Maas-Jacobs Bouwbedrijf B.V.
de Ambachten 31
4881 XZ Zundert
T. 076 5975200
www.maasjacobs.nl
Maas-Jacobs Bouwbedrijf B.V.
de Ambachten 31
4881 XZ Zundert
T. 076 5975200
www.maasjacobs.nl
Orde en netheid 8,7
Afspraken nakomen 8,9
Vakmanschap 8,9
Advies 8,6
Communicatie 8,8
Prijs/kwaliteit 8
Orde en netheid 4
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 7
Advies 4
Communicatie 2
Prijs/kwaliteit 3
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 8
Advies 8
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 8
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 9
Vakmanschap 8
Advies 6
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 6
Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 9
Vakmanschap 10
Advies 9
Communicatie 9
Prijs/kwaliteit 10
07 januari 2021
Nieuwbouw: Appartement
Verbouw: Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Vloer, Beglazing en kozijnen, Restauratie monumentaal pand
Keurige afwerking. Goede communicatie.
Mijn ervaring is dat Maas-Jacobs Bouwbedrijf BV net werk aflevert. Men denkt goed mee met de klant en reageert correct en snel op vragen.
Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 10
06 januari 2021
Nieuwbouw: Appartement
Prima bouwbedrijf, niets is te veel en duidelijke uitleg.
Ik heb later gekocht en ben op kantoor geweest voor de uitleg en de bouwtekeningen.
Goede uitleg en advies gekregen.
Gedurende de bouwperiode ook goed op de hoogte gehouden van de vorderingen en de veranderingen.
Goede begeleiding gehad, dat is het in een zin gezegd.
Oplevering verliep ook prima, alles wat aangegeven is werd ook verholpen.
Ook na oplevering konden punten aangegeven worden en ook die werden zonder probleem verholpen.
Al met al een zeer god bouwbedrijf wat ik iedereen aan zou bevelen.
Toppie !!!
Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 8
26 december 2020
Nieuwbouw: Appartement
Communicatie, projectmanagement en kwaliteits (afwerkings) problemen
Net als andere bewoners zijn mijn ervaringen minder positief mbt communicatie en projectmanagement. Dit heeft volgens mij te maken met het feit dat communicatie over te veel onnodige lagen gaat en het gebrek aan de juiste kennis en/of informatie bij bepaalde afdelingen. Dit hinderde ook efficiente communicatie met betrokken onderaannemers (keuken, trap, badkamer, etc.), hetgeen tot problemen, additionele kosten en vertragingen heeft geleid tijdens en na de bouwfase.
Door de iha starre houding tijdens bespreking in de voor- en bouwfase van de woning is de aannemer minder klantvriendelijk overgekomen, hetgeen in dit segment minder gebruikelijk is. Daarnaast was de keuze om met toeleverende bedrijven en materialen naar keuze te werken zeer beperkt. Verder is de afwerking van bepaalde zaken (afvlakken muren, maatvoering, schilderwerk, vloeren) ondermaats/slecht voor een woning in deze prijsklasse. Het aantal opleverpunten door basale fouten was aanzienlijk.
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 6
Advies 4
Communicatie 4
Prijs/kwaliteit 4