Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 7,1

Afspraken nakomen 7,7

Vakmanschap 7,7

Advies 7,5

Communicatie 7,5

Prijs/kwaliteit 6,6

Reviews voor BAM Wonen bv pagina 17

  0-2 2-4 4-6 6-8 8-10

Grijze scores zijn minder recent en tellen niet mee in de totale score i

18 juli 2017

Anoniem, UTRECHT

Nieuwbouw: Nieuwbouw overig

Er wordt vooral in het belang van annenmer gedacht en niet aan belang van koper. We hadden meer van woonadviseur verwacht.

Orde en netheid 7

Afspraken nakomen 8

Vakmanschap 7

Advies 3

Communicatie 5

Prijs/kwaliteit 4

1

18 juli 2017

Anoniem, UTRECHT

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Aannemer had een klacht (defect in inloopkast) gemeld als verholpen. De aannemer heeft de klacht niet verholpen. Dit geldt ook voor het badkamerraam welke niet open kan

Orde en netheid 7

Afspraken nakomen 6

Vakmanschap 8

Advies 8

Communicatie 7

Prijs/kwaliteit 7

7,1

18 juli 2017

Anoniem, UTRECHT

Nieuwbouw: Vrijstaande woning

Best wat gebreken en afwerking had beter gekund.

Orde en netheid 9

Afspraken nakomen 9

Vakmanschap 6

Advies 5

Communicatie 8

Prijs/kwaliteit 5

6,7

18 juli 2017

Anoniem, UTRECHT

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Veel meegedacht met de koperswensen

Orde en netheid 9

Afspraken nakomen 9

Vakmanschap 9

Advies 9

Communicatie 8

Prijs/kwaliteit 9

8,9

18 juli 2017

Anoniem, UTRECHT

Nieuwbouw: Appartement

Flexibiliteit kan beter met he oog op wensen op maat. Waarom moet alles (zoveel)geld kosten als er nog niet gebouwd is?!

Orde en netheid 8

Afspraken nakomen 6

Vakmanschap 7

Advies 6

Communicatie 5

Prijs/kwaliteit 6

6,6

18 juli 2017

Anoniem, UTRECHT

Nieuwbouw: Appartement

Uiteindelijk is het een fijn appartement om in te wonen. Overall zijn er wat afwerkingsitems die nu door de VVE aangepakt worden, waarvan ik persoonlijk vind dat ze bij de oplevering door BAM meegenomen zouden moeten worden (Zoals juist afstellen van deuren). Daarnaast niet per se zeer te spreken over de advisering en communicatie. Op dit punt de meeste irritaties onder de bewoners.

Orde en netheid 7

Afspraken nakomen 6

Vakmanschap 7

Advies 4

Communicatie 5

Prijs/kwaliteit 8

6,4

18 juli 2017

Anoniem, UTRECHT

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Matige communicatie en weinig ruimte voor overleg/aanpassingen

Orde en netheid 4

Afspraken nakomen 4

Vakmanschap 4

Advies 2

Communicatie 2

Prijs/kwaliteit 3

3,4

18 juli 2017

Anoniem, UTRECHT

Nieuwbouw: Appartement

Evenwichtig in presentatie: alle BAM-medewerkers/-sters die ik heb ontmoet waren altijd rustig en nooit gejaagd, namen/nemen de tijd voor de klant en gingen/gaan goed op de vraag van de klant in.

Orde en netheid 8

Afspraken nakomen 10

Vakmanschap 9

Advies 9

Communicatie 10

Prijs/kwaliteit 9

9,1

17 juli 2017

Anoniem, Hendrik-Ido-Ambacht

Nieuwbouw: Appartement

Service en deskundigheid van Spindler laat te wensen over. Vrijdagmiddag voor Pinksteren laat Spindler bij een lekkage, een eigenaar waar dringend hulp bij nodig was compleet in de kou staat ("belt u dinsdag maar terug". Het bedrijf Seton uit HIA (geen enkele binding met de bouw !) reageerde wel accuraat en verhielp die zelfde vrijdagmiddag wel het probleem. Verder is de hydrofoorinstallatie zeer ondeskundig door Spinlder gemonteerd.

Orde en netheid 7

Afspraken nakomen 7

Vakmanschap 7

Advies 5

Communicatie 8

Prijs/kwaliteit 7

6,9

17 juli 2017

Anoniem, Overveen

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Achterwand van douche opgebouwd uit enkele gipsplaat, deze zat niet goed vast; er zat ca 1 cm speling in

Orde en netheid 7

Afspraken nakomen 7

Vakmanschap 7

Advies 7

Communicatie 6

Prijs/kwaliteit 8

7,1