Beoordeel deze aannemer Klik hier

Over ons

Ons product is pas geslaagd als de bewoners van onze huizen tevreden zijn. Heijmans streeft naar de hoogst mogelijke kwaliteit. Kwaliteit wordt echter niet alleen bepaald door technische en bouwkundige aspecten. Opdrachtgevers moeten kunnen rekenen op service tijdens de bouw en tevreden bewoners. Dit betekent dat we de behoeften van bewoners en opdrachtgevers als uitgangspunt nemen. Denk bijvoorbeeld aan de indeling van een huis of het gevelontwerp. Maar ook aan onderhoudsgarantie of renovatie van bestaande huizen, gericht op energiebesparing. Met voortdurende verbeteringen zoals hulp bij het verkooptraject, online dienstverlening en 24/7 bereikbaarheid voor klachten en storingen willen we onze klanten ontzorgen. We streven ernaar om onze opdrachtgevers en bewoners in hun verwachtingen te overtreffen.

Werkgebied

Reviews

  0-2 2-4 4-6 6-8 8-10

Grijze scores zijn minder betrouwbaar i

15 oktober 2018

F.C.J. Melief, Pijnacker

Tussenwoning/hoekwoning

Tot nu toe, geen klachten . Ik denk wel een tevreden klant.
ik hou alleen mijn hart vast als de rest van de bouw begint want wij voelen het huis wel trillen op zijn tijd. En ik hoop dat als er dan... Lees verder

8,0
14 oktober 2018

Christianne, Pijnacker

Tussenwoning/hoekwoning

Redelijk tijdens bouw, uitstekend bij oplevering.
Redelijk tijdens bouw, uitstekend bij oplevering. Lees verder

8,0
10 oktober 2018

john, koogje

Tussenwoning/hoekwoning

Mensen op de bouw kan je mee praten
met kopers begeleiding is slecht deze moet tussen koper en Heijmans staan als je iets wil maar doen niets voor de kopers Lees verder

6,0
Alle reviews bekijken Klik hier

Onze locatie

Kenmerken