Logo Bouwnu

Bouwen met vertrouwen

Gemiddelde scores

Afspraken nakomen
8,6
Advies
7,1
Communicatie
7
Vakmanschap
8,4
Prijs/kwaliteit
8,1
Orde en netheid
7,9

Recensies van klanten

2 mei 2017

Anoniem, Utrecht

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Zorg voor goede kopersbegeleiding. Scheelt beide partijen een hoop gezeur. En zorg voor goed project management met goede communicatie. En neem afscheid van Saproma concept werkt niet

Geen kopersbegeleiding is een ramp. Voor tijdens en na de bouw alleen maar negatieve ervaringen. En totaal geen communicatie. En geen gelijke behandeling.

Order en netheid 4
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 5
Advies 1
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 3
2.9

29 maart 2017

Anoniem, Houten

Nieuwbouw: Appartement

De bouw verliep voorspoedig. Echter niet alle afspraken na gekomen, naderhand netjes opgelost.

Order en netheid 10
Afspraken nakomen 6
Vakmanschap 10
Advies 7
Communicatie 9
Prijs/kwaliteit 9
8.3

8 maart 2017

Anoniem, Wijk bij Duurstede

Nieuwbouw: Appartement

De contacten waren prima. Complimenten voor Matthijs, de uitvoerder. Als er wat was, dan werd het opgelost. Ik zeg altijd: Samen zijn we sterk. Eigenlijk ben ik niet tegen problemen aangelopen. Ik kom zelf ook uit het zakenleven, dus laten we hopen dat er voor de hardwerkende, serieuze bedrijven werk blijft.

Als alleenstaande kwam ik vanuit een groot huis met tuin en weiland naar dit appartement.
Als mijn man nog geleefd had, dan hadden we daar nog gewoond. Maar ik zag de foto van het bouwplan in de krant en had gelijk mijn toekomstideeën al in mijn hoofd. Ik had het geluk dat ik ingeloot werd voor de voorkeurswoning. Een van mijn kinderen had er moeite mee en dacht dat het te klein was. Ik woon hier met heel veel plezier.

Order en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 8
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 8
8

28 februari 2017

Anoniem

Nieuwbouw: Appartement

Steek meer effort in communicatie, voor de klanten is het kopen/bouwen van een huis geen dagelijkse activiteit, voor u wel. Geruststellen en hulp bij moeilijkere kwesties is dan zeer welkom.

Het adviestraject verliep erg goed, soepel, veel was mogelijk, tijdige communicatie over deadlines en prijzen.

Toen de bouw begonnen was, was er weinig tot geen communicatie over de voortgang. Wanneer ik vragen had, werd daar niet tot nauwelijks op gereageerd. Face-to-face contact was erg prettig, maar zodra het over de mail/via de telefoon ging, was het moeizamer.

Oplevering is redelijk netjes verlopen. Aantal grote gebreken mbt badkamer, wat vooral te maken had met de loodgieter die de badkamer plaatste. Dit moet de komende weken nog worden opgelost.

Order en netheid 5
Afspraken nakomen 3
Vakmanschap 6
Advies 8
Communicatie 3
Prijs/kwaliteit 7
5.6

20 februari 2017

Anoniem, Wijk bij Duurstede

Nieuwbouw: Appartement

Misschien wat persoonlijker contact zoeken met bewoners op het moment dat er "problemen" zijn

Netjes afgewerkt. Luxe uitstraling. Prettige communicatie met "opper" ter plaatse.

Order en netheid 9
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 9
Advies 8
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 9
8.3

27 januari 2017

Anoniem, Houten

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Kan er weinig over zeggen. Geen direct contact gehad met aannemer. Alles liep via het bouwteam van het cpo-project.

Order en netheid 4
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 6
Communicatie 9
Prijs/kwaliteit 8
7.3

24 januari 2017

Anoniem, Houten

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Van Bekkum heeft hele mooie woningen opgeleverd. Ze waren altijd zeer klantgericht.

Order en netheid 9
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 9
Advies 9
Communicatie 9
Prijs/kwaliteit 9
8.9

24 januari 2017

Anoniem, Houten

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Niets beloven als je niet zeker weet dat je de belofte na kunt komen

CPO porject ecowijk houten met 36 verschillende woningen die de aannemer keurig op tijd en met goede communicatie heeft gerealiseerd.

Order en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 8
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 8
8.3

24 januari 2017

Anoniem

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Beter communiceren met de klant lijkt me het belangrijkste punt. Beter toezicht op de bouwvakkers die het maken tijdens de bouw hoort daar waarschijnlijk bij. Als mensen tijden het uitvoeren van iets tegen een probleem aanlopen moet over de oplossing eerst goed nagedacht (en gecommuniceerd) worden dat scheelt een hoop ergernis achteraf.

Het was een erg rommelig proces, dat kwam ook doordat ieder huis in het project anders was en de planning daardoor erg ingewikkeld.
De communicatie was het grootste probleem waardoor verschillende zaken niet gegaan zijn zoals we afgesproken hadden (de aannemer heeft daar waarschijnlijk een ander idee over) Verschillende oplossingen die bedacht zijn tijdens de bouw zijn niet met ons overlegd en zijn niet bedacht met het idee in het achterhoofd dat er later iemand gaat wonen, maar meer met het gemak van dat moment.

Order en netheid 6
Afspraken nakomen 6
Vakmanschap 6
Advies 6
Communicatie 5
Prijs/kwaliteit 6
5.9

16 januari 2017

Anoniem, Houten

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

De bouw liep volgens planning, het was fijn dat we tijdens de bouw een aantal keer de woning konden bezoeken (open dagen). Hierdoor konden er voor wat bouwkundige verrassingen ver voor de oplevering wenselijke oplossingen worden overlegd en gerealiseerd. Over het algemeen is de oplevering netjes verlopen. Wat kleine opleverpunten, waarvan de meeste snel zijn opgelost.

Order en netheid 7
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 7
Advies 6
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 7
6.9