Logo Bouwnu

Bouwen met vertrouwen

Gemiddelde scores

Afspraken nakomen
8,6
Advies
7,1
Communicatie
7
Vakmanschap
8,4
Prijs/kwaliteit
8,1
Orde en netheid
7,9

Recensies van klanten

12 juli 2021

Anoniem, Soesterberg

Nieuwbouw: Appartement

Netjes en betrouwbaar

Mijn ervaringen met van Bekkum zijn zonder meer goed. Ze hadden altijd tijd voor me en waren flexibel en coöperatief als er iemand kwam meten o.i.d. Ook de oplevering verliep netjes en verzorgd. Niets op aan te merken wat mij betreft.

Order en netheid 10
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 9
10

7 juli 2021

Anoniem, Amersfoort

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Uitstekend samengewerkt

Zeer to the point en vriendelijk en altijd probleemoplossend.

Order en netheid 9
Afspraken nakomen 9
Vakmanschap 10
Advies 9
Communicatie 9
Prijs/kwaliteit 10
9

7 juli 2021

Anoniem, Amersfoort

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Zeer prettige samenwerking met opzichter bouw, ook verdere communicatie liep iha. naar tevredenheid.

Er is een goed huis opgeleverd. Waar zaken nog niet helemaal in orde waren, werd dit vrijwel altijd snel weer opgepikt en in orde gemaakt.

Order en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 8
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 9
8

7 juni 2018

Anoniem, Amersfoort

Nieuwbouw: Nieuwbouw overig

Afhandeling netjes en snel

2 jaar na oplevering was er een barst in de badkamertegels. Toen ik dit meldde, werd er snel contact opgenomen, gekeken, nieuwe tegels besteld en het probleem verholpen. Ondertussen werd ik op de hoogte gehouden van het verloop. Echt netjes.

Order en netheid 8
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 0
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 0
8

16 mei 2017

Anoniem, Utrecht

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Beter, helder en transparanter communiceren naar kopers toe. Afspraken opvolgen en wanneer dit niet kan z.s.m. aangeven aan kopers zodat kopers meer begrip kunnen krijgen voor de situatie en waar mogelijk mee kunnen denken.

Het bouwproject verliep redelijk volgens schema. Uiteindelijk hebben we maar 3 weken vertraging opgelopen, wat redelijk acceptabel is.

Van Bekkum communiceert alleen vrij traag. Vaak moet je dagen wachten op een reactie. Vervolgens krijg je een onvolledige reactie waar je dan zelf weer achter aan moet gaan om zaken geregeld te zien. Als bv is gezegd dat in week x op een vraag wordt teruggekomen, ontvangen we in de afgesproken week x geen antwoord.
Van Bekkum komt zelf niet met voorstellen voor oplossingen bij problemen die zij hebben veroorzaakt, maar verwacht dat de koper zelf met een oplossing komt.

Van Bekkum schuilt zich achter onderaannemers, Van Bekkum blijft hoofdaannemer van het project en moet zelf zorg dragen voor een tijdige en correcte opvolging van gemaakte afspraken. Uitloop is acceptabel, maar hierover wordt vervolgens niet gecommuniceerd naar de koper. En moet de koper zelf weer contact opnemen hierover.

Inmiddels zijn we bijvoorbeeld al 2 maanden bezig met enkele opleverpunten.

Order en netheid 4
Afspraken nakomen 5
Vakmanschap 5
Advies 3
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 5
4

15 mei 2017

Anoniem, Utrecht

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Ja, zie het eerdere commentaar.

Aannemer Van Bekkum kan absoluut niet communiceren, niet over de inhoud van het project, niet over de voortgang van het project en niet achteraf bij de afhandeling.

Meerwerklijsten moesten meerdere keren heen en weer, omdat tot driemaal toe dezelfde fouten gemaakt waren. Communicatie hierover is ronduit dramatisch en amateuristisch. Van Bekkum reageert traag en beantwoordt vragen niet of nauwelijks.

Er vindt nauwelijks kopersbegeleiding plaats. Bewoners in hetzelfde complex moeten elkaar op de hoogte brengen van bepaalde (bouw)mogelijkheden.

Koper moet zelf om de laatste facturen vragen om te betalen voor de oplevering, omdat anders onvoldoende tijd resteert voor de geldverstrekker om tijdig te storten

In de afhandeling van klachten over restpunten reageert Van Bekkum na de oplevering traag, is niet aanwezig en komt terugbelverzoeken niet na.

Order en netheid 1
Afspraken nakomen 2
Vakmanschap 5
Advies 1
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 5
2.9

11 mei 2017

Anoniem

Nieuwbouw: Vrijstaande woning

Betere communicatie, niet teveel opties van verschillende klanten opnemen

De bouw verliep goed en op tijd. Afspraken worden nagekomen. Alleen het vergde meer dan gemiddeld om met elkaar goed te communiceren.

Order en netheid 6
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 6
Advies 5
Communicatie 3
Prijs/kwaliteit 6
5.6

11 mei 2017

Anoniem, Utrecht

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

communiceer van te voren, niet achteraf. Stel de kopers op de hoogte via mails, we zijn nu bezig met, we hebben vertraging door enz.

het project verliep vlot. Vlotter dan in eerste instantie gedacht door een nieuwe bouwmethode. Alle dingen die we hadden aangegeven werden goed uitgevoerd. Echter, communicatie met van bekkum verliep zeer moeizaam. Op mails werd niet gereageerd, we werden niet op de hoogte gehouden van de vorderingen op de bouw, en met de vraag om teruggebeld te worden werd ik niet teruggebelt. Ze hebben dit deels opgelost door een mannetje er meer op te zetten op het project, maar de communicatie verliep slecht. De bouw zelf was goed tot zeer goed, behalve de muren, die waren niet echt behang klaar afgeleverd. Een paar polen hebben dit afgesmeerd en als leek zie je dit niet, en zelfs het mannetje van de VEH zag dit niet, maar de behanger wel, en die was er niet echt over te spreken en heeft ons de te kort komingen laten zien, en die waren er zeker wel. Kwa bouw beveel ik hem aan, kwa communicatie en op de hoogte stellen van de bouw niet.

Order en netheid 7
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 7
Communicatie 3
Prijs/kwaliteit 8
6.9

8 mei 2017

Anoniem, Utrecht

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Complimenten voor de mannen op de bouwplaats.
Communicatie vanuit kantoor liet te wensen over!

Order en netheid 8
Afspraken nakomen 5
Vakmanschap 8
Advies 5
Communicatie 3
Prijs/kwaliteit 7
6.3

2 mei 2017

Anoniem

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

beter luisteren naar de kopers. beter comuniceren.

slechte comunicatie, geen kopersbegelijding, erg veel punten tijdens oplevering. zeer duur in meerwerk, lang wachten op reacie's op mails.

Order en netheid 1
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 1
Advies 1
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 1
1