Adriaan van Erk Bouw B.V.
Kadijk 4 a
2861 CM Bergambacht
T. 0182 352344
groep@adriaanvanerk.nl
www.adriaanvanerk.nl
Adriaan van Erk Bouw B.V.
Kadijk 4 a
2861 CM Bergambacht
T. 0182 352344
groep@adriaanvanerk.nl
www.adriaanvanerk.nl
Orde en netheid 6,9
Afspraken nakomen 6,6
Vakmanschap 7,5
Advies 6,2
Communicatie 5,9
Prijs/kwaliteit 6,5
24 augustus 2018
Nieuwbouw: Appartement
Een bedrijf met service en betrokkenheid
Over het algemeen prettige contacten. Waarschijnlijk ook afhankelijk van buitenlandse bouwvakkers met daardoor communicatiekosten en fouten in de bouw. Maar alles goed hersteld.
Afwerking van alles is ruim voldoende.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 6
Advies nvt
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 8
17 augustus 2018
Nieuwbouw: Appartement
Vriendelijk personeel en voldaan aan het grotendeel van de beloften
Wij zijn zeer te spreken over de geleverde kwaliteiten van van Erk. Enige puntjes van aandacht die wij hadden is dat het kruipluik hoger lag dan de vloer, waardoor wij de vloer een stukje hebben moeten ophogen. Dit bracht wat extra kosten met zich mee.
Tweede punt van aandacht is de oplevering van de tuin. Bij de kick-off van het project is ons verteld dat we een (kostenloze) keuze konden maken om de tuin met grond of een zandbed op te laten leveren. In een later traject bleek dit niet te gelden. De tuin werd gewoon opgeleverd met grond. Daarnaast heeft de bouwkeet tot de laatste dag gedeeltelijk in onze tuin gestaan, waardoor de beukenhaag op die plek pas op het allerlaatste moment is geplant. Dit was eigenlijk al te laat om een beukenhaag goed te laten hechten en groeien. Op deze plekken blijft de beukenhaag dan ook achter bij de rest van de tuin. Het is nog maar de vraag of dat stuk beukenhaag in stand kan worden gehouden, waarvoor hij bedoeld is.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 8
Advies 8
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 8
13 augustus 2018
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Netjes gebouwd met volop mogelijkheden tot vragen en veel kijkdagen
Onze kopersbegeleider wisselde nogal eens waardoor je een enkele keer laat antwoord op een mail kreeg. Wel een verbeterpunt is dat je alleen 's middags mag bellen met je kopersbegeleider voor vragen maar deze zit dan vaak in bespreking.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 10
Advies nvt
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 8
27 juli 2018
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Goede kwaliteit, niet altijd eerlijk.
Adriaan van Erk bouwt kwaliteit. We hebben een mooi huis opgeleverd gekregen met weinig opleverpunten.
Afhandeling van de nog op te leveren punten is echter zwaar onvoldoende. Oplossingen duren erg lang en er is een slechte communicatie.
De tuinen in onze fase hadden een veel te sterk afschot, omdat de schuren te laag waren geplaatst. AvE probeerde dit weg te wuiven, maar door aandringen van alle bewoners (en de gemeente) moesten ze wel overstag gaan. Gelukkig is dat redelijk snel opgelost door alles op te hogen (inclusief de bergingen).
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 6
Vakmanschap 10
Advies 4
Communicatie 2
Prijs/kwaliteit 8
Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 10
Advies 6
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 10
Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 8
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 8
Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 10
8 juni 2018
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Very good experience
Even if the communication was partially not optimal (due to change of staff) the delivered house and quality is absolutely worth it and I think very good for the Netherlands. Thank you
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 10
23 mei 2018
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Bouw levert goed werk, maar klantenservice is slecht.
Gedetailleerde bouw, maar geconstateerde problemen worden zeer moeizaam opgelost of gecompenseerd terwijl ze tijdig aangegeven zijn en nog corrigeerbaar waren. Klantenservice na afloop is bedroevend. Aantal openstaande punten zijn nog steeds niet opgelost. Waarschijnlijk nodig om dit juridisch aan te pakken. 10% regeling bankgarantie is wassen neus. Niet accepteren en het geld achterhouden is mijn advies! Alleen dan krijgt u iets voor elkaar als koper.
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 4
Vakmanschap 8
Advies 8
Communicatie 2
Prijs/kwaliteit 6