Heijmans Woningbouw BV West
Oostmaaslaan 71
3063 AN Rotterdam
T. 010 266 26 00
info@heijmans.nl
www.heijmans.nl
Heijmans Woningbouw BV West
Oostmaaslaan 71
3063 AN Rotterdam
T. 010 266 26 00
info@heijmans.nl
www.heijmans.nl
Orde en netheid 4,3
Afspraken nakomen 4,0
Vakmanschap 4,3
Advies 3,7
Communicatie 3,0
Prijs/kwaliteit 3,7
26 december 2016
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Groot aantal gebreken bij oplevering waaronder lekkage badkamer halve badkamer moest gesloopt worden door boren in vloerverwarming aannemer/installateur.spuitwerk vlug en slordig loodgieterswerk snel en slecht aangelegd direct na opleveren daardoor lekkage afvoer. Uitvoerder was goedpikt snel dingen op communicatie hoofdkantoor Heijmans slecht. Kortom alle punten opgeteld en overwegende krijgt Heijmans van ons een krappe 6 als cijfer.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 6
Advies 6
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 6
24 december 2016
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Bij aankoop was alles mogelijk, door bouwwijze blijkt niks te kunnen. Bewoners werden niet meegenomen in proces van bouwen en wat er speelde. Pas achteraf vertellen over uitloop. Woning werd niet schoon opgeleverd, spuitwerk plafond ook op muren en op lichtpunten plafond. Door haastwerk in bouw valt stucwerk nu van muren. Personeel op bouwplaats was ter zake kundig.
Orde en netheid 3
Afspraken nakomen 5
Vakmanschap 8
Advies 3
Communicatie 4
Prijs/kwaliteit 6
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 6
Vakmanschap 7
Advies 7
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 6
4 december 2016
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Tijdens de bouw wordt de klant onvoldoende op de hoogte gehouden over de oplevertijd. N.a.v. De klachten duurde het erg lang voordat er een Bewonersbijeenkomst werd georganiseerd. Na oplevering lijkt de garantieperiode van 3 maanden een wassen neus.
Orde en netheid 5
Afspraken nakomen 4
Vakmanschap 7
Advies 4
Communicatie 3
Prijs/kwaliteit 6
30 november 2016
Nieuwbouw: Appartement
Buitenkranen mochten niet worden aangebracht ivm risico op lekkage, terwijl de indruk werd gewekt van grote groene hangende tuinen. Die hebben wel water nodig. Servicegerichtheid van omgevingsmanager was subliem: ook op zondagen paraat, op moment dat klant dat schikte, adviserend, probleemoplossend.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 7
Advies 9
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 7
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 8
Advies 6
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 8
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 3
Vakmanschap 8
Advies 3
Communicatie 2
Prijs/kwaliteit 9