Maas-Jacobs Bouwbedrijf B.V.
-
de Ambachten 31
4881 XZ Zundert - Contactgegevens van dit bedrijf
- 076 5975200
- info@maasjacobs.nl
- www.maasjacobs.nl
Gemiddelde scores
Recensies van klanten
Edwin Bockting, Goirle
Nieuwbouw: Appartement
Goede kopersbegeleiding en prettige omgang uitvoerder
Zie hierboven
Ineke, Goirle
Nieuwbouw: Appartement
Buitengewoon correct en meedenkend en vriendelijk
Gedurende het hele bouwproject als toekomstig bewoner op diverse wijze meegenomen op een fantastisch manier, mede door de goede ondersteuning van zowel kopersbegeleiding als uitvoering.
Riet, Goirle
Nieuwbouw: Appartement
Uitstekend
Vanaf aanvang bouw goede en duidelijke uitleg met foto’s. Ook leuke bijeenkomsten waarbij ik de nieuwe bewoners hebben ontmoet
Giancarlo, Oosteind
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Beste oplevering tot nu toe!
Een hele goede app (volg je woning), waar heel veel info staat over je woning, chat-functie, nieuwe informatie, up-dates, foto’s en filmpjes.
Verder is er ter plekke alles mogelijk. Een uitvoerder (Dennis) die nergens z’n handen voor omdraait. Heel fijn om mee samen te werken.
Jose Spijkers, Goirle
Nieuwbouw: Appartement
Alles perfect gegaan, met goede communicatie
Perfect
David, Goirle
Nieuwbouw: Appartement
Super
Van begin tot eind is alles uitstekend geregeld. Goede communicatie en begeleiding. Aanrader!
Ton, Goirle
Nieuwbouw: Appartement
Meer dan uitstekend
Wij hebben alleen maar goede ervaringen.
Zowel tijdens het bouwproces als bij de oplevering.
Manier van werken en begeleiding gaf ons (ouder echtpaar) een rustig gevoel. Dat was wel heel prettig in deze toch wel hectische periode van aankoop appartement, verkoop woning en beslissingen t.a.v. tal van punten die hiermee samenhangen.
Maas Jacobs is voor ons meer dan een betrouwbare aannemer vertegenwoordigd door de uitvoerder en kopersbegeleiding die wij speciaal willen bedanken.
Ad, Goirle
Nieuwbouw: Appartement
Geweldige service
TIjdens de bouw veel medewerking gekregen.
Erwin, Oosterhout
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Super tevreden
Het hele proces is voor ons enorm prettig geweest, zowel met de mensen van de binnendienst als met Dennis, alles is bespreekbaar en je voelt ook dat er persoonlijke aandacht is.
Ga zo door, en bedankt voor alles.