Maas-Jacobs Bouwbedrijf B.V.
de Ambachten 31
4881 XZ Zundert
T. 076 5975200
www.maasjacobs.nl
Maas-Jacobs Bouwbedrijf B.V.
de Ambachten 31
4881 XZ Zundert
T. 076 5975200
www.maasjacobs.nl
Orde en netheid 8,7
Afspraken nakomen 8,9
Vakmanschap 8,9
Advies 8,6
Communicatie 8,8
Prijs/kwaliteit 8
Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 8
03 september 2021
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Professioneel bedrijf, prettig contact
We zijn in het bouwproces goed begeleid en we zijn erg blij met het resultaat. De communicatie over de planning had wat strakker gekund, verder een prettig traject. Ook gebreken werden snel opgelost.
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 9
Vakmanschap 9
Advies 8
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 8
03 september 2021
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Heel,erg tevreden
Totaal geen problemen gehad in de bouwperiode. Onze bouwopzichter stond ons altijd netjes te woord en beantwoordde al onze vragen.
Verder is ons huis schitterend geworden en zijn we trots en blij dat we hier mogen wonen!
Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 9
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 7
Advies 8
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 4
01 juli 2021
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Maas & jacobs is een ok aannemer
Alles zit in in de details, er zijn veel zaken waar de kwaliteit van onder aannemers te wensen overlaat. Dit beinvloed de kwaliteit van M&J.
Bijvoorbeeld tegel werk, plaatsen van wanden (banaan vorm) , het volstrekt niet lezen van tekeningen. Gebruik maken van slechte materialen, zolder aftimmering is gewoon slecht. Educatie van bijvoorbeeld de warmtepomp installatie is er niet idem voor alle andere verwarming en ventilatie apparatuur. Kortom neem uitdrukkelijk controle over de onderaannemers,
Gr paul
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 6
Vakmanschap 5
Advies 6
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 6
01 juli 2021
Nieuwbouw: Vrijstaande woning
Wisselend
Enerzijds veel bereidheid tot helpen (kopersbegeleiding) en absoluut ook flexibiliteit in het toegang verlenen op de bouw.
Echter op andere vlakken wel weer bureaucratisch alsof specifieke aanvragen absoluut niet wenselijk zijn.
Hekwerk 2M hoog willen/mogen zetten bijv., loze leiding onder Maaiveld (nog een aantal zaken die me nu niet te binnen schieten :)).
Het is dat wij extern veel begeleiding hebben gehad v.w.b alle aanpassingen die wij tijdens (maar vooral ook na de bouw) hebben laten doen, dat het is geslaagd en gelukt. Zonder deze hulp hebben wij het gevoel dat dit niet gecoördineerd / gerealiseerd had kunnen worden. Misschien te wijten aan ondercapaciteit / specialistische kennis die vlot beschikbaar is / überhaupt bereidheid tot deze aanpassingen/begeleiding?
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 6
Advies 6
Communicatie 9
Prijs/kwaliteit 7
29 juni 2021
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Goed, maar voor starters zou meer informatie beter zijn
De koperbegeleiders reageren snel op vragen en zoeken alles goed uit.
We hebben wel een aantal verbeterpunten:
- meer informatie over warmtepompen en de boilers waarbij meer ingegaan wordt op wensen. Wij douchen graag wat langer en waren niet op de hoogte dat er een vaste voorraad is bij een warmtepomp. Deze systemen zijn nieuw voor ons als starter en omdat er veel op je af komt vergeet je dingen
- meer opties aanbieden op het gebied van comfort, bijvoorbeeld glas in raam badkamer vervangen voor melkglas
- we vonden het erg jammer dat we vragen om de thermostaat op internet uit te lezen en dat de module hiervoor alleen geleverd werd. Dit was ons niet duidelijk. De installateur wil dit ook niet aansluiten zelfs als we er voor willen betalen
- kijken naar welke installateur in de buurt de installatie kan doen zodat bewoners de mogelijkheid hebben een servicecontract kunnen afsluiten. Dit is nu niet mogelijk.
- er zijn loze leidingen geplaatst die niet bekend waren maar achteraf standaard geplaatst worden. Hierdoor hebben we extra geld uitgegeven wat achteraf niet nodig was.
Enige minpunt wat we nu vinden is de reactiesnelheid op service vragen. Dit gaat buiten de begeleiders na de oplevering en soms moet men 2 weken wachten op een reactie als je die überhaupt al krijgt.
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 9
Advies 6
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 6