouwbaar i

2 april 2019

farahnaz Soeltan, Zevenhuizen

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Redelijke service maar wel vriendelijk personeel. veel onduidelijkheid over uiteindelijke resultaat
wel vriendelijk personeel maar toch best veel onduidelijkheid en moeilijk om de juiste persoon te vinden bij wie je terecht kan met vragen Lees verder

6,0
31 maart 2019

Edu, Capelle aan den IJssel

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Klantgerichtheid = '0'
Overal zelf achteraan moeten zitten, zeer traag in reacties. Laat ons in het ongewisse. Wachten nog steeds op def oplossing geschillen. Na 9 maanden nóg geen 2e oplevering! Lees verder

2,0
14 maart 2019

Peter van den He, Pijnacker

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Super begeleiding, persoonlijke aandacht.
Persoonlijke aandacht van het de aankoop tot oplevering. uitstekende uitleg van de technische zaken en nagenoeg foutloze oplevering. Lees verder

8,0
Alle reviews bekijken Klik hier

Onze locatie

Kenmerken