Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 8,3

Afspraken nakomen 8,3

Vakmanschap 8,6

Advies 8,5

Communicatie 7,6

Prijs/kwaliteit 8,2

06 oktober 2024

Bert, Oirschot

Nieuwbouw: Vrijstaande woning

Mooi huis, meer aandacht voor de klant nodig

Een heel lang traject, waarin vooral de communicatie, advisering en planning veel meer aandacht nodig heeft. Misschien is SH teveel met zichzelf bezig. Als klant zijn wij onvoldoende serieus genomen is ons gevoel. En na de oplevering in juni 2024 staan er nog diverse opleverpunten open, maar SH reageert echt nergens op. Alleen toen de laatste betaling dreigde te vertragen was er meteen actie. Bijna 4 maanden verder, benieuwd wanneer eindelijk alles af is. We hebben een mooi huis, maar het had gewoon beter gekund. Lang nagedacht of ik het nog een keer zou doen. Uiteindelijk is het antwoord ja, maar dan met hele strikte en duidelijke afspraken.

Reactie Selekthuis

Hoi Bert,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie te schrijven. Dat geeft ons de mogelijkheid om te verbeteren. Vervelend om te horen dat we jullie niet de ervaring hebben kunnen bieden waar we iedere dag naar streven. Namelijk heldere communicatie, een duidelijk bouwproces en ontzorgen. Dat is bij jullie onvoldoende gelukt en daar bieden we onze excuses voor aan. De openstaande opleverpunten zijn bij ons bekend en lossen we voor jullie op. We gaan aan de slag met de verbeterpunten op het gebied van communicatie. We wensen jullie veel plezier in jullie nieuwe huis.

Team SelektHuis

Orde en netheid 8

Afspraken nakomen 2

Vakmanschap 8

Advies 4

Communicatie 2

Prijs/kwaliteit 8

6