Logo Bouwnu

Bouwen met vertrouwen

Gemiddelde scores

Afspraken nakomen
7,7
Advies
7,7
Communicatie
7,3
Vakmanschap
8,3
Prijs/kwaliteit
7,7
Orde en netheid
7,7

Recensies van klanten

11 december 2022

heer Verberck, Nijmegen

Nieuwbouw: Appartement

Goed

We hebben ervaren dat Trebbe veel dingen kan versnderen als je dat graag wilt. Dus veel overleg voor en tijdens de bouw.

Order en netheid 7
Afspraken nakomen 3
Vakmanschap 7
Advies 8
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 7
7

11 december 2022

heer Verberck, Nijmegen

Nieuwbouw: Appartement

Goed

We hebben ervaren dat Trebbe veel dingen kan versnderen als je dat graag wilt. Dus veel overleg voor en tijdens de bouw.

Order en netheid 7
Afspraken nakomen 3
Vakmanschap 7
Advies 8
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 7
7

9 december 2022

mevrouw Fraterman, Nijmegen

Nieuwbouw: Appartement

Mooi gebouw, we wonen er fijn.

De afhandeling van de gebreken gaat op sommige punten goed, andere minder of niet. Dat het bad niet mooi wordt geplaatst vind ik heel erg. Van de Sluis kan het niet beter, ondanks extra instructie van Villeroy en Boch ( die ikzelf heb ingeschakeld ). Dan komt er daarna geen enkele communicatie hierover, voelt als take it or leave it.Ik moet het er maar mee doen. Terwijl ik overal wel de hoofdprijs voor betaald.

P.s.: als ik zo zit te schrijven, merk ik dat het bad en de plaatsing hiervan me best dwars zit. Erg jammer.

Order en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 6
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 8
8

9 december 2022

mevrouw Fraterman, Nijmegen

Nieuwbouw: Appartement

Mooi gebouw, we wonen er fijn.

De afhandeling van de gebreken gaat op sommige punten goed, andere minder of niet. Dat het bad niet mooi wordt geplaatst vind ik heel erg. Van de Sluis kan het niet beter, ondanks extra instructie van Villeroy en Boch ( die ikzelf heb ingeschakeld ). Dan komt er daarna geen enkele communicatie hierover, voelt als take it or leave it.Ik moet het er maar mee doen. Terwijl ik overal wel de hoofdprijs voor betaald.

P.s.: als ik zo zit te schrijven, merk ik dat het bad en de plaatsing hiervan me best dwars zit. Erg jammer.

Order en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 6
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 8
8

9 december 2022

mevrouw Fraterman, Nijmegen

Nieuwbouw: Appartement

Mooi gebouw, we wonen er fijn.

De afhandeling van de gebreken gaat op sommige punten goed, andere minder of niet. Dat het bad niet mooi wordt geplaatst vind ik heel erg. Van de Sluis kan het niet beter, ondanks extra instructie van Villeroy en Boch ( die ikzelf heb ingeschakeld ). Dan komt er daarna geen enkele communicatie hierover, voelt als take it or leave it.Ik moet het er maar mee doen. Terwijl ik overal wel de hoofdprijs voor betaald.

P.s.: als ik zo zit te schrijven, merk ik dat het bad en de plaatsing hiervan me best dwars zit. Erg jammer.

Order en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 6
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 8
8

9 december 2022

mevrouw Fraterman, Nijmegen

Nieuwbouw: Appartement

Mooi gebouw, we wonen er fijn.

De afhandeling van de gebreken gaat op sommige punten goed, andere minder of niet. Dat het bad niet mooi wordt geplaatst vind ik heel erg. Van de Sluis kan het niet beter, ondanks extra instructie van Villeroy en Boch ( die ikzelf heb ingeschakeld ). Dan komt er daarna geen enkele communicatie hierover, voelt als take it or leave it.Ik moet het er maar mee doen. Terwijl ik overal wel de hoofdprijs voor betaald.

P.s.: als ik zo zit te schrijven, merk ik dat het bad en de plaatsing hiervan me best dwars zit. Erg jammer.

Order en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 6
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 8
8

9 december 2022

mevrouw Fraterman, Nijmegen

Nieuwbouw: Appartement

Mooi gebouw, we wonen er fijn.

De afhandeling van de gebreken gaat op sommige punten goed, andere minder of niet. Dat het bad niet mooi wordt geplaatst vind ik heel erg. Van de Sluis kan het niet beter, ondanks extra instructie van Villeroy en Boch ( die ikzelf heb ingeschakeld ). Dan komt er daarna geen enkele communicatie hierover, voelt als take it or leave it.Ik moet het er maar mee doen. Terwijl ik overal wel de hoofdprijs voor betaald.

P.s.: als ik zo zit te schrijven, merk ik dat het bad en de plaatsing hiervan me best dwars zit. Erg jammer.

Order en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 6
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 8
8

9 december 2022

mevrouw Fraterman, Nijmegen

Nieuwbouw: Appartement

Mooi gebouw, we wonen er fijn.

De afhandeling van de gebreken gaat op sommige punten goed, andere minder of niet. Dat het bad niet mooi wordt geplaatst vind ik heel erg. Van de Sluis kan het niet beter, ondanks extra instructie van Villeroy en Boch ( die ikzelf heb ingeschakeld ). Dan komt er daarna geen enkele communicatie hierover, voelt als take it or leave it.Ik moet het er maar mee doen. Terwijl ik overal wel de hoofdprijs voor betaald.

P.s.: als ik zo zit te schrijven, merk ik dat het bad en de plaatsing hiervan me best dwars zit. Erg jammer.

Order en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 6
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 8
8

9 december 2022

heer Van den Braak, Nijmegen

Nieuwbouw: Appartement

Prima bouwbedrijf, nazorg traag

Prima bouwbedrijf maar als de keet vertrokken is van het terrein moet je toch gaan leuren om iets voor elkaar te krijgen

Order en netheid 8
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 8
8

9 december 2022

heer Van den Braak, Nijmegen

Nieuwbouw: Appartement

Prima bouwbedrijf, nazorg traag

Prima bouwbedrijf maar als de keet vertrokken is van het terrein moet je toch gaan leuren om iets voor elkaar te krijgen

Order en netheid 8
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 8
8