Takkenkamp
Nijverheidsweg 6
7021 BX Zelhem
T. 0314 - 622 134
info@takkenkamp.com
www.takkenkamp.com
Takkenkamp
Nijverheidsweg 6
7021 BX Zelhem
T. 0314 - 622 134
info@takkenkamp.com
www.takkenkamp.com
Orde en netheid 5
Afspraken nakomen 2
Vakmanschap 6
Advies 8
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 2
Orde en netheid nvt
Afspraken nakomen nvt
Vakmanschap nvt
Advies nvt
Communicatie nvt
Prijs/kwaliteit nvt
06 mei 2021
Subliem
Het adviesgesprek was zeer prettig. Gedacht werd vanuit mijn behoefte en de daarbij passende mogelijkheden (ook in relatie de vereisten vanuit de subsidieregelingen). De offerte was zeer concurrerend. De uitvoering (in mijn geval op 2 verschillende dagen) sloot aan op mijn mogelijkheden. De uitvoerders waren zeer klantvriendelijk (maar bovenal ook professioneel) Alles werd gedaan om hinder of overlast voor mij te voorkomen (zowel om het huis als in het huis). Ook gold het principe: afspraak is afspraak, Dus op tijd aanwezig, afgewerkt binnen de vooraf aangegeven tijd. Niets anders dan mij complimenten!.
Orde en netheid nvt
Afspraken nakomen nvt
Vakmanschap nvt
Advies nvt
Communicatie nvt
Prijs/kwaliteit nvt
06 mei 2021
Goede service en geen overlast gehad
Takkenkamp heeft bij ons de begane vloer geïsoleerd, vooraf netjes alle afspraken doorgestuurd zodat wij wisten waar we aan toe zouden zijn.
Op de dag zelf twee heren over de vloer gehad die netjes te werk zijn gegaan, zelf aangeboden of ze de aanhanger en bus op de oprit wilde zetten. Zij gaven aan dat ze dat bij voorkeur niet doen vanwege het gewicht van hun materiaal en zij bang waren dat de oprit hierdoor zou verzakken, super meedenkend!
Daarna zoals afgesproken aan de slag gegaan en ook duidelijke aanwijzingen achter gelaten.
Orde en netheid nvt
Afspraken nakomen nvt
Vakmanschap nvt
Advies nvt
Communicatie nvt
Prijs/kwaliteit nvt
23 april 2021
Verschrikkelijke planning
2de keer nu een afspraak niet doorgegaan. Eerste keer kregen ze me zogenaamd niet te pakken dus hebben we afgesproken dat eventuele afzeggingen per mail gedaan zouden worden. Nu voor de 2de keer niet op komen dagen en zegt meneer van de planning met een mega onprofessionele houding (en half lachend ook!?) dat ze er anderhalf uur eerder waren vanochtend en het mijn schuld is dat ik er niet was. Ik probeer uit te leggen dat als je zoveel eerder komt dan gepland, het normaal is als je dan even belt. Maar volgens hem wilde hij vanmiddag bellen om te kijken of ze dan nog zouden komen. (terwijl ik bij het inplannen van de afspraak heb aangegeven dat het echt in de ochtend moest omdat ik andere verplichtingen had)
Lachen terwijl een klant boos is? Geen excuses aanbieden en de klant de schuld geven terwijl jullie anderhalf uur eerder komen, onaangekondigd? En dan maar weg gaan zonder bericht? en mij in het systeem zetten als niet thuis. De klant vervolgens NIET informeren dat jullie niet op de afgesproken tijd komen?? Iemand moet de planning een training klantenservice geven want ik ben nog nooit zo onprofessioneel te woord gestaan door iemand.
Orde en netheid nvt
Afspraken nakomen nvt
Vakmanschap nvt
Advies nvt
Communicatie nvt
Prijs/kwaliteit nvt