Beoordeel deze aannemer Klik hier

Over ons

Ons product is pas geslaagd als de bewoners van onze huizen tevreden zijn. Heijmans streeft naar de hoogst mogelijke kwaliteit. Kwaliteit wordt echter niet alleen bepaald door technische en bouwkundige aspecten. Opdrachtgevers moeten kunnen rekenen op service tijdens de bouw en tevreden bewoners. Dit betekent dat we de behoeften van bewoners en opdrachtgevers als uitgangspunt nemen. Denk bijvoorbeeld aan de indeling van een huis of het gevelontwerp. Maar ook aan onderhoudsgarantie of renovatie van bestaande huizen, gericht op energiebesparing. Met voortdurende verbeteringen zoals hulp bij het verkooptraject, online dienstverlening en 24/7 bereikbaarheid voor klachten en storingen willen we onze klanten ontzorgen. We streven ernaar om onze opdrachtgevers en bewoners in hun verwachtingen te overtreffen.

Type werkzaamheden

Nieuwbouw

  • Appartement
  • Tussenwoning/hoekwoning
  • 2 onder 1 kap
  • Vrijstaande woning
  • Kavel

Werkgebied

Reviews

  0-2 2-4 4-6 6-8 8-10

Grijze scores zijn minder betrouwbaar i

13 januari 2019

Pels, Culemborg

Tussenwoning/hoekwoning

Bouwen kunnen ze maar communicatie moeten ze nog aan werken
Tijdens de bouw waren we qua communicatie erg aangewezen op de app van de bewoners. Die we zelf hebben aangemaakt. Daarin is duidelijk geworden dat niet iedereen dezelfde dingen verteld... Lees verder

9,0
2 januari 2019

Visbeen-Kooij, Amersfoort

Vrijstaande woning

Perfect opgesteld project inclusief begeleiding
Goed georganiseerd project met de juiste kopersbegeleiding. Men houdt zich aan de gemaakte afspraken. Duidelijke communicatie. Heijmans zorgt ook voor een geode onderling contact tussen mede kopers. Lees verder

9,0
2 januari 2019

Marc Dankers, Amersfoort

2 onder 1 kap

Kwalitiet van de woning is goed
Heijmans levert een kwalititatief goede woning, algehele communicatie kan beter Lees verder

8,0
Alle reviews bekijken Klik hier

Onze locatie

Kenmerken