Heijmans Woningbouw BV West
Oostmaaslaan 71
3063 AN Rotterdam
T. 010 266 26 00
info@heijmans.nl
www.heijmans.nl
Heijmans Woningbouw BV West
Oostmaaslaan 71
3063 AN Rotterdam
T. 010 266 26 00
info@heijmans.nl
www.heijmans.nl
Orde en netheid 4,3
Afspraken nakomen 4,0
Vakmanschap 4,3
Advies 3,7
Communicatie 3,0
Prijs/kwaliteit 3,7
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 8
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 8
19 juni 2022
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Herstel opleveringspunten vergt tijd en ergernis
Bij oplevering gestucte buitengevel niet in orde. Geconstateerd door ons (ook al in eerder stadium doorgegeven aan Heijmans) en door bouwkundige van vereniging Eigen Huis. Daarna ook nog door onafhankelijk buro, ingeschakeld door Heijmans.
Bij afhandeling hiervan ca. 2 maanden van "kassie naar de muur" gestuurd.
Orde en netheid nvt
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap nvt
Advies nvt
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit nvt
28 februari 2022
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Slechte kwaliteit
Wat een slecht bouwbedrijf is dit. Goedkope materialen voor veel geld! zeer slechte afwerking! in 2 jaar (bouwjaar 2019) tijd 3x grote lekkages gehad, dakkapel, goot, afwatering daken en badkamer. vloer niet goed gestort->verzakkingen. badkamer inferieur aangelegd lekkage en slecht tegelwerk niet onder afschot _> alles opnieuw laten doen. voegwerken gevel slecht. mv afzuigventilator van zeer goedkoop merk (reeds nieuwe). En ik kan nog wel enkele punten noemen, zeker als ik bij buren rondkijk.
Voor kwaliteit NIET naar Heijmans.
Orde en netheid 4
Afspraken nakomen 4
Vakmanschap 2
Advies 2
Communicatie 2
Prijs/kwaliteit 2
28 januari 2022
Nieuwbouw: Vrijstaande woning
Verbouw: Dakkapel/dakraam, Serre/overkapping, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Kelder, Zonnepanelen/zonneboiler, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Restauratie monumentaal pand, Onderhoud/service, Herstellen aardbevingsschade
Na 7 maanden nog geen verwarming!!!
7 maanden na de oplevering nog geen verwarming. Er wordt verteld dat ik dan maar een klacht moet maken. Is het probleem hiermee opgelost? Uiteraard niet, maar op uw verzoek, bij deze!
Orde en netheid 1
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 1
Advies 1
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 1
22 september 2021
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Zeer slechte bouwer en service
Zeer slechte bouwer. Heb een nieuwbouwhuis waarbij je alles van de buren hoort, stoelen, stemmen, traplopen, deuren in deurklinken vallen heijmans boiwt zeer goedkoop mogelijk en met zeer slechte kwaliteit
Orde en netheid 1
Afspraken nakomen 2
Vakmanschap 1
Advies 1
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 1
30 juni 2021
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Zeer slecht
Kopersbegeleiding was dramatisch in hun werk en ook zeer slecht bereikbaar. Komen te laat op de kijkdagen en communiceren niet wanneer er überhaupt een kijkdag is (hier moesten wij zelf achter komen).
Verder was elke optie in de woning te veel gevraagd en dus niet mogelijk (wij wilden bijv. dat een muur bleef staan i.p.v. gesloopt worden, dus minder moeite leek ons).
Onze tuinman gaf later aan dat de tuin heel schuin is opgeleverd, waardoor de schutting etc. schuin aflopen.
Al met al zeer slechte ervaring.
Orde en netheid 2
Afspraken nakomen 2
Vakmanschap 2
Advies 2
Communicatie 2
Prijs/kwaliteit 2
10 juni 2021
Nieuwbouw: Vrijstaande woning
Zeer teleurstellend resultaat
Woningen verkopen ze met meer zonnepanelen als er werkelijk op de woning zijn aangebracht. Dit is zonder enige communicatie gedaan. Antwoord was dat er beter panelen zijn aangebracht, en wordt snel geprobeerd dit af te schuiven. Oplevering ging totaal niet volgens beleid swk, terwijl ze zich hier aan wel dienen te conformeren, gezien de woning verkocht wordt met skw garantie. Onder dwang en met een zeer grote mond werden we gedwongen een oplevering te ondertekenen, anders zou dit grote financiële gevolgen voor ons hebben. Kortom, zeer onbetrouwbare partij.
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 2
Vakmanschap 4
Advies 2
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 3
10 mei 2021
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Een grote teleurstelling
Een illusie armer, exclusief en karakteristiek, high-end afgewerkt en voorzien van rijke detailleringen is de verkooptekst. Laat je niet verleiden door mooie woorden en getekende plaatjes. Dit gaat over de buitenkant maar niet de binnenkant. Heijmans huis gekocht in September 2018, data voor betrekken woning bleven schuiven. Eindelijk januari 29, 2021 werd er overhaast opgeleverd, punten die ze moesten oplossen zijn totaal genegeerd en hebben we zelf moeten oplossen. Geen uitleg van de dure systemen in het huis. Bij de oplevering word het liefst alles van de tafel geveegd. Bij meldingen van klachten veelal ook. Nu zijn we ook niet meer de laatst opgeleverde fase en bouwt Heijmans ook nog eens een jaar door. We wonen op een bouwplaats en we klussen nog heel wat af in onze high-end woning.
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 5
Advies 6
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 6
9 november 2020
Zeer slecht
Zeer slecht bouwbedrijf. In 2001 zijn onze woningen op de Arubapier opgeleverd. In2005 ontstonden de eerste gebreken aan de gevelbeplating van Eternit (ook zo'n fijne partij) Nu, 15 jaar later, is er nog steeds geen oplossing voor ons probleem welke steeds erger wordt. Onze huizen dreigen hun wind en waterdichtheid te verliezen en dan kunnen ze onbewoonbaar verklaard worden. Het is een bedrijf met een batterij aan advocaten die uit gaan van de langste adem en ons al financieel bijna volledig hebben uitgekleed. Maar we zullen niet opgeven en doorgaan tot er een oplossing komt. Binnenkort gaan we naar de raad van Arbitrage. Vanavond, 2 november 2020 zijn we te zien bij meester Frank Visser wordt u al geholpen.
Orde en netheid 1
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 1
Advies 1
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 1
Orde en netheid 5
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 8
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 10