08 juli 2017
Anoniem, Enschede
Nieuwbouw: Vrijstaande woning
Wanneer klanten een 'dure' woning hebben gekocht is het zaak om klantgericht te zijn en de commercie op het tweede plan te plaatsen. De winst is dan tenslotte al grotendeels gemaakt.
Tijdens het bouwproces hebben klanten veel vragen. Plan desnoods een inloopuur in als je niet in staat bent alle mails te beantwoorden. Wij zijn echt teleurgesteld in de manier waarop de kopersbegeleider haar werk heeft gedaan. Het ergste is nog dat de bouwlui op de bouw het met ons eens waren.
Natuurlijk zijn we erg blij met onze woning (project Florade). Nu nog druk aan de klus en uiteindelijk vast heel tevreden met de woning (de stijl) en de locatie.
Maar toch, de communicatie met de bouwbegeleider was beneden peil. Te laat of soms zelfs helemaal niet reageren op mails. Met daarnaast een niet flexibele houding m.b.t. allerlei randzaken. Dit in tegenstelling tot haar collega's op de bouwplaats zelf. Zij waren wel flexibel en meewerkend.
Prijs/kwaliteit; tja, de kwaliteit is ruim voldoende. Echter een optie voor een garage a Euro 34.000,- is echt te gek voor woorden. Ook andere opties waren schrikbarend prijzig.
Concluderend; schrap de functie van kopersbegeleider of zet er iemand neer die deze functie naar behoren kan vervullen.